Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...






1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Σημειώσεις Πιθανοτήτων για την Α΄ Λυκείου σε word!

Ο αγαπητός συνεργάτης μας Βασίλης Αυγερινός, μας προσφέρει αποκλειστικά ένα φυλλάδιο στις Πιθανότητες της Α΄ Λυκείου σε επεξεργάσιμη μορφή (.docx), για το σχολικό έτος 2014 - 15.

Περιέχει:
-  Ερωτήσεις - απαντήσεις στη θεωρία
- 16 λυμένες ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο
- 10 λυμένες ασκήσεις εκτός βιβλίου
-  15 άλυτες ασκήσεις από την Τράπεζα θεμάτων 

Για απευθείας αποθήκευση (β΄ έκδοση) πατήστε εδώ (.docx).

edit: (Προσοχή: Διορθώθηκε ένα λάθος στη σημείωση 5, το σωστό είναι:

· Ένα τουλάχιστον από τα Α και Β πραγματοποιείται Συμβολικά ω ∈ A ∪ B)




11 σχόλια :

  1. α) να μην ασχολείται με το ποδόσφαιρο
    : Από τους 50 μαθητές μιας τάξης οι 20 ασχολούνται
    με το ποδόσφαιρο, οι 40 με το μπάσκετ και καθένας ασχολείται
    με το ποδόσφαιρο ή το μπάσκετ. Αν επιλέξουμε τυχαία ένα
    μαθητή της τάξης, βρείτε την πιθανότητα:
    β) να ασχολείται με το ποδόσφαιρο και με το μπάσκετ
    γ) να ασχολείται με το ποδόσφαιρο και όχι με το μπάσκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε δυο ενδεχόμενα Π (Ποδόσφαιρο), Μ (μπάσκετ) τέτοια ώστε ΠUΜ=Ω, άρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Η πιθανότητα είναι μεταξύ 0 και 1... άρα δεν μπορεί να είναι ούτε 50, ούτε 20, ούτε 40, αυτά που γράφεις είναι σοβαρά σφάλματα κατανόησης. Επειδή δεν γίνεται μάθημα μέσα εδώ, θα σου πρότεινα να την παραθέσεις στον καθηγητή σου και να του ζητήσεις να σου εξηγήσει αυτό το είδος ασκήσεων.

      Συγχαρητήρια πάντως για την όρεξη και διάθεση για μάθηση, αρχίζει να σπανίζει.

      Διαγραφή
  4. Το πλήθος όλων των μαθητών είναι 50 και όχι 100, άρα
    P(AUB)=1
    P(A)=20/50 = 0,4
    P(B) = 40/50 = 0,8
    άρα P(A τομή Β) = 0,2, γιατί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. διοτι P(AUB)=P(A)+ P(B) - P(A τομή Β) με αντικατασταση που εχω P(A τομή Β)=0,2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά!!!

      Σημείωση: Το ξαναγράφω αν δεν έγινε κατανοητό, P(AUB) = P(Ω) = 1

      Διαγραφή
  6. χιλια ευχαριστω για την βοηθεια ειμαι μαθητης 1ης λυκειου και σπανια βλεπω και εγω καθηγητες που βοηθανε πραγματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αποστόλη! Απλά μέσω e-mail και σχολίων είναι δύσκολο και επικίνδυνο... γι αυτό το αποφεύγουμε.

      Να είσαι καλά φίλε μου, καλή πρόοδο να έχεις!!

      Διαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...