Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...




1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα(20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!
Δείτε τα παροράματα.

3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Δευτέρα, 28 Μαΐου 2018

lisari project 2018

Χρόνια Πολλά και καλή φώτιση σε όλους!

Ένα σχέδιο που έχει πιλοτικό χαρακτήρα και θα ξεκινήσει από φέτος μόνο για τη Γ΄ Λυκείου. Οι λεπτομέρειες θα αναρτηθούν στην πορεία.

Στο lisari έχουν αναρτηθεί πάρα πολλά και αξιόλογα διαγωνίσματα. Επομένως επιτρέπεται ένα διαγώνισμα τουλάχιστον να διανεμηθεί δωρεάν και αποκλειστικά στις Φροντιστηριακές μονάδες.

Για φέτος το διαγώνισμα προσομοίωσης της Γ΄ Λυκείου θα δοθεί μόνο στα 50 πρώτα Φροντιστήρια που θα δηλώσουν συμμετοχή. 

Τα Φροντιστήρια που επιθυμούν να λάβουν το υλικό να στείλουν μήνυμα στο lisari.blogspot@gmail.com μέχρι 7/6/2018!

3 σχόλια :

  1. Μάκη, συγχαρητήρια για τη σκέψη και την πρωτοτυπία. Απλά να καταθέσω ένα ερώτημα: θεωρείς καλό, να γράψουν τα παιδιά διαγώνισμα, παραμονή ή προπαραμονή των εξετάσεων; Πότε θα διορθωθούν και πότε θα συζητήσουμε μαζί τους τις λύσεις; Προσωπικά, θα ήθελα να τα δώσω στους μαθητές μου, αλλά, θεωρώ καλύτερο, εκείνες τις μέρες να εστιάσουν στη θεωρία και να μην αγχωθούν με ένα έξτρα διαγώνισμα. Αν είχαμε μπροστά μας 15-20 μέρες μέχρι την έναρξη των εξετάσεων, θα ήμουν 100% υπέρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά nik!! Απλά φέτος δεν προλαβαίνουμε για κάτι καλύτερο. Από του χρόνου το διαγώνισμα θα έχει αποσταλεί τουλάχιστον 60 μέρες πιο νωρίς.

    Επειδή η κίνηση είναι δωρεάν συμμετέχουν αρκετοί. Κάποιοι δηλώνουν συμμετοχή απλά να δουν τα θέματα, άλλοι για να τα διδάξουν ως ασκήσεις, άλλοι να πουν μόνο τις ιδέες αν δεν τις έχουν διδάξει, η επιλογή και ο τρόπος διδασκαλίας ανήκει αποκλειστικά στο διδάσκοντα.

    Επίσης ΔΕΝ χρειάζεται διόρθωση των διαγωνισμάτων αφού στο τέλος της εξέτασης θα δοθούν οι λύσεις.

    Προφανώς και μιλάμε για ένα διαγώνισμα που μέσα σε τόσα που έχουν αναρτηθεί δεν ξέρω αν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει. Οπότε όποιος δεν συμμετέχει δεν χάνει απολύτως τίποτα! Αντίθετα κερδίζει την ηρεμία του όπως λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν Νικόλα ρωτάς εμένα θα έθετα στους μαθητές μου σ' ένα διαγώνισμα προσομοίωσης το Σάββατο πρωί.

      Σε ένα διαγώνισμα όμως που θα το εγκρίνω, θα θεωρώ ότι έχει θέματα προσγειωμένα και κοντά στη λογική των εξετάσεων. Ένα διαγώνισμα με ακραία πράγματα θα φέρει όντως τα αντίθετα αποτελέσματα. Αρκετά
      παιδιά είναι πιο ήρεμα και χαλαρά από ότι είμαι εγώ!! Οπότε αρκετές φορές μεταφέρω το δικό μου άγχος στα παιδιά. Άρα ένα διαγώνισμα δεν είναι κακό, η χρήση που θα κάνουμε μπορεί να το κάνει.

      Πολλές φορές μια εξέταση πριν τη βασική κάνουν λάθη που δεν κάνουν την επόμενη ημέρα. Δηλαδή έχουν προλάβει κάποιες επιπολαιότητες... Είναι νωπή η διαδικασία.

      Διαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...