Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


1) Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού Θαλή (11/11/2017) σε pdf και excel για πιο εύκολη αναζήτηση και σύγκριση!

Στα σχόλια δείτε συγκεντρωμένο το υλικό για την καλύτερη προετοιμασία σας στον διαγωνισμό "Ευκλείδη".


Tο 2018 θα συναντήσουμε την ημέρα της "Xρυσής Tομής" και τον "αριθμό του Euler"!


1η Ιουνίου 2018 (1.6.18) η μέρα του «φ»

2 Ιουλίου 2018 (2.7.18) η μέρα του «e»!!

1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα(20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!
Δείτε τα παροράματα.

3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Το διαζύγιο βλάπτει στα μαθηματικά!

Τα παιδιά των ζευγαριών που χωρίζουν παρουσιάζουν προβλήματα όχι μόνο στη συμπεριφορά αλλά και στις μαθηματικές τους επιδόσεις!

Έρευνα: Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Γουισκόνσιν, το διαζύγιο των γονιών έχει άμεσες και συγκεκριμένες επιπτώσεις στις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών, με κυρίαρχο πρόβλημα την δυσκολία τους να καταλάβουν τα μαθηματικά.

Δείγμα: Τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύθηκαν στο American Sociological Review, βασίστηκαν στην παρακολούθηση των μαθησιακών ικανοτήτων 3585 παιδιών από το νήπιο ως την πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου.


Αποτελέσματα: Συγκρίνοντας την μαθησιακή εξέλιξη ανάμεσα στα παιδιά, χωρισμένων και μη και πριν και μετά το διαζύγιο, ανακάλυψαν πως τα μαθησιακά προβλήματα δεν αρχίζουν όταν οι γονείς αρχίζουν να μην τα πηγαίνουν καλά αλλά όταν έχουν πια ολοκληρωθεί οι διαδικασίες του διαζυγίου.

Γιατί στα Μαθηματικά; Υποθέτουν ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στα μαθηματικά και όχι για παράδειγμα στην ανάγνωση, λόγω της φύσης του μαθήματος. Τα μαθηματικά απαιτούν από το παιδί να έχει συγκροτημένα κατανοήσει κάθε διαφορετικό στάδιο του μαθήματος για να προχωρήσει στο επόμενο. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί να μην μάθει πρόσθεση πριν μάθει πολλαπλασιασμό όπως εξηγούν. Αν λοιπόν μια ολόκληρη χρονική περίοδος είναι για αυτό χαοτική, με καυγάδες ή τους γονείς σε κατάθλιψη, το χρόνο τους να μοιράζεται σε δύο διαφορετικά σπίτια, ή οικονομικά προβλήματα θα μείνουν πίσω στα μαθηματικά.

Οι γονείς: Ταυτόχρονα όπως λένε οι ερευνητές οι γονείς σε αυτή την περίοδο δεν είναι συγκεντρωμένοι ώστε να προσέξουν το πρόβλημα του παιδιού, απορροφημένοι από το δικό τους πρόβλημα.

Πηγή: enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...