Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...






1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι ΕΠΑ.Λ

  • Ημέρα εξέτασης 21 - 5 -2015 (μετά τις 10:00...)
 Θέματα (ώρα ανάρτησης 10:05) ημερήσιων ΕΠΑΛ από τις ιστοσελίδες του Υπουργείο Παιδείας, και θέματα εσπερινών ΕΠΑΛ.




Λύσεις (ώρα ανάρτησης 11:40) από τη lisari team


Σχολιασμός (ώρα ανάρτησης 14:00) από το Μιχάλη Γιαννόπουλο
από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και μέλος της lisari team

Τα θέματα γενικά χαρακτηρίζονται εύκολα (τουλάχιστον τα ευκολότερα των τελευταίων ετών). Τα ερωτήματα ήταν κατανοητά, απλά και δεν απαιτούσαν δύσκολες πράξεις (ακόμα και η διακύμανση η τετραγωνική ρίζα που έδινε βοηθούσε να καταλάβει ο υποψήφιος ότι έχει βρει σωστό αποτέλεσμα). Επίσης, υπήρχε μόλις ένα ερώτημα από ολοκληρώματα (κι αυτό σχετικά απλό), κεφάλαιο στο οποίο δυσκολεύονται αρκετά οι μαθητές των ΕΠΑΛ.

Στο Θέμα Α ο ορισμός ήταν από τα αυτούς που «λέμε» SOS και οι ερωτήσεις Σωστού – Λάθους δεν έκρυβαν παγίδες αν εξαιρέσεις το β) που δεν δίνουν μεγάλο βάρος οι μαθητές, γιατί δεν το χρησιμοποιούν σε ασκήσεις. Όσο για τη συμπλήρωση κενών ήταν ευκολότερα από προηγούμενα χρόνια.
 
Το Θέμα Β ήταν κλασικό θέμα στατιστικής με απλές πράξεις που σίγουρα παρόμοια έχουν δουλέψει όλοι οι μαθητές στη διάρκεια της χρονιάς. Εκτιμώ ότι οι υποψήφιοι δε θα είχαν πρόβλημα.
 
Το Θέμα Γ ήταν επίσης κλασικό. Τα πρώτα τρία ερωτήματα είναι ¨must¨ για εξετάσεις των ΕΠΑΛ και το Γ4 δεν είχε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, αν και μπέρδεψε τους μαθητές το λ = 1.
 
Στο Θέμα Δ μπήκε πρόβλημα, πράγμα που είχε να συμβεί από το 2006! Το γεγονός αυτό δεν πρέπει λογικά να προβλημάτισε τους μαθητές μιας και η συνάρτηση που δίνονταν ήταν απλή (πολυωνυμική), τα ερωτήματα αναμενόμενα και οι πράξεις εύκολες.

8 σχόλια :

  1. Απαιτητικα τα θεματα για το επιπεδο των επαλ.ευκολη η ασκηση στατιστικης.στην ασκηση με τα ορια πολλοι δεν θα θυμουνται την ταυτοτητα διαφορας κυβων και το τελευταιο ερωτημα με το ολοκληρωμα θα δυσκολεψει.το τεταρτο θεμα υπαρχει παρομοιο στο σχολικο.θεωρια μη αναμενομενη.μπραβο για τις γρηγορες λυσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από την χθεσινή κουβέντα μας, τρεις συνάδελφοι είχαν την καλή διάθεση να αναρτήσουμε τις λύσεις και στα ΕΠΑΛ

    Τώρα νιώθουμε ότι έχουμε παραμελήσει τους Εσπερινούς... ίδωμεν μέχρι τη λήξη των εξετάσεων.

    Θα δεκτό με τις παρατηρήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία θέματα, αλλά δυστυχώς ο,τι ξεφεύγει από τα τετριμμένα είναι δύσκολο για τους μαθητές του επαλ. Απ'την άλλη βέβαια η στατιστική (το θέμα που ποντάρουν όλοι) ήταν αρκετά εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεωρώ τα θέματα απαιτητικά, το Α1 κατ' εμέ δεν είναι καν ορισμός. Τα δε Δ3 και Δ4 ήταν εμφανώς δυσκολότερα από αντίστοιχα ερωτήματα προηγούμενων ετών. Θεωρώ ότι θα έχουμε χαμηλότερες βαθμολογίες από τα προηγούμενα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περυσι ειχαμε 78% κατω απο τη βαση.φετος πιθανοτατα να ξεπερασει το 80%.το επιπεδο των μαθητων επαλ ειναι τραγικο και η επιτροπη βαζει 3 χρονια τωρα ολοενα και πιο δυακολα θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητοί συνάδελφοι, διαφωνώ λίγο.
    Η συνάρτηση του θέματος Δ ήταν πολύ απλή. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν οι μαθητές δεν μπορούν να βρουν την παράγωγο και βγαίνουν μετά όλα λάθος.
    Πέρυσι είχαν βάλει γινόμενο και πρόπερσι και γινόμενο και σύνθετη παραγώγιση.
    Επίσης το Δ3 έχει ξαναμπεί και αν ξέρεις την τεχνική βγαίνει σε μία σειρά. Και το Δ4 ήταν απλό θεωρώ (σε σύγκριση με τα προηγούμενα δύο χρόνια μιλάμε).
    Όσο για τη διαφορά κύβων αγαπητέ jimmy, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ξέρω ότι ελάχιστοι μαθητές θυμούνται την ταυτότητα, γι'αυτό και εγώ πάντα λέω στους μαθητές μου: "Δε θυμάστε ταυτότητες; Κάντε Horner! Με Horner λύνονται τα πάντα. Κοινοί παράγοντες, ομαδοποίηση, διαφορές κύβων - τετάρτης. Τα πάντα. Μάθετε Horner και είστε οκ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακούστε και κάποιον που εξετάστηκε σε αυτά. Θεωρία μη αναμενόμενη. Στατιστική δυσκολότερη διότι φέτος ζήταγε S2 ενώ πέρυσι αποτελέσματα επί τις 100 από τον υπάρχων πίνακα..ούτε τύποι ούτε τίποτα..πολλά τρικ φέτος όπως το e στην μηδενική που αρκετοί Ρεν το ξέραν αλλά και το δεύτερο lim.. Με αλλά παιδιά που μίλησαν μου είπαν πως πήγαν άσχημα..ακόμη κ γω που πήγαινα Φροντιστήριο Ρεν έπιασα βάση..καμία σχέση με προηγούμενα χρόνια το φετινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε Γιώργο που κατέθεσες την άποψή σου, να είσαι καλά και καλά αποτελέσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...