Στηρίξτε το έργο μας!

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Επαναληπτικές Εξετάσεις 2013 στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Και όμως σήμερα έχουμε εξετάσεις και μάλιστα Πανελλαδικές! Μία διαδικασία που απασχολεί λίγους υποψήφιους και δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα υφίσταται σε λίγα χρόνια. Αν τόσο καιρό δεν έχει καταργηθεί αυτή η διαδικασία έχει να κάνει με την (υποχρεωτική) λήψη απολυτηρίου για τους εξεταζόμενους που έχασαν κάποια Πανελλαδικά μαθήματα, αν είχε λυθεί το πρόβλημα αυτό θα είχαμε την πρώτη περικοπή στην εκπαίδευση.

Εδώ θα αναρτηθούν τα θέματα, λύσεις και σχόλια για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 10-06-2013. 

Υπενθυμίζουμε ότι η εξέταση των Επαναληπτικών εξετάσεων γίνεται στις 17:00, οπότε τα θέματα τα αναζητείτε μετά τις 18:30.

Για αποθήκευση πατήστε εδώ (από το site του Υπουργείου παιδείας) για τα ημερήσια Λύκεια, ενώ για τα εσπερινά πατήστε εδώ.





Για το υποερώτημα Β4, δείτε μία προσέγγιση

Αναζητούμε ότι το ενδεχόμενο Α΄ – Β΄ . Γνωρίζουμε ότι (από διάγραμμα Venn),

Α – Β = Α ∩ Β΄ 

οπότε αν αντί για το ενδεχόμενο Β έχουμε το Β΄ γίνεται η προηγούμενη σχέση,

Α – Β΄ = Α ∩ (Β ΄ )΄ = Α ∩ Β

τέλος η προηγούμενη σχέση γίνεται όπου ενδεχόμενο Α το ενδεχόμενο Α΄,

Α΄ – Β΄ = Α΄ ∩ Β =Β – Α


Επίσης ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης στο Γ4 είναι ο εξής:


Για αναλυτικές λύσεις δείτε από εδώ (Φροντιστήριο Κελάφας).

4 σχόλια:

  1. Μήπως θα σας ήταν δυνατό να προβείτε ή να παραθέσετε κάποιο σύνδεσμο άλλης σελίδας σχετικά με το επίπεδο δυσκολίας τους τόσο σε γενικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο σύγκρισης με των κανονικών φετινών εξετάσεων-σφαγής-πανωλεθρίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάνο δεν καταλαβαίνω τι ζητάς, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα αν μπορείτε να σχολιάσετε τα θέματα ως προς το επίπεδο δυσκολίας τους και να τα συγκρίνετε με τα θέματα που τέθηκαν τον Μάιο.:)

      Διαγραφή
    3. Χωρίς αμφιβολία τα θέματα του Μαΐου ήταν πολύ πιο δύσκολα από αυτά του Ιουνίου και γενικά τα πιο απαιτητικά θέματα που έχουμε δει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

      Τα θέματα του Ιουνίου κινήθηκαν στα κανονικά πλαίσια δυσκολίας των επαναληπτικών εξετάσεων. Αν και επιθυμούσα να δω πιο δύσκολα θέματα τελικά κατάλαβα ότι αυτό θα ήταν λάθος, ευτυχώς που δεν υπέπεσαν σε αυτή την παγίδα οι εισηγητές.

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος