Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...





Εγκρίνεται ο 78ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά, «Ο ΘΑΛΗΣ», που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 9.00 π.μ.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές των Β ́ και Γ ́ τάξεων των Γυμνασίων, καθώς και όλων των τάξεων των Γενικών και των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, οι οποίοι και θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011

Πάτρα: Δραστηριότητες, που κάνουν τα μαθηματικά ελκυστικότερα

Δεκαπέντε εκπαιδευτικοί, που υπηρετούν σε σχολεία της Πάτρας, σχεδίασαν διδακτικές ενότητες και δραστηριότητες για τα μαθηματικά του δημοτικού, στο πλαίσιο εφαρμογής πιλοτικού προγράμματος Νέα μάθηση μέσω Σχεδιασμού που υλοποιείται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών που καλούνται μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, να μη διεκπεραιώνουν απλά τη μάθηση, αλλά να τη σχεδιάζουν μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

Όπως δήλωσε η επιστημονική συνεργάτης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ευγενία Αρβανίτη, η νέα μάθηση είναι ερευνητικό πρόγραμμα και στηρίζεται σε μία διεξοδική έρευνα σε σχέση με τους νέους διδακτικούς τρόπους. Πρόκειται για σύνθεση διαφόρων παιδαγωγικών κατευθύνσεων και μεθόδων για να υποστηριχθεί το φαινόμενο της μάθησης σε διαφοροποιημένα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, ο εκπαιδευτικός δεν διεκπεραιώνει απλά τη μάθηση, αλλά σχεδιάζει μαζί με τους μαθητές διάφορα σχέδια μαθημάτων, καθώς και μαθησιακά περιβάλλοντα, μέσα στα οποία οι μαθητές διδάσκονται με πιο δημιουργικό και εποικοδομητικό τρόπο.

Σε ό,τι αφορά τους μαθητές αντιμετωπίζονται ως παράγοντες της μαθησιακής διαδικασίας, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά, ενώ από κοινού με τους εκπαιδευτικούς διαμορφώνουν το πλαίσιο μάθησης.

Όπως σημειώνει η κ. Αρβανίτη τα παιδιά σήμερα φθάνουν στο σχολείο έχοντας μία σειρά από ηλεκτρονικά ερεθίσματα, τα οποία αφορούν τον σχεδιασμό είτε του παιχνιδιού, είτε της μάθησης. Προσθέτει: Τα περισσότερα από αυτά καταναλώνουν τον ελεύθερο χρόνο τους στο διαδίκτυο, όπου σχεδιάζουν και παίζουν το ρόλο του βασικού παίκτη και εξηγεί: Εμείς αυτό το αξιοποιούμε ως αρχή στην παιδαγωγική και ενεργοποιούμε τους μαθητές, ως σχεδιαστές του τρόπου μάθησής τους στο σχολείο μέσα από δραστηριότητες.



Πηγή: newbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...