tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post6137797770319932628..comments2024-03-27T13:37:17.905+02:00Comments on lisari.blogspot.com: Επαναληπτικό διαγώνισμα στη Γ ΛυκείουΜάκης Χατζόπουλοςhttp://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-3951519882631009522021-04-18T22:57:02.311+03:002021-04-18T22:57:02.311+03:00Θα πρέπει να δημοσιευτούν και οι λύσεις ώστε να γί...Θα πρέπει να δημοσιευτούν και οι λύσεις ώστε να γίνει αυτοαξιολόγηση από τους μαθητές που το προσπάθησαν.Frontsynhttps://www.blogger.com/profile/03297275509758457220noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-85269316418674213072021-04-07T17:18:36.138+03:002021-04-07T17:18:36.138+03:00Για το σχόλιο 2, συνάδερφε, δες αν θέλεις την εισή...Για το σχόλιο 2, συνάδερφε, δες αν θέλεις την εισήγηση του κ. Πολύζου το περασμένο Σάββατο. Αυτό ακριβώς προτείνει. Περισσότερη ύλη και λιγότερη εμβάθυνση.nikhttps://www.blogger.com/profile/12304777784131375743noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-19097833458823407552021-04-07T00:12:55.914+03:002021-04-07T00:12:55.914+03:00Αφορμή για το σχόλιο αποτελεί ένα ερώτημα θεωρίας ...Αφορμή για το σχόλιο αποτελεί ένα ερώτημα θεωρίας του αγαπητού κ.Ν.Σούρμπη σχετικά με την ελάχιστη τιμή συνάρτησης. Το ερώτημα Α3 το οποίο παρεμπιπτόντως έχει μεγάλο σουξέ φέτος αφού ένα ίδιας λογικής ερώτημα είδα νομίζω και στον διαγωνισμό του ΟΕΦΕ.<br /><br />Αν το γενικεύσουμε λίγο λοιπόν αυτό που λέει είναι ότι αν f(x) >=M για κάθε x ανήκει στο R (ας υποθέσουμε) τότε υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κανένα x για το οποίο f(x) = M οπότε να μην έχουμε ελάχιστη τιμή το Μ.Άρα δηλαδή τι μας λέει ότι πρέπει να σκεφτεί ένας μαθητής;<br /><br />Ότι ενώ δίνεται στην εκφώνηση f(x)>=M για κάθε x τελικά μπορεί να ισχύει f(x)>M για κάθε x !Και το ερώτημα που προκύπτει είναι τότε γιατί δεν δίνει από την αρχή ότι f(x)>M;; Βέβαια έχει τύχει κάποιες φορές σε μία απόδειξη να καταλήξω σε π.χ 5>=2 και να πω ισχύει. Εδώ όμως στο ερώτημα του διαγωνίσματος δίνεται ότι f(x)>=M και ζητάμε από τα παιδιά να σκεφτούν ότι ο ερωτών μπορεί και να μπλοφάρει και να εννοεί f(x)>M!<br /><br />Οπότε εγείρονται κάποιες σκέψεις και ερωτήματα περισσότερο παιδαγωγικής φύσεως σχετικά με το μάθημα που διδάσκουμε.<br /><br />1. Μπλοφάρουν τα μαθηματικά; Στην προσπάθειά μας να γίνουμε πρωτότυποι χάνουμε την ουσία και βάζουμε τα παιδιά να πονηρεύονται ακόμα και για την ορθότητα μιας εκφώνησης! Από τότε που διδάσκω το μάθημα θυμάμαι πάντα να λέω ότι στη ζωή οι μπλόφες είναι πολλές στα Μαθηματικά όμως καμία. Ε εδώ διαψεύστηκα και αισθάνομαι άσχημα γι αυτό.<br /><br />2. Μήπως έφτασε η ώρα το μάθημα αυτό από την άκρατη και ανούσια πολλές φορές ασκησιολογία να αλλάξει τελείως προσανατολισμό; Περισσότερη ύλη περισσότερα μαθηματικά αλλά δεν χρειάζεται ένας μαθητής να εντρυφήσει στο Θ.Μ.Τ για παράδειγμα. Μπορεί να εμβαθύνει σε μία πανεπιστημιακή σχολή αν είναι επιλογή του. Η Κύπρος εδώ είναι ένα καλό παράδειγμα.<br /><br />3. Στο σχολικό βιβλίο υπάρχει κάτι ανάλογο έστω σαν νύξη; Στη θεωρία δεν πρέπει να ζητούνται θέματα που μπορείς να βρεις στο σχολικό εγχειρίδιο;<br /><br />Π.Σταύρουhttps://www.blogger.com/profile/07384882403719111312noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-23036648350467402672021-04-04T20:58:00.129+03:002021-04-04T20:58:00.129+03:00Η ευγένεια και ο τρόπος που το θέτεις εγώ προσωπικ...Η ευγένεια και ο τρόπος που το θέτεις εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σου πω όχι σε καμία προτίμησή σου!<br /><br />Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και τα σχόλιαΜάκης Χατζόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/09853616272976489789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-48890517881866915422021-04-03T20:38:33.502+03:002021-04-03T20:38:33.502+03:00πολυ καλο το διαγώνισμα. θα ήθελα αν ήταν εύκολο ν...πολυ καλο το διαγώνισμα. θα ήθελα αν ήταν εύκολο να δημοσιεύσετε τις μονάδες για το θεμα Δ.<br />Καποιες επισημάνσεις με ευγένεια: στα δεδομενα του Θεματος Δ το αεR. Στο Δ3ii ισως προτιμότερο να αποδειχθει οτι δεν ειναι κυρτή αλλά ουτε κοίλη....στο Δ3iii παρολο που σωστα αναφέρεται καλύτερα να ζητηθεί τουλαχιστον 2 σημεία καμπής.Ευχαριστω πολυexelixi100https://www.blogger.com/profile/09745548152382580295noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-89256264394934167002021-03-19T11:51:25.449+02:002021-03-19T11:51:25.449+02:00Εγώ ευχαριστώ πολύ συνάδελφοιΕγώ ευχαριστώ πολύ συνάδελφοιAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17790529010726174038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-5773908809968362082021-03-18T16:50:11.669+02:002021-03-18T16:50:11.669+02:00όντως απαιτητικό το διαγώνισμα, ευχαριστούμε πολύ!...όντως απαιτητικό το διαγώνισμα, ευχαριστούμε πολύ!jonmphttps://www.blogger.com/profile/08680848186801867217noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-71709455281754733672021-03-17T14:06:19.456+02:002021-03-17T14:06:19.456+02:00Πολυ καλη προσπαθειαΠολυ καλη προσπαθειαAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/16641406076892486236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-54832994120128904112021-03-17T13:51:58.446+02:002021-03-17T13:51:58.446+02:00πολύ ωραίο διαγώνισμα.ευχαριστούμε πολύπολύ ωραίο διαγώνισμα.ευχαριστούμε πολύgiannishttps://www.blogger.com/profile/03014484731608321705noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2137131541541904163.post-43865049228395065292021-03-17T09:22:14.679+02:002021-03-17T09:22:14.679+02:00Ευχαριστούμε πολύ!Ευχαριστούμε πολύ!minas tsichlishttps://www.blogger.com/profile/02397639198615028212noreply@blogger.com