Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Το διαζύγιο βλάπτει στα μαθηματικά!

Τα παιδιά των ζευγαριών που χωρίζουν παρουσιάζουν προβλήματα όχι μόνο στη συμπεριφορά αλλά και στις μαθηματικές τους επιδόσεις!

Έρευνα: Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Γουισκόνσιν, το διαζύγιο των γονιών έχει άμεσες και συγκεκριμένες επιπτώσεις στις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών, με κυρίαρχο πρόβλημα την δυσκολία τους να καταλάβουν τα μαθηματικά.

Δείγμα: Τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύθηκαν στο American Sociological Review, βασίστηκαν στην παρακολούθηση των μαθησιακών ικανοτήτων 3585 παιδιών από το νήπιο ως την πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου.


Αποτελέσματα: Συγκρίνοντας την μαθησιακή εξέλιξη ανάμεσα στα παιδιά, χωρισμένων και μη και πριν και μετά το διαζύγιο, ανακάλυψαν πως τα μαθησιακά προβλήματα δεν αρχίζουν όταν οι γονείς αρχίζουν να μην τα πηγαίνουν καλά αλλά όταν έχουν πια ολοκληρωθεί οι διαδικασίες του διαζυγίου.

Γιατί στα Μαθηματικά; Υποθέτουν ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στα μαθηματικά και όχι για παράδειγμα στην ανάγνωση, λόγω της φύσης του μαθήματος. Τα μαθηματικά απαιτούν από το παιδί να έχει συγκροτημένα κατανοήσει κάθε διαφορετικό στάδιο του μαθήματος για να προχωρήσει στο επόμενο. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί να μην μάθει πρόσθεση πριν μάθει πολλαπλασιασμό όπως εξηγούν. Αν λοιπόν μια ολόκληρη χρονική περίοδος είναι για αυτό χαοτική, με καυγάδες ή τους γονείς σε κατάθλιψη, το χρόνο τους να μοιράζεται σε δύο διαφορετικά σπίτια, ή οικονομικά προβλήματα θα μείνουν πίσω στα μαθηματικά.

Οι γονείς: Ταυτόχρονα όπως λένε οι ερευνητές οι γονείς σε αυτή την περίοδο δεν είναι συγκεντρωμένοι ώστε να προσέξουν το πρόβλημα του παιδιού, απορροφημένοι από το δικό τους πρόβλημα.

Πηγή: enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...