Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Η νέα ύλη των μαθηματικών της Γ Λυκείου για το σχολικό έτος 2016 - 17

Για την ύλη και την διαχείρισή της το 

Σχολικό Έτος 2017 - 18 
πατήστε εδώ
_____________________________________________________________________

Η ύλη και η οδηγίες για τη διαχείριση της διδασκαλίας για τις τάξεις του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2016 – 17
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπαθάρας (Σχολικός Σύμβουλος)
Γυμνάσιο
Α΄ Γυμνασίου
Β Γυμνασίου
Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ Λυκείου
Άλγεβρα
Γεωμετρία
Β΄ Λυκείου
Άλγεβρα
Γεωμετρία
Προσανατολισμού
Γ΄ Λυκείου
Γενικής Παιδείας
Διαχείριση της ύλης
Προσανατολισμού

Πηγές: http://blogs.sch.gr/iokaragi/www.pe03.gr,
Εφαρμοσμένη Διδακτική των Μαθηματικών (group: facebook)


Δείτε συνοπτικά την ύλη για Α΄ και Β΄ Λυκείου 
(χωρίς τη διαχείριση της ύλης)
για το σχολικό έτος 2016 -17

Τι είναι εκτός ύλης; 
Δείτε από τα περιεχόμενα του βιβλίου και αναλυτικά από τις σελίδες του σχολικού βιβλίου σημειωμένα όλα τα εδάφια που είναι εκτός ύλης! Μια εξαιρετική προσφορά από τον μετρ του διαδικτύου!
Επιμέλεια: Δημήτρης Μοσχόπουλος
1) Άλγεβρα Α΄ Λυκείου
2) Γεωμετρία Α΄ Λυκείου
3) Άλγεβρα Β΄ Λυκείου
4) Γεωμετρία Β΄ Λυκείου
5) Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου

Όλα τα αρχεία εδώ σε ένα pdf με σελιδοδείκτες. 


ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ



  1. Άλγεβρα Α’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  2. Γεωμετρία Α’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  3. Άλγεβρα Β’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  4. Γεωμετρία Β’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  5. Άλγεβρα Γ’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  6. Γεωμετρία Γ’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  7. Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  8. Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Δ’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
  9. Μαθηματικά Προσανατολισμού Δ’ τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
Δημ. Σπαθάρας (Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών - www.pe03.gr)

Οδηγίες διδασκαλίας των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2016 - 17

Πηγήhttp://blogs.sch.gr/iokaragi/
____________________________________________
Οδηγίες για την διδασκαλία των Μαθηματικών για τις τάξεις Α΄ και Β΄ Λυκείου για το σχολικό έτος 2016 - 17

Πηγή: Εφαρμοσμένη Διδακτική των Μαθηματικών (group: facebook)

Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Γεωμετρία Α΄ Λυκείου δεν παρατηρείται κάποια αλλαγή από την περσινή ύλη... 


Γεωμετρία Β Λυκείου προστίθεται το κεφάλαιο 12ο: Ευθείες και επίπεδα στο χώρο



_________________________________
Η διαχείριση της ύλης για τη Γ τάξη


Προστέθηκαν οι παρακάτω προτάσεις χωρίς απόδειξη και εξαιρούνται οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου που αναφέρονται σε τύπους τριγωνομετρικών αριθμών αθροίσματος γωνιών και διπλασίου τόξου, δηλαδή οι τύποι ημ(α+β), ημ2α κ.τ.λ.



_____________________________________
Η ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 
από το Υπουργείο Παιδείας

Δείτε την ύλη από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας (12/9/2016).

Σημείωση: Καμία αλλαγή δεν παρατηρείται στην ύλη των Μαθηματικών Προσανατολισμού και στο μάθημα Γενικής Παιδείας σε σχέση με τη περσινή ύλη.



________________________________________________________
Τελευταία ενημέρωση: 8/9/2016

Τελικά οι δύο αποδείξεις που προτάθηκαν από το ΙΕΠ για τη Γ Λυκείου δεν εγκρίνονται από το Υπουργείο Παιδείας ως μια προσπάθεια να μην διογκωθεί η ύλη.



________________________________________________________________________________

(15-8-2016) Επειδή παρατηρώ ότι κοινοποιείται  η παρούσα δημοσίευση και από διάφορα site πρέπει να αναφέρω τα εξής:  Τα παρακάτω που θα διαβάσετε είναι εισηγήσεις που θα υποβάλλει το Ι.Ε.Π στο Υπουργείο Παιδείας. Συνήθως γίνονται αποδεκτά από τους σύμβουλους του Υπουργού χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο και σταθερό. Η ύλη θα εγκριθεί οριστικά στο τέλος Αυγούστου.


Οποιαδήποτε ενημέρωση - εξέλιξη υπάρχει θα σας ενημερώνουμε από τις παρούσα σελίδα του lisari.

Αποκλειστικό (30/6/2016)
1) Οι νέες αποδείξεις που προστίθενται στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2016 – 17.
1) Η απόδειξη παραγώγισης του γινομένου συναρτήσεων

2) Το όριο της ημx/x όταν το x τείνει στο μηδέν. (ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΥΛΗΣ edit: 6/9/16)


Για την μεθεπόμενη σχολική χρονιά (σχ. έτος 2017 – 18) οι αποδείξεις που είναι στο πρόγραμμα να προστεθούν είναι:

1) (ημx)΄ = συνx

2) (συνx)΄ = - ημx


Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους μας που μας ενημερώνουν έγκαιρα και υπεύθυνα για κάθε αλλαγή που υπόκειται να γίνει στη σχολική ύλη προς ενημέρωση όλη της μαθηματικής κοινότητας.

2) Α΄ Λυκείου - Άλγεβρα (νέο: 20/7/2016) 
Επίσης αναμένουμε να βγει ανακοίνωση που θα προτείνει το Κεφάλαιο των Πιθανοτήτων στην Α΄ Λυκείου να διδάσκεται στο τέλος της διδακτέας ύλης.

3) Γεωμετρία Β΄ Λυκείου (edit: 2/9/2016)
Αναμένεται να μπει στην εξεταζόμενη ύλη της Γεωμετρίας το κεφάλαιο της Στερεομετρίας 

4) Αλλαγές σε δύο βιβλία Μαθηματικών για εξοικονόμηση σελίδων και εκτύπωσης για τη σχολική χρονιά 2016 - 17.
Οι αλλαγές έχουν γίνει στη Γεωμετρία Α΄ Λυκείου (α΄ μέρος). Πατήστε εδώ το βιβλίο του μαθητή και εδώ τις λύσεις ΜΟΝΟ με τα 6 πρώτα κεφάλαια.

Οι μαθητές της Β Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2016 - 17 θα έχουν το περυσινό βιβλίο Γεωμετρίας του. Του χρόνου (σχ. χρονιά 2017 - 18) οι μαθητές της φετινής Α΄ Λυκείου θα λάβουν και το β΄ μέρος Γεωμετρίας με τα κεφάλαια από το 7 έως το 13.

Επίσης στο βιβλίο των μαθηματικών της Γ Λυκείου Προσανατολισμού χωρίς το Α μέρος (Άλγεβρα). Βιβλίο μαθητή και λύσεις.

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση των βιβλίων, το φίλο και συνάδελφο Χρήστο Τσουκάτο!!

20 σχόλια:

  1. Όσο αναφορά την απόδειξή του ορίου του ημx/x όταν χ->0 και το νέο σχολικό βιβλίο έχει στην απόδειξή του αστερίσκο. Όπως ανακοινώνεται η ύλη από το υπουργείο στις παρατηρήσεις αναφέρεται ότι: "Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δεν διδάσκονται και δεν εξετάζονται". Άρα θα μπορούσε η συγκεκριμένη απόδειξη να είναι εντός ύλης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάκη, ακριβώς το ίδιο σχόλιο ήθελα να κάνω κι εγώ. Δεν αμφισβητώ τις πηγές σου, οι οποίες η ιστορία έχει δείξει ότι είναι αξιόπιστες. Απλώς μια παρατήρηση κάνω για κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ζήτημα είναι ότι και στο νέο σχολικό βιβλίο (2016 - 17) παραμένει η απόδειξη να έχει αστεράκι, άρα η λογική θα ήταν αφού θα προστεθεί να το είχαν αφαιρέσει.

    Λίγο υπομονή παιδιά και θα διαπιστώσουμε όλοι μαζί τι τελικά έχει γίνει με αυτές τις αποδείξεις...

    Επίσης οι Πιθανότητες στην Α΄ Λυκείου δεν φαίνεται ότι θα διδαχτούν στην Α΄ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2016 - 17.
    Ευχαριστώ το Βασίλη για την άμεση ενημέρωση. Το διασταυρώνω και το αναρτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από επίσημη ενημέρωση το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων Άλγεβρας Α΄ Λυκείου θα βγει ανακοίνωση που θα προτείνει να διδάσκετε στο τέλος της διδακτέας ύλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ύλη των εσπερινών λυκείων, όχι επάλ, είναι η ίδια με την ύλη των γενικών λυκείων;για β' και γ' λυκείου μιλάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή, θα προστεθεί η Στερεομετρία στην εξεταζόμενη ύλη της Β λυκείου χωρίς αύξηση του αριθμού των ωρών της Γεωμετρίας στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα; Έχουν μπει ποτέ σε τάξη να διδάξουν αυτοί που σχεδιάζουν τα αναλυτικά προγράμματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και (αν κατάλαβα σωστά) αυτά δεν είναι 100% βέβαια, δεν θ' αντισταθώ στον πειρασμό για μερικά σχόλια. Πάμε!

    Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΛΓΕΒΡΑ.
    - Με χίλια είμαι υπέρ της αφαίρεσης των Πιθανοτήτων, οι οποίες δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην Α΄ Λυκείου. Είναι σαν την μύγα μέσα στο γάλα (και η μύγα δεν έχει θέση μέσα στο γάλα). Ούτε καν στο τέλος της χρονιάς να διδάσκονται, να βγουν εντελώς εκτός!
    - Αφαίρεση ιδιοτήτων ριζών και απόλυτης τιμής;;; Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η ακράδαντη πεποίθησή μου, ότι οι διάττοντες «αστέρες» του υπουργείου δεν έχουν μυρωδιά από Μαθηματικά.

    Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΛΓΕΒΡΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
    - Βλέπε δεύτερο σχόλιό μου παραπάνω. Διερεύνηση συστήματος με ορίζουσες (100% δουλειά της Άλγεβρας), θα πάει στις ευθείες. Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...
    - Στερεομετρία;;;; Βέβαια, αφού την Γεωμετρία «την έχουμε», ας πάμε σε κάτι πιο... high! Προβλέπω επικές στιγμές στις αίθουσες!

    Γ ΛΥΚΕΙΟΥ.
    Πολύ καλή κίνηση η... νομιμοποίηση αυτών των σημαντικών προτάσεων. Μετά από χρόνια «παρανομίας», επιτέλους επίκειται η αναγνώρισή τους ως... γνήσια τέκνα των Μαθηματικών. Τέρμα στην ταμπέλα «νώθα», η δικαίωση έρχεται (έρχεται;).

    Και εις άλλα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε,
      Κατ' αρχήν, καλή χρονιά! Έχω αντίθετη άποψη για τις Πιθανότητες στην Α λυκείου. Δηλ. πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να παραμείνουν στην ύλη και μάλιστα να διδάσκονται στην αρχή, όπως ήταν μέχρι πέρυσι. Το σκεπτικό είναι ότι ο μαθητής της Α λυκείου δεν έρχεται "με το καλημέρα" αντιμέτωπος με ενότητες που ίσως τον βασάνισαν και τον ταλαιπώρησαν στο Γυμνάσιο (π.χ. δυνάμεις, ταυτότητες, παραγοντοποίηση κλπ), αλλά με μια καινούργια ενότητα που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική από άποψης μαθηματικού υπόβαθρου, αλλά γίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα γιατί έχει πολλές εφαρμογές που σχετίζονται με καταστάσεις της καθημερινής ζωής. Βέβαια, το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων θα έπρεπε να παρουσιάζεται πιο σύντομο και απλοποιημένο ώστε να είναι περισσότερο κατανοητό για το μέσο απόφοιτο του Γυμνασίου.
      Α.Αγγελής, Αθήνα

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ συνάδελφε, καλή χρονιά να έχετε και σεις.

      Θα διαφωνήσω με το σύνολο του σκεπτικού σας και θα πω εν τάχει τους λόγους.

      1. Ότι τα θέματα που αναπτύσσονται στην Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου (πλην των Πιθανοτήτων) είναι απολύτως απαραίτητα για την συνέχιση στην Β΄ και -ενδεχομένως- στην Γ΄ Λυκείου, θέλω να πιστεύω ότι είναι αδιαμφισβήτητο. Ως εκ τούτου, ΠΡΕΠΕΙ «με το καλημέρα» να πιάσει -και να συνεχίσει- τα θέματα που έχει δει μέχρι τότε στο Γυμνάσιο.

      2. Ότι στην Γ΄ Γυμνασίου (κυρίως) ο μαθητής έρχεται σε εκτενή (αν και όχι όσο θα 'πρεπε) επαφή με την Άλγεβρα (το πόσο τον «βασανίζει» ή όχι, δεν είναι του παρόντος) και πάνω σ' αυτήν θα βαδίσει και στις άλλες δύο (τουλάχιστον) τάξεις του Λυκείου, καθιστά αδήριτη την ανάγκη η «αλυσίδα» αυτή να μην σπάει από ένα εντελώς άσχετο (και, προσωπική εκτίμηση, άχρηστο στην Άλγεβρα) θέμα, όπως οι Πιθανότητες. Λόγος πρώτος, απαιτούν εντελώς διαφορετικό σκεπτικό σε σχέση με όσα έχει δει μέχρι τότε· λόγος δεύτερος, είναι δυσνόητο θέμα και η επιδαψίλευσή της μέσω απλοϊκών παραδειγμάτων, μόνο διδασκαλία της δεν συνιστά.

      Για να μην κατασχρασθώ περισσότερο τον χώρο αυτό των σχολίων, κλείνω την σύντομη τοποθέτησή μου εδώ. Διαφωνώ σε χίλια πράγματα απ' όσα υπάρχουν στην ύλη 2016-2017 (το σχόλιο αυτό το γράφω ξημερώματα Σαββάτου, 17-9-2016), μα συμφωνώ με χίλια στην αφαίρεση των Πιθανοτήτων. Την καλημέρα μου σε όλους!

      Διαγραφή
  8. Μάκη ξερουμε αν θα αλλάξουν τα βιβλία της Α Λυκείου Αλγεβρα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πολύ Μάκη για τις πληροφορίες που μοιράστηκες μαζί μας, αν κάτι δεν επιβεβαιωθεί δε χάλασε ο κόσμος, η πρόθεση μετράει!!!
    Επίσης να αγνοείς ορισμένα κακεντρεχή σχόλια που διάβασα στο fb περί "ειδικής" πληροφόρησης που γράφουν ορισμένοι, λες και οι πληροφορίες που έδωσες είναι μυστικά που απειλούν την ασφάλεια της χώρας, αλλά οι ορισμένοι δεν έχουν μάθει να μοιράζονται.
    Να έχεις υγεία και να είσαι δημιουργικός. Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασίλη μου!

      Καλά κάνουν και γράφουν ότι θέλουν στο οποιοδήποτε μέσο διαδικτύωσης, είναι προφανώς ελεύθεροι να γράψουν και να έχουν την άποψή τους, αυτό έλειπε να είχαμε όλοι την ίδια αντίληψη για τα πράγματα που μας περιβάλλουν. Εδώ διαφωνούμε σε πιο τρανταχτά θέματα, στην ύλη θα τα χαλάσουμε;

      Σε ένα συμφωνούμε, παρακολουθούμε όλοι lisari!!

      Πάντως πρέπει να αναφέρω ότι οι δύο - τρεις που σχολιάζουν είναι φίλοι και ασκούν καλοπροαίρετη κριτική, είναι καλοδεχούμενα και σεβαστά όλα τα σχόλια τους.

      Επίσης θεωρώ ότι την ύλη ΔΕΝ πρέπει να την γνωρίζουν λίγοι ή μερικά άτομα που βρίσκονται κοντά στα κέντρα αποφάσεων αλλά όλοι οι μαθηματικοί που ενδιαφέρονται και θέλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις. Έτσι και αλλιώς το blog μας σε αυτούς απευθύνεται και χωρίς σκοπιμότητες, χωρίς να παίρνει θέση, χωρίς να φέρνει αναστάτωση, χωρίς να κατευθύνει και κυρίως χωρίς να έχεις όφελος ενημερώνει με υπευθυνότητα τους εκπαιδευτικούς – μαθητές για να προετοιμαστούν έγκαιρα στο έργο τους.

      Έτσι και αλλιώς μεγαλύτερα επαγγελματικά site το κάνουν τόσα χρόνια, πολύ πιο πετυχημένα από εμάς, δίνοντας πιο εμπιστευτικά στοιχεία και κανείς δεν ενοχλήθηκε.

      Τέλος αισθάνομαι να πω ότι το θεωρώ πιο πονηρό να έχω μια πληροφορία και να μην τη μεταφέρω σε κανέναν, αλλά να την κρατήσω προς ίδιον όφελος.

      Διαγραφή
  10. Εδώ γίνεται η ενημέρωση για την ύλη λες και είναι ημερολόγιο καταστρώματος, για δική σας διευκόλυνση και για να είναι καταγεγραμμένη οποιαδήποτε αλλαγή.

    Οι πρώτες ενδείξεις λένε ότι το Υπουργείο Παιδείας για να μην μεγαλώσει έστω και στο ελάχιστο την ύλη ΔΕΝ κάνει αποδεκτές τις δύο αποδείξεις της Γ Λυκείου που είχε προτείνει το ΙΕΠ. Οι αποδείξεις "φέρνουν" μαζί τους και ένα πακέτο από ασκήσεις που θα φόρτωνε το έργο των μαθητών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ το Δημήτρη Μοσχόπουλο που μου υπέδειξε ένα ορθογραφικό λάθος που είχε γίνει (όχι λόγο βιασύνης αλλά λόγω άγνοιας) στο αρχικό κείμενο.

    Δημήτρη μου είσαι το δίχτυ ασφαλείας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γι'αυτο σε πάω Xατζόπουλε. "Οριστε η νεα ύλη και μεσα δεν ειναι αυτες οι αποδειξεις που σας ειπαμε το καλοκαιρι". Δεν κρυβεσαι. Keep mathing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στέλιο!
      Αν μας παρακολουθείς έχουμε γράψει από τον Ιούνιο ποιες είναι οι αποδείξεις που προτίθενται να μπουν στην ύλη.
      Και όχι μόνο αυτό Στέλιο, το κάναμε πιο λύσσα, αναφέραμε και ποιες αποδείξεις προτίθενται να είναι την επόμενη σχολική χρονιά! Προφανώς αυτό που γράψαμε ήταν αισιόδοξο αλλά η διάθεση και η πρόθεση ήταν δεδομένη. Όταν αφορά την υλοποίηση ή την εφαρμογή δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος και ας είσαι Υπουργός Παιδείας. Δυστυχώς στην Ελλάδα πάσχουμε από προγραμματισμό.
      Αν φανήκαμε ανακόλουθοι δεν ήταν επειδή είχαμε σκοπό να εντυπωσιάσουμε και να τραβήξουμε τα βλέμματα, αλλά αυτές ήταν οι προθέσεις της πολιτείας.

      Και είπαμε " verba volant, scripta manent" = τα λόγια πετούν-χάνονται, τα γραπτά μένουν". Άρα πώς να κρυφτείς; Από ποιους να κρυφτείς; Και γιατί να κρυφτείς;

      Στέλιο ελπίζω να σε βλέπουμε σε όλα τα δρώμενα του blog. Διαγωνίσματα, φυλλάδια, ασκήσεις προς επίλυση, διαγωνισμοί, διαγνωστικά τεστ και άλλα πολλά που είναι η δομή του blog και έχουμε ανάγκη από όλους να συμμετέχουν και να προσφέρουν.

      Διαγραφή
  13. Μάκη δες λίγο το link άλγεβρα β λυκείου διαχείριση της ύλης.
    Είναι νεκρό νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω την εντύπωση ότι οι εξισώσεις των εφαπτομένων της έλλειψης και της υπερβολής (στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Β' Λυκείου) είναι εκτός ύλης και όχι μόνο οι αποδείξεις τους όπως αναφέρεται στο συνημμένο αρχείο: "Τι είναι εκτός ύλης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε δίκιο! Παραπλανήθηκα από το πρώτο που αναφέρονταν περί αποδείξεων και το μετέφερα ως εσφαλμένο συμπέρασμα και στα επόμενα. Αν μπορεί ο Μάκης να επέμβει στο αρχείο και να κάνει την σχετική σημείωση, έχει καλώς· αν όχι, θα κάνω την διόρθωση και θα στείλω το ενημερωμένο αρχείο.

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος