Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012

Αν το παιδί σας δυσκολεύεται στα μαθηματικά...

Μία ειδική μαθησιακή δυσκολία που τα τελευταία κυρίως χρόνια έχει γίνει αντικείμενο μελέτης των νευροεπιστημονικών ερευνών είναι η δυσαριθμησία. Πρόκειται για μία νευρογνωστική διαταραχή με γενετική βάση που εμφανίζεται στα παιδιά ως δυσκολία στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών, στην ανάγνωση και στη γραφή των μαθηματικών συμβόλων και αριθμών και στην πρακτική υλοποίηση και εκτέλεση των μαθηματικών πράξεων.
Αν και η δυσλεξία είναι η πιο γνωστή ειδική μαθησιακή δυσκολία, που αφορά παιδιά με δυσκολίες στην ανάγνωση και στο γραπτό λόγο, η δυσαριθμησία είναι εξίσου σημαντική δυσκολία και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται κατάλληλη διάγνωση και έγκαιρη αντιμετώπιση στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην αριθμητική. Άλλωστε ένα μεγάλο ποσοστό των παιδιών με δυσλεξία - περίπου 4 στα 10 παιδιά - παρουσιάζουν παράλληλα και δυσαριθμησία.

Οι κυριότερες ενδείξεις που μας κατευθύνουν στο να αξιολογήσουμε μία μαθησιακή δυσκολία ενός παιδιού ως δυσαριθμησία είναι οι εξής:

• δυσκολία στην ανάγνωση και στη γραφή των αριθμών
• παραλείψεις αριθμών, αντιστροφές ή αντικατάσταση ενός αριθμού με κάποιον άλλον αριθμό
• δυσκολία τοποθέτησης των αριθμών στη σωστή σειρά (προβλήματα σειροθέτησης)
• εκτέλεση των μαθηματικών πράξεων με χρησιμοποίηση των δαχτύλων για το μέτρημα των αριθμών (ακόμη και σε ηλικία άνω των 8 ετών)
• δυσκολία στην εκτέλεση της πρόσθεσης, της αφαίρεσης, του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης είτε γραπτώς είτε νοερώς
• συνεχής παράλειψη των κρατουμένων στις μαθηματικές πράξεις
• δυσκολία στην κατανόηση προμαθηματικών εννοιών (το παιδί δεν μπορεί να διαχωρίσει εύκολα το μεγάλο από το μικρό, τα πολλά από τα λίγα)
• δυσκολία, ενδεχομένως στην κατανόηση των μαθημάτων της γεωμετρίας και της τριγωνομετρίας
• προβλήματα προσανατολισμού στο χώρο και δυσκολία ανάγνωσης των χαρτών
• αδυναμία αίσθησης του χρόνου (το παιδί δυσκολεύεται να κατανοήσει γεγονότα που είτε έχουν γίνει στο παρελθόν είτε πρόκειται να γίνουν στο μέλλον)
• δυσκολία εκμάθησης της ώρας
• δυσκολία, ενδεχομένως, στην εκμάθηση των μουσικών συμβόλων
• δυσκολία στην ενασχόληση με επιτραπέζια παιχνίδια που βασίζονται σε μία λογική σειρά (το παιδί μπορεί να μη θυμάται πότε είναι η σειρά του να παίξει ή να μη μπορεί θυμηθεί το σκορ των παικτών)
• τέλος, δυσκολίες στις συναλλαγές και στη διαχείριση των χρημάτων στην καθημερινή ζωή

Όσο νωρίτερα γίνει η αξιολόγηση και η εξατομικευμένη ειδική διδασκαλία (κατά προτίμηση στην αρχή της σχολικής ζωής) τόσο μεγαλύτερα είναι τα περιθώρια βελτίωσης της μαθησιακής προόδου του παιδιού. Κύριος στόχος είναι το παιδί να μάθει τα μαθηματικά σύμβολα, να κατανοήσει τις μαθηματικές έννοιες και να μπορέσει να επεξεργαστεί και να συγκρίνει τα ποσοτικά μεγέθη. Η απόκτηση όλων αυτών των μαθησιακών ικανοτήτων είναι βασικής σημασίας και για την ενήλικη ζωή του επιτρέποντάς του να λειτουργήσει ικανοποιητικά στο σύγχρονο και απαιτητικό εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...