Στηρίξτε το έργο μας!

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Πολυώνυμα Β΄ Λυκείου: Θεωρία - Μεθοδολογία

Διορθώθηκαν λάθη, ασάφειες, προστέθηκαν πολλές άλυτες ασκήσεις και ομαδοποιήθηκαν σε κατηγορίες. Αξίζει ο κόπος να το δείτε και να το αποθηκεύσετε εκ νέου.

Ευχαριστώ τους φίλους μας που διευκρίνησαν τα λάθη (δείτε σχόλια).



 Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

2 σχόλια:

  1. ΚαΛσπέρα και συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε.

    Μια επισήμανση στην 2η σελίδα στην ενότητα "πολυώνυμο δεν ονομάζουμε...":

    η περίπτωση να έχουμε δύο μεταβλητές ενδέχεται να είναι πολυώνυμο. Συγκεκριμένα το παράδειγμα της παρένθεσης είναι.
    Θυμίζω και τον ορισμό του βιβλίου της Γ Γυμνασίου ότι πολυώνυμο είναι το άθροισμα μη όμοιων μονωνύμων.
    Δεν είναι όμως πολυώνυμο ΤΟΥ Χ (μια που τέτοια μόνο βρίσκονται στην ύλη της Β Λυκείου)
    Το αναφέρω σαν επισήμανση για να μην υπάρχει αναντίστοιχεία με την ύλη του Γυμνασίου

    Και πάλι συχχαρητήρια για το μεράκι σας.

    Φιλικά, Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο αρχικά πρέπει να σε ευχαριστήσω για τα καλοπροαίρετα λόγια και σχόλια σου.

    Σωστά αυτά που λες, έπρεπε να έλεγα ότι δεν είναι πολυώνυμο του χ, έτσι όπως το θέτω είναι λάθος!

    Στην Β Λυκείου φυσικά το πολυώνυμο αντιμετωπίζεται λίγο διαφορετικά από την έννοια που έχουμε θέσει στην Γ Γυμνασίου. Στην Β Λυκείου εξετάζουμε μόνο πολυώνυμα μίας μεταβλητής (γι αυτό δεν το ανέφερα, το θεώρησα δεδομένο, κακώς), εξού και ο συμβολισμός P(x) (αλλά αυτά τα γράφεις και εσύ, οπότε δεν διαφωνούμε).

    Επίσης την παρατήρηση "πότε δεν είναι πολυώνυμο", είχα αμφιταλαντευτεί πολλές φορές αν πρέπει να την προσθέσω ή όχι, αφού Μαθηματικά δεν είναι αυστηρή, στην πορεία διαπίστωσα ότι βοηθάει τους μαθητές οπότε την άφησα.

    Σε ευχαριστώ που βοηθάς στην προσπάθεια, με την συμμετοχή βοηθάμε στην ανατροφοδότηση των γνώσεών μας άρα και στο καλύτερο αποτέλεσμα.

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος