Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


1) Δημιουργικές εργασίες 2017 για Α΄ και Β΄ Λυκείου

2) Ύλη μαθηματικών Γ Λυκείου 2016 - 17

3) Η ύλη μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2016 - 17

4) Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2000 - 2015 (σε ένα pdf και σε word).

5) Θέματα κανονικών και επαναληπτικών εξετάσεων 2016 (νέα ύλη).

6) Όλα τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2000-2016 ταξινομημένα από την μοναδική ιστοσελίδα του Παύλου Τρύφωνα.

7) 223 λυμένα επαναληπτικά θέματα της ΕΜΕ στη Γ΄ Λυκείου

8) Τέλος για την "Η άσκηση της ημέρας" για το σχολικό έτος 2016 - 17.

9) Διαγωνίσματα προσομοίωσης ΟΕΦΕ και Φροντιστηρίων 2017.

10) Επαναληπτικό φυλλάδιο για ενδοσχολικές εξετάσεις Γ΄ Λυκείου.

11) Ενδοσχολικές εξετάσεις 2017 θέματα Λυκείων (Επιμέλεια: lisari team).

12) Επανάληψη για το Λύκειο 2017

13) Επανάληψη για το Γυμνάσιο 2017


1) Ημερομηνία Πανελλαδικών εξετάσεων:

- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών / Οικονομίας & Πληροφορικής [9 – 6 – 2017]

- Μαθηματικά Γενικής Παιδείας [19 – 6 – 2017]

2) (νέο) Θέματα Παγκύπριων εξετάσεων 2017 για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


4) Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης 2017 της lisari team για το Γυμνάσιο - Λύκειο.


Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Στείλτε την δική σας άσκηση στην Τράπεζα Θεμάτων...!

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

στο πλαίσιο της Πράξης
‘ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ - ΕΠΑΛ)’
προσκαλεί
την μαθηματική* κοινότητα να υποβάλλει προς κρίση, με στόχο να ενταχθούν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, θέματα για τα εξεταζόμενα μαθήματα της Α’ Τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων, της Α’ και Β’ Τάξης των Εσπερινών Γενικών Λυκείων και της Α’ Τάξης Ημερήσιων και των Εσπερινών ΕΠΑΛ.

*το αρχικό κείμενο ανέφερε τον όρο "εκπαιδευτική", αλλά το αντικατέστησα για να ταιριάζει με το μάθημα που μας ενδιαφέρει.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

 Για όλα τα μαθήματα δείτε εδώ.



Τι καταλαβαίνουμε:
1) Μαθηματική (ή εκπαιδευτική) κοινότητα: Άρα συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν πτυχίο Μαθηματικών, δηλαδή συμμετέχει και η Ιδιωτική Εκπαίδευση,που συμφωνώ 100%.

2) Για να γίνετε πρόσκληση τελικά δεν είναι έτοιμη η Τράπεζα Θεμάτων...

3) Οι ευθύνες θέλουν να επιμεριστούν... και να μην το σηκώσει όλο το βάρος μια συγκεκριμένη οργανωτική ομάδα. 

4) Η σύνθεση μας κάνει μέρος του όλου, στηρίζουμε την προσπάθεια αφού συμμετέχουμε, γινόμαστε συμμέτοχοι, άρα και υποστηρικτές του έργου.

5) Το δεύτερο και τέταρτο θέμα, δεν χρειάζεται να έχει όλες τις γνωστικές απαιτήσεις που θέτει η προκήρυξη, άλλα σίγουρα κάποιες από αυτές.. οπότε όταν στείλουμε μια άσκηση αναφέρουμε  ποιες γνωστικές απαιτήσεις καλύπτει η άσκηση μας.

6) Δίνουμε ενδεικτική απάντηση στην προτεινόμενη λύση μας

7) Δίνονται οδηγίες και προδιαγραφές ακόμα και στα θέματα που δεν είναι στη Τράπεζα, δηλαδή στο πρώτο και τρίτο θέμα.

8) Θα ήταν τέλειο να είχαμε όλες τις προδιαγραφές των θεμάτων από τον Σεπτέμβρη και όχι τον Απρίλη, θα κερδίζαμε χρόνο και όλες αυτές οι ασκήσεις που βγήκαν αυτό το διάστημα και πήγαιναν χαμένες. Επίσης θα είχαμε προετοιμάσει και τους μαθητές για την ανάλογη εξέταση...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...