Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...




1) Την Τρίτη 29 Αυγούστου αναμένεται - εκτός απροόπτου - να δημοσιοποιηθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα τμήματα των ΑΕΙ, καθώς και τα ονόματα των επιτυχόντων.

2) Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2017 και λήγει την 21η Ιουνίου 2018 του επόμενου έτους.

Η διδασκαλία των μαθημάτων αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου 2017 (ημέρα Δευτέρα) και λήγει στις 15 Ιουνίου 2018 (ημέρα Παρασκευή).

Οι χρονικές περίοδοι από 1 μέχρι 10 Σεπτεμβρίου και από 15 μέχρι και 21 Ιουνίου μπορεί να αξιοποιούνται για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Σημείωση: Όταν η 11η Σεπτεμβρίου ή η 15η Ιουνίου είναι αργία, τα μαθήματα αρχίζουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή λήγουν την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα αντίστοιχα.

3)ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2017 ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ 4-9-2017

ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΡΙΤΗ 5-9-2017

ΑΡΧΑΙΑ + ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 6-9-2017

ΙΣΤΟΡΙΑ + ΦΥΣΙΚΗ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ Π.Π

ΠΕΜΠΤΗ 7-9-2017

ΛΑΤΙΝΙΚΑ + ΧΗΜΕΙΑ + Α.Ο.Θ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8-9-2017

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ.Π. + Ο.Π

ΣΑΒΒΑΤΟ 9-9-2017

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ + ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 16.00 μ.μ. Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011

Ένα τεστ της Α΄ Λυκείου από την Λεόντειο σχολή

Τεστ στην Άλγεβρα, διάρκειας μιας διδακτικής ώρας, στο μάθημα  "Ταυτότητες - Παραγοντοποίηση", για τους μαθητές της Ά Λυκείου.

Το τεστ υποβλήθηκε τον Οκτώβριο στην Λεόντειο σχολή, ένα αξιόλογο ιδιωτικό σχολείο με έμφαση στα Γαλλικά.


5 σχόλια :

  1. αυτό που πραγματικά με ενδιαφέρει να δω δεν είναι τα θέματα, αλλά οι απαντήσεις που έδωσαν οι μαθητές...

    δες και τη δική μου ανάρτηση, για να καταλάβεις τι εννοώ..
    ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΘΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +1 στο παραπάνω σχόλιο. Δυστυχώς οι μαθητές που είναι ικανοί να ανταποκριθούν σε τέτοιο επίπεδο θεμάτων αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @nik
    :)
    Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που πρέπει να έχουμε, ως εκπαιδευτικοί, στο μυαλό μας! Τι συμβαίνει και ολοένα και περισσότερο λιγοστεύουν οι μαθητές που ανταποκρίνονται σε τέτοιες συμβολικές ασκήσεις;
    Χθες ρώτησα σε τρία τμήματα της Α'Λυκείου τι νομίζουν πως είναι το α+β και όλα τα παιδιά απάντησαν "άθροισμα"!! Σωστό;Σωστό, αλλά όταν το συναντάς στο (α+β)γ, τότε είναι πάλι άθροισμα; Όχι, είναι αριθμός! Αυτό δεν το κατανοούν με αποτέλεσμα να βλέπουν την παραπάνω παράσταση, την (α+β)γ, πολλοί -μεταξύ των οποίων και καλοί μαθητές -ως άθροισμα και όχι ως γινόμενο.
    Τα παιδιά μαθαίνουν την αλγοριθμική διαδικασία και δεν κατανοούν τι υπάρχει από πίσω, ποιες έννοιες υπεισέρχονται κλπ. Συχνά δεν νοηματοδοτούν σωστά τα αλγεβρικά σύμβολα, πολύ δε περισσότερο τις μεταβλητές...

    Υπάρχει ένα ενδιαφέρον αρθρο στο 5ο Τεύχος του περιοδικού Εκπαιδευτική Επιθεώρηση, εδώ http://www.pi-schools.gr/publications/epitheorisi/teyxos5/ με τίτλο "Η Αίθουσα Μαθηματικών: Από τα Τεχνικά Μαθηματικά στα Μαθηματικά του Νοήματος", του Δημήτρη Γαβαλά (γιορτάζει κιόλας σήμερα, χρόνια του πολλά), που νομίζω ότι θα πρέπει να το μελετάμε όσοι διδάσκουμε Άλγεβρα και γενικότερα Μαθηματικά από την 1η Γυμνασίου, μέχρι και τη Γ'Λυκείου
    (πόσες φορές στο 4ο θέμα των πανελλαδικών όσοι διορθώνουμε δεν βλέπουμε σε ένα καλό γραπτό να γίνεται, εκεί προς το τέλος, ένα καταστροφικό μπέρδεμα με τις μεταβλητές..)
    Σταματάω εδώ για να μην κουράσω τον Μάκη με ιδιαίτερα μακροσκελείς σχολιασμούς :)

    Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα το διάβασα μονορούφι!

    Συμφωνώ, αλλά δεν πρέπει να κάνουμε και τις "εκπτώσεις" μας στις γνώσεις και στο επίπεδο που πρέπει να κρατάμε τα Μαθηματικά. Αν οι Πανελλήνιες είναι σε αυτό το ύψος (υπερβολικά υψηλό και απαιτητικό) πρέπει και οφείλουμε να δίνουμε κάποια (αν όχι όλα) εφόδια στους μαθητές μας στο σχολείο και να μην αφήνουμε ή να θεωρούμε ότι είναι έργο του Φροντιστηρίου.

    Πάντως καταλαβαίνω την θέση - αγωνία σας και πιστέψτε με όταν μπαίνω σε μία τάξη με αυτή την σκέψη πολεμάω, να μείνω στην πρακτική σημασία των Μαθηματικών ή επεκταθώ στην στείρα ασκησιολογία που θα βάλουν οι συνάδελφοι (και εγώ μαζί τους) στο τέλος των εξετάσεων; Γιατί όσο και να μείνω στα πρακτικά αν δεν πεις και τα κολπάκια, κατηγορίες ασκήσεων κτλ δεν γράφει ο μαθητής είκοσι, και εκεί έχετε η απογοήτευση άρα η αποστροφή στα Μαθηματικά.

    Σηκώνει πολύ συζήτηση αυτό το θέμα που δεν ξέρω αν λύνεται τόσο απλά από ένα σχολιασμό σε ένα blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σημαίνει ότι κάνουμε "εκπτώσεις", όταν δίνουμε την πρέπουσα σημασία στην εννοιολογική προσέγγιση των Μαθηματικών εννοιών.
    Μάλλον κάνουμε κάτι πολύ δυσκολότερο από την στεγνή διαδικαστική εκμάθησή τους. :)

    Επίσης δεν προκαλεί "αποστροφή" για τα Μαθηματικά στους μαθητές το γεγονός ότι δεν θα πάρουν 20 σε ένα διαγώνισμα. Αν ένας μαθητής είναι σε θέση να πάρει 20, τότε έχει αγαπήσει τα Μαθηματικά στη σωστή ηλικία! :)

    Οι λόγοι που "αποστρέφονται" οι μαθητές τα Μαθηματικά έχουν να κάνουν με παρανοήσεις,με δυσκολίες και με εμπόδια στην κατανόηση, κι όλα αυτά προκύπτουν για ποικίλους λόγους κι έχουν πολλές πιθανές αιτίες.
    Ερευνες πάντως έχουν δείξει ότι η "διαδικαστική μελέτη" των Μαθηματικών συσχετίζεται αρνητικά με την επίδοση που έχουν οι μαθητές σ' αυτά. (εν ολίγοις δεν παπαγαλίζεται το μάθημά μας..παρά μόνο σε μικρό βαθμό :)), ενώ αντιθέτως "η εννοιολογική προσέγγιση και η αναστοχαστική μελέτη" συσχετίζονται θετικά με την επίδοση..

    Τέλος πάντων είναι όντως μεγάλο το θέμα και σου είχα γράψει ένα εκτενές σχόλιο, πριν από αυτό, αλλά απέτυχε η αποστολή και τώρα βαριέμαι να τα ξαναγράψω... :)
    Το θέμα είναι ότι ο κάθε καθηγητής προσαρμόζει το μάθημα στις δικές του πεποιθήσεις..
    (και γι' αυτό το θέμα υπάρχουν πολλές σχετικές έρευνες.. :) )

    Κι εγώ, ως πολλών χρόνων φροντίστρια, υπήρξα τυπική ασκησιολόγα, αλλά, άμα τω διορισμώ μου εν έτει 2007, κατάλαβα πως εστιάζοντας μόνο σε δύσκολες ασκήσεις, με τα παιδιά της Α' Λυκείου, δεν πετυχαίνω τίποτα άλλο από το να τρομάζω τον πολύ κόσμο και να τον στέλνω στην Θεωρητική! Εν πάση περιπτώσει, σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ταυτίζεται το σχολείο με το φροντιστήριο... όπως σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ταυτίζεται το σχολείο με τις Πανελλαδικές.

    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...