Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


1) Δημιουργικές εργασίες 2017 για Α΄ και Β΄ Λυκείου

2) Ύλη μαθηματικών Γ Λυκείου 2016 - 17

3) Η ύλη μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2016 - 17

4) Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2000 - 2015 (σε ένα pdf και σε word).

5) Θέματα κανονικών και επαναληπτικών εξετάσεων 2016 (νέα ύλη).

6) Όλα τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2000-2016 ταξινομημένα από την μοναδική ιστοσελίδα του Παύλου Τρύφωνα.

7) 223 λυμένα επαναληπτικά θέματα της ΕΜΕ στη Γ΄ Λυκείου

8) Τέλος για την "Η άσκηση της ημέρας" για το σχολικό έτος 2016 - 17.

9) Διαγωνίσματα προσομοίωσης ΟΕΦΕ και Φροντιστηρίων 2017.

10) Επαναληπτικό φυλλάδιο για ενδοσχολικές εξετάσεις Γ΄ Λυκείου.

11) Ενδοσχολικές εξετάσεις 2017 θέματα Λυκείων (Επιμέλεια: lisari team).

12) Επανάληψη για το Λύκειο 2017

13) Επανάληψη για το Γυμνάσιο 2017


1) Ημερομηνία Πανελλαδικών εξετάσεων:

- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών / Οικονομίας & Πληροφορικής [9 – 6 – 2017]

- Μαθηματικά Γενικής Παιδείας [19 – 6 – 2017]

2) (νέο) Θέματα Παγκύπριων εξετάσεων 2017 για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


4) Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης 2017 της lisari team για το Γυμνάσιο - Λύκειο.


Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

Η δεύτερη άσκηση για το 2*!4


Άσκηση 2η

Χρησιμοποιήστε τα ψηφία του έτους 2014 και τις πράξεις +, -, x, ÷, sqrt (τετραγωνική ρίζα), ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), [ ]( ακέραιο μέρος), μαζί με τα σύμβολα ομαδοποίησης (παρενθέσεις, αγκύλες κτλ), έτσι ώστε να γράψετε τους φυσικούς αριθμούς μέτρησης 1 έως 100.

Σημείωση 
Προτείνω να δίνουμε μία λύση στο κάθε νούμερο αφού έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε που δεν ξέρω αν θα τα καλύψουμε όλα τα νούμερα από το 1 έως το 100. Μερικά νούμερα είναι δύσκολα και θα μας παιδέψουν αρκετά!

Ας κάνω την αρχή...


Απάντηση

0 = 0*1*2*4 (αν και δεν το ζητούσε η άσκηση)
1 = (2+1+4)^0
2 = 2*(1+4)^0
3 = 2+(1+4)^0
4 = 2*0*1 + 4
5 = 2*0 + 1 + 4
6 = 20 - 14
7 = 0+ 2*4 - 1
8 = 2*4 - 1*0
9 = 10/2 + 4
10 = 2(4+1) + 0
11 = 12 - 4^0
12 = 12 + 4*0
13 = 12 + 4^0
14 = 14 + 2*0
15 = 14 + 2^0
16 = 4^2 + 1*0
17 = 4^2 + 1 + 0
18 = 4*2 + 10
19 = 40 / 2 - 1
20 =1 * 40/2
21 = 21 + 4*0
22 = 4! - 2 + 0*1 
23 = 24 - 1 + 0 
24 = 24 + 1*0
25 = 24 +1 + 0

Θοδωρής Κ.

26=4!+2+0*1
27=4!+2+1+0
28=14*2+0
29=4!+10:2
30=120:4

6 σχόλια :

  1. 18=4^2+0!+1!
    21=4!-2-1+0
    22=4!-2+0*1
    23=20+4-1
    24=24+0*1
    25=24+1+0
    26=4!+2+0*1
    27=4!+2+1+0
    28=14*2+0
    29=4!+10:2
    30=120:4
    Άλλος τη σκυτάλη...
    Θοδωρής Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θοδωρή σ' ευχαριστούμε πολύ που συμμετέχεις στην καταγραφή όλων των αριθμών!!

      Περιμένουμε και άλλους να λάβουν μέρος στη σκυταλοδρομία.

      Μπορεί να φαίνεται απλό δεν είναι και τόσο εύκολο, προσπαθήστε το, έχει ενδιαφέρον και βοηθά στην εξάσκηση του μυαλού!

      Διαγραφή
  2. Θα ήθελα να συνεχίσω αλλά τα ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), [ ]( ακέραιο μέρος) δεν τα ξέρω!
    Κική, Μαθήτρια της 6ης τάξης Δημοτικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο Κική, είναι μια ασκησούλα (;) για μαθητές γυμνασίου κυρίως... αλλά αν θέλεις σου κάνω μια γρήγορη ανασκόπηση των παρακάτω συμβόλων, για περισσότερα στοιχεία googlare το, για να προσπαθήσεις

    2^3: λέγεται δύναμη, η βάση είναι το 2 και ο εκθέτης το 3. Στην ουσία είναι ένας πολ/σμός του αριθμού 2 με τον εαυτό του, όσες φορές γράφει ο εκθέτης δηλαδή το 3 = 2*2*2=8

    πχ. 3^2=3*3=9
    πχ. 5^0=1 (ορίζουμε γενικότερα οποιοσδήποτε μη μηδενικός αριθμός υψωμένος στην μηδενική κάνει 1, δλδ α^0=1, όπου α όποιος αριθμός επιθυμείς αλλά ¨ΟΧΙ μηδέν)
    πχ. 7^1 = 7
    πχ. 4^4=4*4*4*4= 256

    Παραγοντικό
    2!=1*2=2
    3!=1*2*3=6
    4!=1*2*3*4=24
    0!=1 (και εδώ το ορίσαμε αυτό)

    άρα καταλάβαμε τι είναι το παραγοντικό;; Ένας πολ/σμός όλων των διαδοχικών φυσικών αριθμών (δλδ αριθμών που υπάρχουν στην φύση) από το 1 έως το νούμερο που αναγράφεται.

    Ακέραιο μέρος
    [0,23]=0
    [1,2345]=1
    [123,67]=123
    [23]=23
    [-1,4] = -2 (Προσοχή!!)

    καταλάβαμε από τα παραδείγματα τι είναι το ακέραιο μέρος;;

    Ακέραιο μέρος του οποιουδήποτε αριθμού χ ονομάζεται ο μεγαλύτερος ακέραιος (=στρογγυλός αριθμός, χωρίς κόμματα και υποδιαστολές πχ. ...-6,-5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, ...) που δεν ξεπερνά τον χ και συμβολίζεται με [χ] .

    Προφανώς και τα παραπάνω είναι πολύ ενδεικτικά και είναι ένας πρόλογος να ξεκινήσεις το διάβασμά σου!

    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...