Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

Λύση του τρίτου θέματος στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου θεμάτων ΟΕΦΕ 2012

Δίνω μια λύση στο θέμα Γ του ΟΕΦΕ 2012, για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου.

Δεκτά και επιθυμητά σχόλια και παρατηρήσεις. 

Το δικό μου σχόλιο για την εν λόγω άσκηση είναι η εξής, μια  άσκηση με πολλά υποερωτήματα και μερικά απαιτητικά, ιδίως για Γ θέμα, η λύση καταλαμβάνει μεγάλη έκταση και το επιβαρύνει η μελέτη της συνάρτησης. Παρόλα αυτά είναι μια πολύ όμορφη άσκηση που εξετάζει τον μαθητή σε πολλά εδάφια του σχολικού βιβλίου.


4 σχόλια :

  1. Και ένα γρήγορο σχόλιο συνολικά για τα θέματα, λείπουν οι μιγαδικοί!

    Σε όλο το διαγώνισμα υπάρχουν μόνο δύο υποερωτήματα, ένα σε Σωστό - Λάθος και ένα άλλο στο τελευταίο υποερώτημα του Δ θέματος!

    Πολύ πρωτοποριακή κίνηση που πολύ θα ήθελα να ακούσω το σκεπτικό αυτών που έθεσαν τα θέματα.

    Περισσότερα θα πω όταν ανακοινωθούν τα θέματα, που μπορούν όλοι να τα δουν άρα και να κρίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμ
    το τριτο θεμα ηταν αρκτα απαιτητικο για δυνατους λυτες(δεν ειναι τυχαιο οτι καποιοι το αφαιρεσαν και εβαλαν αλλο στη θεση του...)
    για τα υπολοιπα ξενιζει η μερικη απουσια μιγαδικων και γενικα απαιτητικα θεματα για το 13% μονο των μαθητων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασίλη αλήθεια; Δεν το δέχτηκαν όλα τα Φροντιστήρια; Δεν το γνώριζα, καλή πληροφορία, την κρατάμε!

    Όσο για το 13% πως προέκυψε; Η κατανομή των βαθμών είναι κανονική (μαθηματικό χιούμορ);

    Όσο για την απουσία των μιγαδικών και εμένα με εκπλήσσει αλλά δεν με βρίσκει σίγουρα αντίθετο, αν σκεφτούμε την έκταση που καταλαμβάνουν (τρεις παράγραφοι) και τα μόρια που τους αντιστοιχούν στις εξετάσεις (25 μόρια από τα 100), θα πρέπει να παραδεχτείς ότι είναι δυσανάλογα.

    Κρίμα δεν είναι να μποϊκοτάρουμε συνέχεια το 1 κεφάλαιο Ανάλυσης; Πόσες φορές έχουμε δει σύνθεση συναρτήσεων (όχι σύνθετη συνάρτηση); Ισότητα συναρτήσεων; Πράξεις συναρτήσεων; Όρια στο άπειρο; Όρια να λύνονται χωρίς τον κατεργάρη τον D-L-H; Σκέψου πόσο χρόνο αναλώνουμε σε αυτό το κεφάλαιο και πόσα θέματα ζητούνται. Το χρησιμοποιούμε σαν μεταβατικό κεφάλαιο που θα μας χρειαστεί στα επόμενα κεφάλαια, αλλά μια αμιγώς άσκηση από αυτό το κεφάλαιο απουσιάζει, την επισκιάζει η παράγραφος της συνέχειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βάζεις ιδεες...
    συμφωνω απολυτα για την αναλυση

    το 13% προκυπτει (προχειρα και οχι απολυτως ορθα-τεκμηριωμενα)απο προσωπικες εκτιμησεις τοσο απο ποσοστα αλλων ετων πανελληνιων οσο και απο παιδια που επιχειρησαν να το λυσουν(οχι πανελληνιως! )...(δεν ειναι κανονικη με τιποτα)

    πολυ θα ηθελα μια ασκηση με 2 συναρτησεις "αρχικες" συνδιασμο με πρωτο κεφαλαιο και οριο αυτων χωρις λου πι ταλ...(για 2ο-3ο θεμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...