Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

Φοβάστε τα Μαθηματικά; Έχετε λιγότερες πιθανότητες να τα καταφέρετε!

Εάν ανήκετε σε αυτούς που τους ανησυχεί η ιδέα τού να κάνουν οποιαδήποτε αριθμητική πράξη και τρομάζουν στη σκέψη των μαθηματικών, οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου προτείνουν μια λύση για να ξεπεράσετε το πρόβλημα.

Το μυστικό, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας των αμερικανών ειδικών, δεν είναι η βελτίωση της ικανότητάς σας στους υπολογισμούς, αλλά ο έλεγχος της ανησυχίας σας ότι δεν θα τα καταφέρετε.
Σε σχετικές μαγνητικές τομογραφίες φοιτητών, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όσοι είχαν μεγάλη ανησυχία για την απόδοσή τους στα μαθηματικά είχαν και τη μικρότερη δραστηριοποίηση (68%) σε περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με τον έλεγχο των αρνητικών συναισθημάτων και τη συγκέντρωση. Συγκριτικά, οι φοιτητές χωρίς τον φόβο των… μαθηματικών, αλλά και εκείνοι που είχαν τον φόβο μεν, αλλά κατάφεραν να τον υπερνικήσουν και να λύσουν τις ασκήσεις, εμφάνισαν μεγαλύτερη δραστηριοποίηση σε αυτές τις περιοχές του εγκεφάλου – 88% και 83% αντίστοιχα.

Συμπέρασμα; «Ο τρόπος για να ξεπεράσει κάποιος τον φόβο των μαθηματικών σχετίζεται λιγότερο με το τι γνωρίζει και περισσότερο με το να πείσει τον εαυτό του ότι πρέπει απλώς να κάτσει κάτω και να ασχοληθεί με αυτά», εξηγεί ο επίκουρος καθηγητής Sian Beilock, επικεφαλής της έρευνας και ειδικός στον φόβο των μαθηματικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...