Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Επιβίβαση σε χρόνο ρεκόρ με την βοήθεια μαθηματικών!

Με τη μέθοδο Στέφεν ένα αεροσκάφος Boeing 757 γεμίζει σε 216 δευτερόλεπτα!

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Παρασκευή 02 Σεπτεμβρίου 2011 στα "Νέα Online"


Οι αεροπορικές εταιρείες που κατευθύνουν τους επιβάτες τους να επιβιβάζονται βάσει μιας ακολουθίας που αρχίζει από τις θέσεις 30F, 28F, 26F και τελειώνει στις 5C, 3C, 1C, μπορεί να κάνουν μεγάλη οικονομία μειώνοντας τον χρόνο που παραμένει το αεροπλάνο στο έδαφος.
Ένας πολύπλοκος αλγόριθμος που επινοήθηκε από έναν Αμερικανό αστροφυσικό φαίνεται πως διπλασιάζει την ταχύτητα επιβίβασης στο αεροπλάνο. Ο δρ Τζέισον Στέφεν, επιστήμονας στο Εθνικό Εργαστήριο Επιτάχυνσης Fermi στο Ιλινόι, εφάρμοσε μαθηματικά μοντέλα για να λύσει το πρόβλημα της αποτελεσματικότερης επιβίβασης σ' ένα Boeing.  

Η λύση του απαιτεί από τους επιβάτες να επιβιβάζονται από το πίσω μέρος του αεροπλάνου κατά εναλλασσόμενες σειρές καθισμάτων, καταλαμβάνοντας πρώτα τα καθίσματα στα παράθυρα στη μια πλευρά της καμπίνας. Αυτό επαναλαμβάνεται και για την άλλη πλευρά της καμπίνας, μετά για τα μεσαία καθίσματα και μετά για τα καθίσματα στον διάδρομο. 
Σε ένα τεστ που έγινε για λογαριασμό μιας επιστημονικής εκπομπής της αμερικανικής τηλεόρασης, η Μέθοδος Στέφεν μείωσε στο μισό τον χρόνο επιβίβασης σε σχέση με τη χρήση συμβατικών συστημάτων.
Α΄ μέθοδος: Ο συνηθισμένος τρόπος επιβίβασης είναι να καλούνται οι επιβάτες κατά ομάδες: πρώτα οι σειρές 21-30 σ' ένα αεροσκάφος στενής ατράκτου και ακολουθούν οι σειρές 11-20 και 1-10. Ομως δοκιμές που έγιναν έδειξαν πως με τη μέθοδο αυτή χρειάζονται 414 δευτερόλεπτα, σχεδόν επτά λεπτά, για να γεμίσει ένα Boeing 757. 
Β΄ μέθοδος: Η εντελώς τυχαία επιβίβαση, χωρίς προκαθορισμένες θέσεις (το σύστημα που εφαρμόζουν πολλές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους) έφερε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, με 284 δευτερόλεπτα
Γ΄ μέθοδος: Η Μέθοδος Στέφεν επέτρεψε την επιβίβαση των επιβατών σε μόλις 216 δευτερόλεπτα, με ρυθμό τριών δευτερολέπτων ανά επιβάτη. Αν εφαρμοστεί σε ένα τυπικό αεροσκάφος 180 θέσεων, η προσέγγιση αυτή μπορεί να μειώσει κατά εννέα λεπτά τον χρόνο που περνάει στο έδαφος κάθε αεροσκάφος. Σε έναν χρόνο, εξοικονομούνται έτσι δύο εβδομάδες - αξίας 1,13 εκατ. ευρώ - ανά αεροπλάνο.
Και όλα αυτά γνωρίζοντας και χρησιμοποιώντας Μαθηματικά, αλγόριθμους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...