Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Διαγωνίσματα προσομοίωσης Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης / Αρσάκειο Λύκειο Εκάλης

Προσομοιωτικό διαγώνισμα 2013 από το Αρσάκειο Λύκειο Εκάλης

Προσομοιωτικό διαγώνισμα 2012 από το Αρσάκειο Λύκειο Εκάλης

Αξίζει να τα μελετήσετε και να τα προσπαθήσετε!

Δείτε τις λύσεις του διαγωνίσματος 2013

(Δ΄ έκδοση 17/5/2013 - Διορθώθηκε το διάστημα μονοτονίας στο ερώτημα Δ4).




24 σχόλια:

  1. έχει κάποιος τις λύσεις απο το διαγώνισμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντα επικαιρος ο Μακης... ευχαριστουμε φιλε για την καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλό διαγώνισμα, συνεχίστε την καλή δουλειά!
    Παραθέτω κάποιες ενδεικτικές λύσεις του Β θέματος
    http://mathsfield.wordpress.com/2013/04/30/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84-2013-%CE%B1%CF%80%CF%8C-lisari/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις λύσεις! Κάποιοι τις έχουν ανάγκη!

      Με βγάλεις κιόλας από τον κόπο να πληκτρολογήσω τις λύσεις, λόγω περιόδου δεν προλαβαίνω όσα επιθυμώ...

      Να είσαι καλά!

      Τα συγχαρητήρια πάνε στους καθηγητές του Αρσακείου που επιμελήθηκαν το διαγώνισμα.

      Υ.Γ: Το θέμα Β και Γ σας θυμίζει κάτι;;

      Διαγραφή
  4. οι λυσεις δεν εμφανιζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις ανοίγω κανονικά (αργούν λίγο αφού είναι χειρόγραφες και το αρχείο είναι μεγάλο...)

      Διαγραφή
  5. οι λύσεις δεν μου φαίνονται να είναι οι σωστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δοθούν οι λύσεις γιατί έγινε πολύ ντόρος γι αυτές, για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών.

      Οι λύσεις θα είναι σε ηλεκτρονική μορφή και όχι χειρόγραφες...

      Οι λύσεις θα αναρτηθούν μετά την Τρίτη 7 Μαΐου 2013

      Διαγραφή
  6. Συνάδελφε Μάκη Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,

    έχω την εντύπωση πως με βάση τον ορισμό του βιβλίου η απάντηση στο 3 είναι: Λάθος

    ΟΡΙΣΜΟΣ: Αν ένα τουλάχιστον από τα όρια: της f καθώς το x τείνει στο x0+, της f καθώς το x τείνει στο x0- είναι +oo ή – oo τότε η ευθεία x=x0 λέγεται κατακόρυφη ασύμπτωτη της γραφικής παράστασης της f

    Η ερώτηση 3 λέει: Αν η ευθεία x=x0 είναι κατακόρυφη ασύμπτωτη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης τότε το όριο της f καθώς το x τείνει στο x0 είναι +00 ή -00
    δηλαδή μας ρωτάει αν ισχύει γενικά το αντίστροφο. Έτσι η απάντηση είναι :ΛΑΘΟΣ

    ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η συνάρτηση f(x)=1/x έχει κατακόρυφη ασύμπτωτη την ευθεία x=0 χωρίς να υπάρχει το όριο της f καθώς το x τείνει στο x0, αφού το όριο της f καθώς το x τείνει στο x0- είναι – oo ενώ το όριο της f καθώς το x τείνει στο x0+ είναι +oo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.

      Το έχει η μοίρα μας να μιλάμε κάθε χρόνο αυτή την περίοδο!!

      Όσο για την ένστασή σου είναι σωστή και θα το διορθώσω, είναι λάθος η πρόταση αφού δεν δίνει πλευρικά όρια με αποτέλεσμα στο καθένα χωριστά + ή - άπειρο. Καμία φορά διαβάζεις αυτό που θέλεις ή που θα έθετες ο ίδιος ως εισηγητής και όχι αυτό που αναγράφεται...

      Σε ευχαριστώ για την σημείωση, θα το διορθώσω το βράδυ στις 7/5/2013.

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με τον Βασίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχω μια απορια στο Γ3....αφου το ln2-1>0 και ειναι ελαχιστο τοτε η f' δεν ειναι παντου θετικη...αρα η f γνησιως αυξουσα...και στο [1,+00) που ζηταει ειναι κατευθειαν f(A):[f(1),orio ths f sto +00)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχω πληκτρολογήσει λάθος, το ln2 - 1 είναι αρνητικό (αφού ln2 - 1=ln2 - lne < 0) και όχι θετικό όπως έγραψα! Οπότε σε ευχαριστώ για την επισήμανση!!

      Διαγραφή
  9. sas parakalw poly ean eukaireite kai mporeite anevaste kapoies xeirografes apanthseis kyriws gia to 3 thema h gia olo to diagonisma .Eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. luseis gia to tositseio ? euxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου κάνετε πλάκα έτσι;; Οι λύσεις είναι αναρτημένες από χθες (αν θυμάμαι καλά)

      Διαγραφή
  11. kai gia to deytero diagonisma ? poy leei tositseio ?
    oxi gia to arsakeio gia to 2o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο Δ4 νομίζω υπάρχει λάθος.Έχετε βγάλει την f γν.φθίνουσα στο R ενώ είναι μόνο στο (0,+άπειρο)...
    Φαντάζομαι δεν επηρεάζει τη λύση αφού το παίρνουμε στο 1,άπειρο και ψάχνουμε το όριο στο +άπειρο.

    Ψιλοτσιμπημένα,κυρίως ο μιγαδικός και το 4ο που μπορεί εύκολα να σε στείλει να παραγωγίσεις... αλλά και το Δ3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; Η f δεν ορίζεται στο R; Στο Δ4 έχεις δίκιο μιλάμε για χ>=1 αλλά η f είναι παντού γνησίως φθίνουσα άρα και στο διάστημα [1, +00)

      Διαγραφή
    2. -2*x*e^(-x^2)

      στο (0,+οο) είναι φθίνουσα μόνο.
      στο (-οο,0) γίνεται θετική η f'.
      Διορθώστε με αν κάνω κάποιο λάθος

      Διαγραφή
    3. Τι λάθος να κάνεις φίλε μου, εγώ δεν ξέρω που κοίταζα όταν μου έλεγες στο Δ4, έχεις δίκιο φυσικά, θα το αλλάξω!

      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για την σημείωση

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος