Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Επαναληπτικές εξετάσεις ΕΠΑΛ 26/9/2022

Άλλη μια επαναληπτική εξέταση πέρασε στην αφάνεια! Πόσο μάλλον αν για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Όχι όμως για το μέλος της lisari team Μιχάλη Γιαννόπουλο από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σχολιασμός (Μιχάλης Γιαννόπουλος)

1) Η απόδειξη είναι ότι πιο δύσκολο μπορεί να πέσει. Όχι με την έννοια της δύσκολης απόδειξης, αλλά με την την έννοια του "κρυφής" απόδειξης. Η απόδειξη αυτή δεν ξέρουν καν που βρίσκεται στο βιβλίο οι περισσότεροι μαθητές και ελάχιστοι καθηγητές τη διδάσκουν.

2) Τρεις μονοτονίες; Μήπως υπερβολή...;

3) Στο Δ4 μάλλον ο ποιητής ήθελε να πει: "Να δείξετε ότι το εμβαδόν του τριγώνου γίνεται μέγιστο όταν το ορθογώνιο τρίγωνο είναι ισοσκελές." Όχι ότι αλλάζει ουσιαστικά αυτό που γράφει, αλλά δεν είναι η συνηθισμένη έκφραση. 

Δ) Πολλά τα θέματα. Περισσότερα απ' ότι συνήθως. Από δυσκολία, θεωρώ ότι είναι η αναμενόμενη. 

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Ευχαριστούμε!
    Ψαγμένη θεωρία (μέτρια προς δύσκολη, όχι μόνο ο ορισμός).
    Δύσκολο 4ο θέμα αν αναλογιστεί κανείς τη σχέση των μαθητών με τη Γεωμετρία (και γενικότερα ότι δυσανασχετούν μόλις δουν πρόβλημα πριν καν το διαβάσουν).
    Παραδοσιακά οι επαναληπτικές είναι δυσκολότερες από τις κανονικές πανελλαδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η απόδειξη θα συμφωνήσω, ότι είναι (ή πιο σωστά ήταν) το πλέον πιο απίθανο θέμα απόδειξης! Ωστόσο, ότι υπάρχει στο σχολικό είναι πλέον σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα πέσει!
    Τα θέματα Β,Γ,Δ απευθύνονται σε μικρή δύναμη μαθητών, αλλά με δεδομένο ότι στις επαναληπτικές εξετάσεις, οι υποψήφιοι διεκδικούν λίγες, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, θέσεις, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως μη-αναμενόμενα.
    Αλήθεια Μακη, μήπως γνωρίζεις πόσοι έδωσαν χθες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος