Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...




1) Την Τρίτη 29 Αυγούστου αναμένεται - εκτός απροόπτου - να δημοσιοποιηθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα τμήματα των ΑΕΙ, καθώς και τα ονόματα των επιτυχόντων.

2) Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2017 και λήγει την 21η Ιουνίου 2018 του επόμενου έτους.

Η διδασκαλία των μαθημάτων αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου 2017 (ημέρα Δευτέρα) και λήγει στις 15 Ιουνίου 2018 (ημέρα Παρασκευή).

Οι χρονικές περίοδοι από 1 μέχρι 10 Σεπτεμβρίου και από 15 μέχρι και 21 Ιουνίου μπορεί να αξιοποιούνται για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Σημείωση: Όταν η 11η Σεπτεμβρίου ή η 15η Ιουνίου είναι αργία, τα μαθήματα αρχίζουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή λήγουν την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα αντίστοιχα.

3)ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2017 ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ 4-9-2017

ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΡΙΤΗ 5-9-2017

ΑΡΧΑΙΑ + ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 6-9-2017

ΙΣΤΟΡΙΑ + ΦΥΣΙΚΗ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ Π.Π

ΠΕΜΠΤΗ 7-9-2017

ΛΑΤΙΝΙΚΑ + ΧΗΜΕΙΑ + Α.Ο.Θ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8-9-2017

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ.Π. + Ο.Π

ΣΑΒΒΑΤΟ 9-9-2017

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ + ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 16.00 μ.μ. Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

Λύση του τρίτου θέματος στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου θεμάτων ΟΕΦΕ 2012

Δίνω μια λύση στο θέμα Γ του ΟΕΦΕ 2012, για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου.

Δεκτά και επιθυμητά σχόλια και παρατηρήσεις. 

Το δικό μου σχόλιο για την εν λόγω άσκηση είναι η εξής, μια  άσκηση με πολλά υποερωτήματα και μερικά απαιτητικά, ιδίως για Γ θέμα, η λύση καταλαμβάνει μεγάλη έκταση και το επιβαρύνει η μελέτη της συνάρτησης. Παρόλα αυτά είναι μια πολύ όμορφη άσκηση που εξετάζει τον μαθητή σε πολλά εδάφια του σχολικού βιβλίου.


4 σχόλια :

  1. Και ένα γρήγορο σχόλιο συνολικά για τα θέματα, λείπουν οι μιγαδικοί!

    Σε όλο το διαγώνισμα υπάρχουν μόνο δύο υποερωτήματα, ένα σε Σωστό - Λάθος και ένα άλλο στο τελευταίο υποερώτημα του Δ θέματος!

    Πολύ πρωτοποριακή κίνηση που πολύ θα ήθελα να ακούσω το σκεπτικό αυτών που έθεσαν τα θέματα.

    Περισσότερα θα πω όταν ανακοινωθούν τα θέματα, που μπορούν όλοι να τα δουν άρα και να κρίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμ
    το τριτο θεμα ηταν αρκτα απαιτητικο για δυνατους λυτες(δεν ειναι τυχαιο οτι καποιοι το αφαιρεσαν και εβαλαν αλλο στη θεση του...)
    για τα υπολοιπα ξενιζει η μερικη απουσια μιγαδικων και γενικα απαιτητικα θεματα για το 13% μονο των μαθητων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασίλη αλήθεια; Δεν το δέχτηκαν όλα τα Φροντιστήρια; Δεν το γνώριζα, καλή πληροφορία, την κρατάμε!

    Όσο για το 13% πως προέκυψε; Η κατανομή των βαθμών είναι κανονική (μαθηματικό χιούμορ);

    Όσο για την απουσία των μιγαδικών και εμένα με εκπλήσσει αλλά δεν με βρίσκει σίγουρα αντίθετο, αν σκεφτούμε την έκταση που καταλαμβάνουν (τρεις παράγραφοι) και τα μόρια που τους αντιστοιχούν στις εξετάσεις (25 μόρια από τα 100), θα πρέπει να παραδεχτείς ότι είναι δυσανάλογα.

    Κρίμα δεν είναι να μποϊκοτάρουμε συνέχεια το 1 κεφάλαιο Ανάλυσης; Πόσες φορές έχουμε δει σύνθεση συναρτήσεων (όχι σύνθετη συνάρτηση); Ισότητα συναρτήσεων; Πράξεις συναρτήσεων; Όρια στο άπειρο; Όρια να λύνονται χωρίς τον κατεργάρη τον D-L-H; Σκέψου πόσο χρόνο αναλώνουμε σε αυτό το κεφάλαιο και πόσα θέματα ζητούνται. Το χρησιμοποιούμε σαν μεταβατικό κεφάλαιο που θα μας χρειαστεί στα επόμενα κεφάλαια, αλλά μια αμιγώς άσκηση από αυτό το κεφάλαιο απουσιάζει, την επισκιάζει η παράγραφος της συνέχειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βάζεις ιδεες...
    συμφωνω απολυτα για την αναλυση

    το 13% προκυπτει (προχειρα και οχι απολυτως ορθα-τεκμηριωμενα)απο προσωπικες εκτιμησεις τοσο απο ποσοστα αλλων ετων πανελληνιων οσο και απο παιδια που επιχειρησαν να το λυσουν(οχι πανελληνιως! )...(δεν ειναι κανονικη με τιποτα)

    πολυ θα ηθελα μια ασκηση με 2 συναρτησεις "αρχικες" συνδιασμο με πρωτο κεφαλαιο και οριο αυτων χωρις λου πι ταλ...(για 2ο-3ο θεμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...