Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...





1) Δείτε την εξεταστέα και διδακτέα ύλη για τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα 2018.

Πηγή: www.esos.gr

Καμία αλλαγή στα Μαθηματικά.


2) Εγκρίνεται ο 78ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά, «Ο ΘΑΛΗΣ», που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 9.00 π.μ.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές των Β ́ και Γ ́ τάξεων των Γυμνασίων, καθώς και όλων των τάξεων των Γενικών και των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, οι οποίοι και θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017.


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Όταν οι μαθητές βάζουν τα γυαλιά στους καθηγητές!

Παρουσιάζουμε μία όμορφη λύση ενός μαθητή στο επίμαχο ερώτημα Β3 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι από τις λύσεις που δεν κυκλοφορούν και συνδυάζει γνώσεις Β Λυκείου και κυρίως δεν χρησιμοποιεί απαγωγή σε άτοπο που τελικά αποδείχθηκε δύσκολη κίνηση.

Μόλις ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών θα αναφέρουμε και σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρήκαμε την παρακάτω λύση.

Δείτε την, αξίζει!

Ανανέωση (1/6/2013): Αντικατέστησα την Ευκλείδεια Διαίρεση με το σχήμα Horner για να απεικονίσω την ακριβή λύση του μαθητή. 



4 σχόλια :

  1. Εξαιρετική λύση!

    Πω πω μία από τις χαρές του επαγγέλματός μας είναι αυτή η έκπληξη που νιώθουμε όταν βλέπουμε μαθητές μας να παρουσιάζουν τόσο ευφάνταστες ιδέες!

    Όλοι μας είχαμε και κάθε τόσο έχουμε τη χαρά να διδάσκουμε ένα τέτοιο προικισμένο μαθητή που επαληθεύει τη ρήση "sky is the limit", δεν υπάρχουν δηλαδή όρια στην ευφυία και τις δυνατότητες των μαθητών μας.

    Προσωπικά, είχα αρκετές φορές τη χαρά να βρω μπροστά μου τέτοιες περιπτώσεις μαθητών που από τη μία με άγχωναν και με τσίτωναν ως καθηγητή, με το τι θα έβρισκαν να μου πουν μέσα στην τάξη (και τη συνεχή έγνοια να ανταποκρίνομαι πάντα στις απαιτήσεις του επιπέδου τους) αλλά από την άλλη με έκαναν πάντα χαρούμενο, γιατί ένιωθα διαρκώς ότι γινόμουν καλύτερος εκπαιδευτικός με τη βοήθειά τους.

    Το ξέρουμε αυτό το συναίσθημα όλοι όσοι έχουμε μπει σε τάξη.

    Δεν είναι υπέροχο;

    Μπράβο σε αυτόν τον (άγνωστο σε μας) μαθητή και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο "στρωτή" λύση από όσες έχω δει να κυκλοφορούν. Πολλά συγχαρητήρια στο παιδί.Μακάρι να έχει το μέλλον που αξίζει στην καθαρότητα της σκέψης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικά σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρέθηκε αυτή η εξαιρετικη λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...