Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...




1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα(20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!
Δείτε τα παροράματα.

3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Κυριακή, 6 Μαΐου 2018

Εισηγήσεις Μαθηματικής Εβδομάδας 2018

Η Μαθηματική Εβδομάδα ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ώρες και μας άφησε τουλάχιστον όμορφες εισηγήσεις που θα σας παρουσιάσουμε κάποιες από αυτές.

Αναζητείτε κάτι παραπάνω από την Μαθηματική Εβδομάδα;

1) Εισηγητής: Μάκης Χατζόπουλος
Θέμα: Γιατί; Why? Warum?

2) Εισηγητής: Θωμάς Ποδηματάς
Θέμα: Και όμως είναι σταθερό!

3) Εισηγητές: Νίκος Μανάρας - Δημήτρης Μπαρούτης - Γιώργος Χριστοδουλίδης
ΘέμαΣτατιστική Έρευνα Γραπτών Μαθηματικών Προσανατολισμού Θετικών και Οικονομικών Σπουδών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης

4) Εισηγητής: Πρόδρομος Ελευθερίου
ΘέμαΤι θα ήθελα να γνώριζα για τους ρητούς και άρρητους αν ήμουν μαθητής Α΄ Λυκείου

5) Εισηγητής: Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος (Σύμβουλος Μαθηματικών Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Νεάπολης)
Θέμα: Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθηματικών 2016-2017 Στατιστική Επεξεργασία της Βαθμολογίας των Γραπτών Δοκιμίων των Μαθηματικών, του 52ου Βαθμολογικού Κέντρου.

6) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
ΘέμαΑντιπαράδειγμα, Αντιθετοαντιστροφήκαι γράφημα στη διδασκαλία της ανάλυσης Γ΄λυκείου

7) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
Θέμα: Διερεύνηση θεμάτων - συμπληρωματικές προτάσεις μαθηματικών προσανατολισμού γ΄ λυκείου


3 σχόλια :

  1. Μακη τα είπες τέλεια!!!!
    Αλλά δεν ξέρω αν σε άκουσε κανένας συνάδελφος στο ΙΕΠ
    Με τα νέα προγράμματα σπουδών και με την αφαίρεση της ύλης τα παιδιά έχουν αποβλακωθεί.
    Αλλά φταίμε και εμείς.
    Αντί να ζητάμε αύξηση των ωρών των μαθηματικών ώστε να προλαβαίνουμε την ύλη, αντ' αυτού, ζητάμε μείωση της ύλης.
    Καλά να πάθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. maki sigxaritiria! les polles alitheies... dystyxos i ipovathmisi tis geometrias efere mia ntouzina provlimata. me tin elpida na tin ksanadoume entos. ton eksetaseon kapoia stigmi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια !!! Ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες ... Έδωσες με σαφήνεια αυτό που πραγματικά συμβαίνει και το μάθημα υποβαθμίζεται συνεχώς .Και πάλι συγχαρητήρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...