Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


1) Δημιουργικές εργασίες 2017 για Α΄ και Β΄ Λυκείου

2) Ύλη μαθηματικών Γ Λυκείου 2016 - 17

3) Η ύλη μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2016 - 17

4) Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2000 - 2015 (σε ένα pdf και σε word).

5) Θέματα κανονικών και επαναληπτικών εξετάσεων 2016 (νέα ύλη).

6) Όλα τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2000-2016 ταξινομημένα από την μοναδική ιστοσελίδα του Παύλου Τρύφωνα.

7) 223 λυμένα επαναληπτικά θέματα της ΕΜΕ στη Γ΄ Λυκείου

8) Τέλος για την "Η άσκηση της ημέρας" για το σχολικό έτος 2016 - 17.

9) Διαγωνίσματα προσομοίωσης ΟΕΦΕ και Φροντιστηρίων 2017.

10) Επαναληπτικό φυλλάδιο για ενδοσχολικές εξετάσεις Γ΄ Λυκείου.

11) Ενδοσχολικές εξετάσεις 2017 θέματα Λυκείων (Επιμέλεια: lisari team).

12) Επανάληψη για το Λύκειο 2017

13) Επανάληψη για το Γυμνάσιο 2017


1) Ημερομηνία Πανελλαδικών εξετάσεων:

- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών / Οικονομίας & Πληροφορικής [9 – 6 – 2017]

- Μαθηματικά Γενικής Παιδείας [19 – 6 – 2017]

2) (νέο) Θέματα Παγκύπριων εξετάσεων 2017 για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


4) Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης 2017 της lisari team για το Γυμνάσιο - Λύκειο.


Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Στατιστικά Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014

Μια συζήτηση για τα στατιστικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014, ίσως να ήταν χρήσιμη και να βοηθήσει τους υποψήφιους για την καλύτερη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

Στους παρακάτω πίνακες έχω κρατήσει τα στατιστικά μόνο των μαθηματικών, άρα η εξαγωγή συμπερασμάτων θα βγει από αυτές τις πληροφορίες και όχι από όλα τα μαθήματα που θα ήταν το σωστό.

Προφανώς και δεν είναι αντικειμενική σκοπιά και ότι γράφουμε (λόγω περιορισμένων μαθημάτων που κάνουμε ζουμ) είναι μια πρόχειρη ματιά στα αποτελέσματα.

Την τελική ευθύνη την έχει ο υποψήφιος για την εξαγωγή συμπερασμάτων και στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.








1 σχόλιο :

  1. Νομίζω ότι το πιο εντυπωσιακό και αναπάντεχο -για μένα- στατιστικό, είναι το 60% των μαθητών της τεχνολογικής που έγραψε κάτω από τη βάση στα Μαθ. Κατ.. Μου φαίνεται πραγματικά απίστευτο ότι 6 στα 10 παιδιά δεν κατάφεραν τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ δύο πρώτα θέματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...