tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post5966385138922149582..comments2024-03-27T13:37:17.905+02:00Comments on lisari.blogspot.com: Πανελλήνιες εξεΤΑΣΕΙΣ 2018 (online ενημέρωση)Μάκης Χατζόπουλοςhttp://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comBlogger111125tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-27938623269632006072024-02-23T18:30:16.949+02:002024-02-23T18:30:16.949+02:00Δεν υπάρχει πρόβλημα ό,τι και να κάνεις! Το μόνο π...Δεν υπάρχει πρόβλημα ό,τι και να κάνεις! Το μόνο που πρέπει να προσέχουμε μήπως η λύση είναι στο σύνορο των διαστημάτων και την συμπεριλάβουμε δύο φορές σε κάθε διάστημα (αν τα πάρουμε κλειστά τα άκρα), ενώ είναι η ίδια λύση. Makis Chatzopouloshttps://www.blogger.com/profile/15620807711346219495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-81622004653813390262024-02-22T14:13:01.083+02:002024-02-22T14:13:01.083+02:00Ήθελα να ρωτήσω μία λεπτομέρεια ως προς το Γ3 και ...Ήθελα να ρωτήσω μία λεπτομέρεια ως προς το Γ3 και το σύνολο τιμών σε κάθε διάστημα. Σε μερικες λύσεις, το ένα άκρο(το 32/π+4) ήταν κλειστό στο ένα διάστημα και μετά ανοικτό στο άλλο. Γιατί υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση; Αν έχουμε για παράδειγμα να βρούμε το πλήθος των ριζών της εξίσωσης 3χ^2+12χ=3+2χ^3, όταν κάνουμε τη γνωστή διαδικασία προκύπτουν τα διαστήματα Δ1=(-00,-1], Δ2=[-1,2],Δ3=[2,+00)...Αν βάλουμε στο Δ2 ανοικτό το -1 και στο Δ3 ανοικτό το 2 είναι λάθος;nikpetranhttps://www.blogger.com/profile/10958784112808187615noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-28796816497613817082018-06-18T11:27:48.978+03:002018-06-18T11:27:48.978+03:00Έχετε δίκιο! Τα λάθη πληκτρολόγησης βαραίνουν αποκ...Έχετε δίκιο! Τα λάθη πληκτρολόγησης βαραίνουν αποκλειστικά εμένα! Το λάθος αυτό έγινε εκ των υστέρων, το διόρθωσα και νομίζω ότι δεν υπάρχει στην νέα έκδοση.Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-84243403609461252442018-06-18T11:25:42.409+03:002018-06-18T11:25:42.409+03:00Ιορδάνη το έχω προσθέσει το link στην κύρια ανάρτη...Ιορδάνη το έχω προσθέσει το link στην κύρια ανάρτηση του άρθρου.Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-23463516093798080282018-06-18T11:19:50.076+03:002018-06-18T11:19:50.076+03:00Τη λύση αυτή έχει δώσει ο Γιώργος Χασάπης στο lisa...Τη λύση αυτή έχει δώσει ο Γιώργος Χασάπης στο lisari Gate το πρωί όταν αναρτήθηκαν οι λύσεις και εντυπωσίασε!! Makis Chatzopouloshttps://www.blogger.com/profile/15620807711346219495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-17234751041691887902018-06-17T18:05:17.045+03:002018-06-17T18:05:17.045+03:00Kαλησπέρα στην ομάδα! Σας στέλνω και τις δικές μου...Kαλησπέρα στην ομάδα! Σας στέλνω και τις δικές μου προσεγγίσεις και σχόλια, με κάποιες μικροδιαφορές όχι στην ουσία, αλλά στη διατύπωση και στις δικαιολογήσεις. Καλή ξεκούραση και καλά αποτελέσματα! <br />https://www.dropbox.com/s/5lryclhhxgb0g7d/%CE%98%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20-%20%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1%202018%20by%20nik.pdf?dl=0nikhttps://www.blogger.com/profile/12304777784131375743noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-47771875571221526002018-06-14T12:10:44.963+03:002018-06-14T12:10:44.963+03:00Εναλλακτική λύση για το Δ4!
http://www.alfavita.gr...Εναλλακτική λύση για το Δ4!<br />http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/panellinies-2018-lysi-sto-d4-ton-mathimatikon-prosanatolismoyAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/12598280411752768409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-47593516088688215742018-06-13T09:48:41.266+03:002018-06-13T09:48:41.266+03:00ΔΙΟΡΘΩΣΗ :ΣΤΟ Δ3 ΣΤΟΝ Δ ΤΡΟΠΟ ΤΟ (1,Χ2)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Υ...ΔΙΟΡΘΩΣΗ :ΣΤΟ Δ3 ΣΤΟΝ Δ ΤΡΟΠΟ ΤΟ (1,Χ2)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ (α,Χ2)ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ (χ1,χ2) αφου η f είναι 1-1 στο συγκεκριμένο διάστημα, βρισκεται στο (χ1,α) και οχι στο (α,χ2).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ZOI GEROhttps://www.blogger.com/profile/01644733238430889657noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-64640309242805514962018-06-13T07:53:33.651+03:002018-06-13T07:53:33.651+03:00Πού ακριβώς είναι το λαθος?Πού ακριβώς είναι το λαθος?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09631208051865622924noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-30760750245038067642018-06-13T01:32:15.814+03:002018-06-13T01:32:15.814+03:00Θάνο μου καλησπέρα! Καλή πρόοδο να έχεις!!
Αναμέ...Θάνο μου καλησπέρα! Καλή πρόοδο να έχεις!! <br /><br />Αναμένω το πέρας των εξετάσεων για σοβαρές επίσημες τοποθετήσεις για ευνόητους λόγους. <br /><br />Να είσαι καλά!!Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-86852420111162278162018-06-12T17:14:53.412+03:002018-06-12T17:14:53.412+03:00Καλησπέρα κ. Χατζόπουλε ,
Ως φοιτητής πολυτεχνικής...Καλησπέρα κ. Χατζόπουλε ,<br />Ως φοιτητής πολυτεχνικής σχολής παρακολουθώ εδώ και 2 χρόνια εντατικά το σάιτ . Τα φετινά θέματα , για πολλοστή φορά μου δημιούργησαν αρνητική εντύπωση. Θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σας πάνω σε αυτά αλλά και εάν έχετε παραδείγματα μαθητών σας , πώς έγραψαν διότι θεωρώ ότι οι περισσότεροι θα κυμανθούν από 8-16 . <br />Ευχαριστώ .Thanoshttps://www.blogger.com/profile/05046460052935898273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-44594389545885738652018-06-12T17:10:48.221+03:002018-06-12T17:10:48.221+03:00Συμφωνώ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, απλώς μου έχ...Συμφωνώ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, απλώς μου έχει σφηνωθεί στο μυαλό ότι κάπου στα βιβλία σας, είχα δει κάτι παρόμοιο... Αναμένουμε λοιπόν τελικό σχολιασμό<br />Αλέξης Μιχαλακίδηςhttps://www.blogger.com/profile/11657887974378483891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-43835162147670506942018-06-12T15:37:07.477+03:002018-06-12T15:37:07.477+03:00Γεια σου Αλέξη! Δεν το έχω κοιτάξει, γιατί και να ...Γεια σου Αλέξη! Δεν το έχω κοιτάξει, γιατί και να είναι τι σημαίνει; Και να μην είναι τι σημαίνει; Πέρυσι που ήταν αυτούσια θέματα από το κόκκινο είχαμε μείωση των πωλήσεων!! <br />Όσο για το σχολιασμό αναμένω να ολοκληρωθούν οι εξετάσεις πριν τοποθετηθώ. Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-6769567984413305432018-06-12T15:33:54.110+03:002018-06-12T15:33:54.110+03:00Γιάννη μου το σημείωσε και άλλος! Προφανώς και μπο...Γιάννη μου το σημείωσε και άλλος! Προφανώς και μπορείς να πας απευθείας αλλά νομίζω ότι το α μέλος βγαίνει αρνητικός αριθμός (περίπου -2.041120787277226)Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-91110687077931327022018-06-12T10:43:49.397+03:002018-06-12T10:43:49.397+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15258536498200137340noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-28114572111350068902018-06-12T10:15:08.794+03:002018-06-12T10:15:08.794+03:00Καλημέρα στην ομάδα .
Ας πω και εγώ δυο πραγματάκ...Καλημέρα στην ομάδα .<br /><br />Ας πω και εγώ δυο πραγματάκια για τα θέματα .<br /><br />Επιτρέψτε μου να μην τα κρίνω ως όμορφα ή άσχημα , αν στερούνταν φαντασίας , <br />αν προάγουν την μαθηματική σκέψη , αν ανταποκρίθηκαν ή όχι στις απαιτήσεις μας <br />αν η επιτροπή πρωτοτύπησε και πολλά πολλά άλλα. <br /><br />Χαίρομαι που διάβασα απόψεις για τα παραπάνω αλλά πρέπει όλα μας να καταλάβουμε <br />ότι αρκετά από αυτά είναι υποκειμενικά και ποτέ μα ποτέ δεν θα είμαστε όλοι μας ευχαριστημένοι .<br />Αυτό διότι το νούμερο ένα κριτήριο θα είναι πάντα η απόδοση των μαθητών μας , κατά συνέπεια <br />χάνεται και η οποία αντικειμενικότητα έχουμε .<br /><br />Καθαρά λοιπόν σαν διαγώνισμα μαθηματικών και με δεδομένο ότι αντιμετωπίζει τα θέματα <br />ένας εκπαιδευμένος , καλός μαθητής θεωρώ πως μπορούσε και έπρεπε να λύσει τα πάντα εκτός από το Δ3. Πιο αναλυτικά : <br /><br />Από το θέμα Α έως και ο θέμα Γ τα θέματα ήταν αυστηρά υπολογιστικά , ανώτατη μαναβική !!<br />Εκτός από<br /> 1) τη δικαιολόγηση του 1-1 και γν. μονότονη την οποία όμως οφείλουμε να πούμε <br />στον μαθητή με 2-3 π.χ. και αυτός με την σειρά του αρκεί να καταλάβει , ούτε καν να θυμάται <br />παπαγαλία συναρτήσεις..Κατασκεύασε μια...<br />2) Το σύνολο τιμών στο Γ3 το οποίο πάλι είναι εύκολο απλά δεν είναι μαναβική ( ξεκινάει να είναι μόλις συλλάβεις την ιδέα του Σ.Τ. ) .Το θεωρώ εύκολο<br />διότι οφείλουμε να εξηγούμε στους μαθητές το σύνολο τιμών από πρώτο μαθημα της γ´λυκειου.<br /><br />Θα μου πεις φίλε , κρίνεις μόνο το Δ3 δύσκολο από όλο το διαγώνισμα. Τι γίνεται με τα Δ2, Δ4 ;<br /><br />Το Δ2 έχει πέσει c(l)opy paste πριν λίγα χρόνια πανελλήνιες άρα δωράκι!!<br /><br />Το Δ4 ( κυρτότητα και εφαπτόμενη ) πάλι έχει πέσει πανελλήνιες (το θυμάμαι τουλάχιστον δυο φορές ) και μάλιστα περσυ !! Επισης είναι κλασική άσκηση που τη συναντάει κανείς σε όλα μα όλα <br />τα βοηθήματα !!<br />Η μόνη «παγίδα» ήταν να πολλαπλασιάσεις με τη ρίζα !!<br /><br />ΥΓ: Συγγνώμη για το σεντόνι (μακροσκελές μην.)<br />ΥΓ1: Μάκη έχεις τσεκάρει σε κάποια βοήθημα ερώτημα σαν το Δ3 ;<br /> Αν όχι , παραδέχομαι τους θεματοδοτες σε αυτό.<br />ΥΓ2: Βραζιλία για κούπα !!Σταύρος Ζώηςhttps://www.blogger.com/profile/18306488765953434807noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-47570396978333463702018-06-12T04:05:28.404+03:002018-06-12T04:05:28.404+03:00Χαιρετώ την ομάδα. Τα θέματα ήταν επιεικώς μέτρια ...Χαιρετώ την ομάδα. Τα θέματα ήταν επιεικώς μέτρια σε δημιουργικότητα. Πρόχειρα χωρίς φαντασία. Μια ερώτηση. Το Δ4 γιατί δεν το λύνουμε κανονικά; με αντικατάσταση πχ βγαίνει αριθμός θετικός άρα οκ. Πρέπει ντε και καλά να λυθεί με κυρτοτητα; Giannis M.https://www.blogger.com/profile/12323917340548501199noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-64841785886941331152018-06-11T23:39:05.905+03:002018-06-11T23:39:05.905+03:00Γειά σας θα ήθελα να σας ρωτήσω να μου πείτε την γ...Γειά σας θα ήθελα να σας ρωτήσω να μου πείτε την γνώμη σας για την βαθμολόγηση αν κάποιος μαθητής στο Β4 κάνει μόνο τον έναν κλάδο σωστά θα το λάβουν υπόψην ή επειδή όλο το σχήμα δεν είναι άρτιο δν θα βαθμολογηθεί ?κ επίσης στην μονοτονία πάλι για το Β1 αν δν τους έχει βγεί σωστα από (0,+οο) δεν θα πάρουν τις 4 από τς 8 μονάδες αν όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά ??Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07955749471707324813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-314582509695071362018-06-11T23:22:18.266+03:002018-06-11T23:22:18.266+03:00Θέμα Γ challenge! Οποίος κατασκευάσει τετράγωνο κα...Θέμα Γ challenge! Οποίος κατασκευάσει τετράγωνο και κύκλο, βασισμένος στη λυση του Γ2 ερωτήματος, πιστεύω αξίζει σοβαρης ανταμοιβής!!daphnedhttps://www.blogger.com/profile/00255193818900534817noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-69970030045901374122018-06-11T22:19:18.745+03:002018-06-11T22:19:18.745+03:00Μάκη το Δ3 (ή κάτι παρόμοιο), το οποίο το θεωρώ πρ...Μάκη το Δ3 (ή κάτι παρόμοιο), το οποίο το θεωρώ προσωπικά το δυσκολότερο των θεμάτων, μήπως υπάρχει σε βιβλίο της lisari team; Δεν τα έχω ξεψαχνίσει όλα τα θέματα των βιβλίων αλλά κάτι μου θυμίζει... Αναμένουμε τον δικό σου σχολιασμό για τα θέματα!<br />Αλέξης Μιχαλακίδηςhttps://www.blogger.com/profile/11657887974378483891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-45567693613023080432018-06-11T21:53:28.801+03:002018-06-11T21:53:28.801+03:00Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά αν όσοι βλέπουμε ότι η ύλη α...Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά αν όσοι βλέπουμε ότι η ύλη από Α' Γυμνασίου μέχρι κ Γ' Λυκείου είναι κοινή κ αδιαίρετη, δεν προσπαθήσουμε να πείσουμε τα παιδιά ότι όλα χρειάζονται, τότε το μόνο που θα κάνουν τα παιδιά να είναι ρομποτάκια που θα εφαρμόζουν σε μια άσκηση 3 Rolle και 5 ΘΜΤ για μια συνάρτηση που δεν αντιστοιχεί σε κανένα φυσικό πρόβλημα. <br />Η ουσία στα μαθηματικά είναι η φυσική ή η γεωμετρική ερμηνείαΡαπανάκης Παναγιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/01328343489620929680noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-27672975312821396492018-06-11T20:28:47.721+03:002018-06-11T20:28:47.721+03:00Αποφασίζουν άραγε οι μαθητές από μόνοι τους ποια μ...Αποφασίζουν άραγε οι μαθητές από μόνοι τους ποια μαθηματικά στη Β λυκείου θα διαβάσουν ή μήπως ακολουθούν τις οδηγίες εκείνων που τους κάνουν πλύση εγκεφάλου;<br />Ανάλωσα ολόκληρη χρονιά για να τους πείσω να δώσουν λίγη παραπάνω προσοχή στη Γεωμετρία και σε κάποια κεφάλαια της θετ. κατεύθυνσης Β' που συστηματικά παραμελούσαν (διανύσματα , κωνικές τομές), αλλά μάταια. Η γραμμή είχε δοθεί "άνωθεν"... Αγκάθιhttps://www.blogger.com/profile/04527011441308695371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-72957206651079003702018-06-11T19:42:55.757+03:002018-06-11T19:42:55.757+03:00Αθανασία πολύ σωστά! Πρόσθεσα αυτό τον τρόπο!Αθανασία πολύ σωστά! Πρόσθεσα αυτό τον τρόπο!Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-57388864005878861452018-06-11T19:42:18.725+03:002018-06-11T19:42:18.725+03:00Λευτέρη μου έχεις δίκιο! Το έχουμε εντοπίσει και τ...Λευτέρη μου έχεις δίκιο! Το έχουμε εντοπίσει και το έχουμε διορθώσει. Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση! Ό,τι άλλο βρεις (που θα βρεις) μας το αναφέρεις για την αρτιότητα του διαγωνίσματος.Μάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-42303214372677747272018-06-11T16:21:12.514+03:002018-06-11T16:21:12.514+03:00Καλησπέρα. Άποψη μου είναι οτι μέχρι κ το 3ο ειναι...Καλησπέρα. Άποψη μου είναι οτι μέχρι κ το 3ο ειναι μια χαρά τα θέματα. Αν οι μαθητές Γ Λυκείου δεν μπορούν να υπολογίσουν ένα εμβαδό τότε το πρόβλημα το έχουμε έμεις κ όχι οι μαθητές. <br />Για ακόμα μια φορά δείχνουν τα θέματα ότι δεν μπορούν οι μαθητές να αποφασίζουν ποια μαθηματικά στην Β λυκείου θα διαβάζουν. Δεν είναι μόνο η Άλγεβρα χρήσιμη, αλλά κ η Γεώμετρια κ τα Μαθηματικά προσανατολισμού. Από εκεί κ πέρα το θέμα Δ είναι για να ξεχωρίσει τους μαθητές από το 15 κ πάνω. Ραπανάκης Παναγιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/01328343489620929680noreply@blogger.com