tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post3498826485890222303..comments2024-03-27T13:37:17.905+02:00Comments on lisari.blogspot.com: 2η άσκηση για μαθητές ΓυμνασίουΜάκης Χατζόπουλοςhttp://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-56509685627172436482011-12-06T16:43:53.368+02:002011-12-06T16:43:53.368+02:00πρώτα χώρισα ένα τετραγωνάκι στα 2 και δημιουργήθη...πρώτα χώρισα ένα τετραγωνάκι στα 2 και δημιουργήθηκαν 2 ορθογώνια τρίγωνα και βρήκα την υποτείνουσα: χ^2=10^2+10^2 <=><br />χ^2=100+100 <=><br />χ= ρίζα του 200 <=><br />χ=14,14<br />διευκρίνηση: ^2 σημαίνει στο τετράγωνο.<br /><br />αυτό το έκανα για να μπορώ να μετακινήσω το αερόστατο προ ΝΑ, ΝΔ, ΒΑ, ΒΔ.<br />Αλλά δεν βγαίνει ακριβώς και νομίζω πως είναι λάθος :(Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-68557188678294161432011-12-06T16:06:52.713+02:002011-12-06T16:06:52.713+02:00H λύση σου; Η σκέψη σου; Η προσπάθειά σου ποια ήτα...H λύση σου; Η σκέψη σου; Η προσπάθειά σου ποια ήταν; Πες μας τι έκανε αρχικά να σε βοηθήσουμε, αν και lisari, δεν μ 'αρέσει να δίνω ξερές λύσεις, αλλά πορεία σκέψης, για να μας μένει και κάτι από όλο αυτό! <br /><br />Τις λύσεις των ασκήσεων περιμένω να τις απαντήσετε πρωτίστως εσείς, όποιος επιθυμεί και ενδιαφέρεται πάντα! <br /><br />Αν περάσει εύλογο χρονικό διάστημα και δεν έχει λυθεί τότε θα βάζω την απάντηση, αλλά μέχρι τότε θα δίνουμε χρόνο στους φίλους της στήλης να την δουν αρχικά και ύστερα να την προσπαθήσουν, έτσι και αλλιώς δεν βιαζόμαστε, blog είμαστε και όχι τάξη!Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-8202061960004282092011-12-06T15:54:00.554+02:002011-12-06T15:54:00.554+02:00η λύση;;;;;;;η λύση;;;;;;;Anonymousnoreply@blogger.com