Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


Το lisari θα αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μορφή. Οπότε μην ανησυχείτε αν κάποια στιγμή δείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζατε.


Θα ομαδοποιήσουμε κάποιες αναρτήσεις, θα σβήσουμε κάποιες άλλες και θα αναζητήσουμε την ιδανική μορφή για να γίνει πιο χρηστικό το blog που αγαπάτε.

Κάτι ανάλογο είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια (δείτε εδώ). Φέτος θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Επίσης θα υπάρχουν νέες καρτέλες, νέες ιδέες και όλα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι 31/8/17.

Όποιος θέλει να καταθέσει προτάσεις, σκέψεις, ιδέες και να συμμετέχει στη δημιουργία μην διστάσετε να στείλε μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com.


Στις 30 Ιουνίου (πηγή: esos.gr) ημέρα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια οι 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 ΓΕΛ και οι 19.021 υποψήφιοι από τα ΕΠΑ.Λ έχουν περιθώριο ως τις 14 Ιουλίου για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

Αφού ανανεώθηκαν (28/20/2012) όλες οι καρτέλες (Λύκειο, Γυμνάσιο κτλ), προστέθηκαν και άλλες 3 καρτέλες.

1η καρτέλα: Σημειώσεις σε word, εδώ θα τοποθετούμε μαθηματικές εργασίες που είναι σε μορφή word (.doc ή .docx).

2η καρτέλα:  Όλα τα Σχολικά βιβλία Μαθηματικών Γυμνασίου και Λυκείου σε ηλεκτρονική μορφή, από το blog του συναδέλφου Ευριπίδη Θεμελή.

3η καρτέλα (διάφορα τμήματα του Λυκείου): Επαναφέρω την διδασκαλία που είχα κάνει το σχολικό έτος 2010 -11 στο 1 Λύκειο Ζακύνθου, οι καρτέλες αποτελούσαν το ηλεκτρονικό βιβλίο ύλης για τον μαθητή και είχε μεγάλη απήχηση. Σήμερα βοηθά τον συνάδελφο να δει την δομή του μαθήματος και τις πληροφορίες που δίνεται σ' ένα μάθημα. Εκείνη την χρονιά δε είχε χαθεί υπερβολικός αριθμός ωρών, οπότε η ύλη που τελικά διδάχθηκε ήταν πιο μικρή από αυτή που επιθυμούσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...