Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...


1) Δημιουργικές εργασίες 2017 για Α΄ και Β΄ Λυκείου

2) Ύλη μαθηματικών Γ Λυκείου 2016 - 17

3) Η ύλη μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2016 - 17

4) Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2000 - 2015 (σε ένα pdf και σε word).

5) Θέματα κανονικών και επαναληπτικών εξετάσεων 2016 (νέα ύλη).

6) Όλα τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2000-2016 ταξινομημένα από την μοναδική ιστοσελίδα του Παύλου Τρύφωνα.

7) 223 λυμένα επαναληπτικά θέματα της ΕΜΕ στη Γ΄ Λυκείου

8) Τέλος για την "Η άσκηση της ημέρας" για το σχολικό έτος 2016 - 17.

9) Διαγωνίσματα προσομοίωσης ΟΕΦΕ και Φροντιστηρίων 2017.

10) Επαναληπτικό φυλλάδιο για ενδοσχολικές εξετάσεις Γ΄ Λυκείου.

11) Ενδοσχολικές εξετάσεις 2017 θέματα Λυκείων (Επιμέλεια: lisari team).

12) Επανάληψη για το Λύκειο 2017

13) Επανάληψη για το Γυμνάσιο 2017


1) Ημερομηνία Πανελλαδικών εξετάσεων:

- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών / Οικονομίας & Πληροφορικής [9 – 6 – 2017]

- Μαθηματικά Γενικής Παιδείας [19 – 6 – 2017]

2) (νέο) Θέματα Παγκύπριων εξετάσεων 2017 για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης


1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


4) Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης 2017 της lisari team για το Γυμνάσιο - Λύκειο.


Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2016

Διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το Study4exams

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το study4exams. Δείτε τη νέα μορφή των θεμάτων από το επίσημο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας.

Η πρόταση των νέων θεμάτων παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πρέπει να την παρακολουθήσουμε.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

  • Για περισσότερα θέματα (επαναληπτικά) πατήστε στο σύνδεσμο http://www.study4exams.gr

Η επιστημονική ομάδα του study4exams για την περίοδο του Ιουνίου 2011 και μετά υπενθυμίζουμε ότι είναι:
  1. Γεωργιάδη-Τσάτσαρη Δέσποινα
  2. Κουτσανδρέας Γεράσιμος
  3. Κωνσταντόπουλος Κωνσταντίνος
  4. Μοτσάκος Βασίλειος
  5. Μπαραλός Γεώργιος
  6. Μπερκέτης Νικόλαος
  7. Σβέρκος Ανδρέας


Δείτε εδώ το επικαιροποιημένο αρχείο (17/10/2016) του study4exams με όλα τα θέματα θεωρίας και ασκήσεις από το 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης.

12 σχόλια :

  1. Μακη να ρωτησω κατι.
    Στο θεμα α1 ποιο ειναι το ερωτημα? Μηπως θα επρεπε καπου να υπαρχει κ η φραση #να αποδειξετε οτι#?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερώτηση υπάρχουν οι λύσεις πουθενά?Γιατί έχω κολλήσει στο θέμα Β το 1?Μια μικρή βοήθεια να ξεκολλήσω...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ανακοινώνονται οι λύσεις στο study4exams μετά από κάποιες μέρες.
      Για το Β1, αρχικά απλοποίησε τον τύπο της g διαιρώντας πάνω κ κάτω με f και μετά πάρε 2 περιπτώσεις (αν f γν.αύξουσα ή γν. φθίνουσα) και χτίσε τη μονοτονία της g.
      (προσωπική εκτίμηση: εκτός πνεύματος θεμάτων πανελληνίων το συγκεκριμένο για Β1 ερώτημα)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ ναι μόλις το είδα οτι θα ανακοινωθούν σε 15-20 μέρες! Ο.κ. (και) αυτό έκανα αλλά δεν... μάλλον κάπου έχει κολλήσει το μυαλό μου θα το ξανακοιτάξω

      Διαγραφή
    3. Kαι αφού αναφέρεις το πνεύμα των θεμάτων δυσκολεύομαι ειλικρινά να καταλάβω ποιο είναι ,έχω να ασχοληθώ με πανελλήνιες 5 χρόνια, μάλλον αυτό φταίει-πολλά έχουν αλλάξει ή μου φαίνεται?

      Διαγραφή
    4. Μέχρι και το 2015, το Β θέμα μονοπωλούσαν οι μιγαδικοί που πλέον είναι εκτός ύλης.
      Τον Μάιο και Ιούνιο του 2016, παρατηρήθηκε γενικά μια στροφή σε πιο βατά ερωτήματα που μοιάζουν -κάποια από αυτά- σε ασκήσεις σχολικού βιβλίου.
      Σε κάθε περίπτωση,το 1ο ερώτημα του Β θέματος συνήθως στηρίζεται σε απλή εφαρμογή της θεωρίας ή πράξεις.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Β1 αν πάρουμε για παράδειγμα την f ως γνησίως αύξουσα και έστω x1=g(x2) τότε μπορούμε να καταλήξουμε σε άτοπο. Άρα η g είναι γνησίως αύξουσα. Ομοίως για την περίπτωση που η f είναι γνησίως φθίνουσα. Υπάρχει κάτι λάθος στον παραπάνω τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. x1 μικρότερο του x2 και g(x1) μεγαλύτερο ίσο του g(x2) γράφω...όχι χ1=g(x2)

      Διαγραφή
  5. Tο θέμα είναι οτι το έκανα και αυτό που λες και δεν καταλήγω σε άτοπο...Το δοκίμασες καταλήγεις σε άτοπο; Τι δεν "βλέπω" δεν ξέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ τώρα το ξανακοίταξα και έκανα λάθος από βιασύνη σε μία ανίσωση !! Αν είναι δυνατόν...ναι βγαίνει μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...