Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Τεστ στο Λόγο των εμβαδών (10.5) - Γεωμετρία Β΄ Λυκείου

Το Β2 έγραψε τεστ στο λόγο των εμβαδών (10.5) στην Γεωμετρία Β Λυκείου.

Δόθηκαν δύο είδη τεστ, για τους αδύναμους μαθητές, ομάδα Α και τους μαθητές που έχουν προσδοκίες, ομάδα Β.

Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Κεφάλαιο 10: Εμβαδά - Γεωμετρία Β Λυκείου

Τα θέματα των εξετάσεων ομαδοποιημένα - Κεφάλαιο 10: Εμβαδά για την Β Λυκείου Γεωμετρία.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τεστ Άλγεβρας Α΄ Λυκείου στις ανισώσεις

Ένα τεστ στις ανισώσεις Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που προτάθηκε στο Λύκειο Νέας Μεσήμβριας  Θεσσαλονίκης.
Ο μέσος όρος τάξης κινήθηκε στο 10,1.


Επιμέλεια: Κατερίνα Καλφοπούλου

Καταγραφή κατόχων διδακτορικών στα Μαθηματικά

Η πρόθεση αυτού του Project είναι να συγκεντρώσει πληροφορίες για όλους τους μαθηματικούς του κόσμου. Υπάρχουν πληροφορίες από όλες τις σχολές που συμμετέχουν στην ανάπτυξη των μαθηματικών σε επίπεδο έρευνας όσο και από όλα τα άτομα που μπορούν να γνωρίζουν σχετικές πληροφορίες.

Προσοχή: Σε όλο αυτό το έργο, όταν χρησιμοποιείται η λέξη “μαθηματικά” ή “μαθηματικός” εννοείτε η λέξη με τη ευρύτερη της έννοια. Έτσι, όλα τα σχετικά στοιχεία από τις στατιστικές, την επιστήμη υπολογιστών, ή επιχειρησιακή έρευνα είναι ευπρόσδεκτα.

Στόχος του προγράμματος είναι να καταγραφούν όλα τα άτομα που έχουν λάβει διδακτορικό στα μαθηματικά.

Σε κάθε διδάκτορα αναφέρονται τα παρακάτω στοιχεία

1. Το πλήρες όνομα του κατόχου του διδακτορικού
2. Το όνομα του πανεπιστημίου που χορήγησε το διδακτορικό
3. Το έτος κατά το οποίο χορηγήθηκε ο τίτλος σπουδών
4. Ο πλήρης τίτλος της διατριβής
5. Η πλήρης ονομασία (ες) του/των επιβλέποντα/ων καθηγητή (-ων)

Η εισαγωγή των ονομάτων να γίνει σε λατινικούς χαρακτήρες. Ενημερώνεται συνεχώς!

Παρουσίαση Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (PowerPoint)

Παρουσιάζονται τα εφαρμοσμένα μαθηματικά για σπουδαστές και φοιτητές.

Περιεχόμενα:
1. Ορίζουσες
2. Διανυσματικός Λογισμός
3. Αναλυτική Γεωμετρία
4. Διαφορικός Λογισμός

Λύσεις από το ολιγόλεπτο τεστ στο τριώνυμο - Άλγεβρα Α Λυκείου

Μετά από την διεξαγωγή του τεστ στο τμήμα Α4 του 1ου Λυκείου Ζακύνθου, παραδίδω τις ενδεικτικές λύσεις για να εξετάσουν οι μαθητές τα λάθη και την ορθή πορεία σκέψης που έπρεπε να ακολουθήσουν.