Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Μου ήρθε με e-mail - Βρες το πρότυπό σου! Μαθηματική ερμηνεία


 Καθένας από εμάς είναι αποτέλεσμα πολλών επιρροών. Ωστόσο κάποια άτομα έχουν ιδιαίτερο ρόλο στη διαμόρφωσή μας. Είναι τα πρότυπά μας, τα οποία συνειδητά ή ασυνείδητα μιμούμαστε.

     Ίσως ήδη ξέρεις ποιο είναι το πρότυπό σου σε αυτή τη ζωή.  Ή μήπως όχι;

Ο παγκοσμίου φήμης καθηγητής Sir Trevoir Rigelsworth, Ph.D, μας έχει δείξει έναν απλό τρόπο για να βρίσκουμε ποιο είναι το πρότυπό μας.

            Είναι εύκολο, διαρκεί μόνο 1 λεπτό και θα σε εκπλήξει...!

                     ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ;

                    Μην κρυφοκοιτάξεις στο τέλος!

                    Δε θέλεις να χαλάσεις την απάντηση.

                    Δοκίμασέ το, είναι τέλειο και θα σε βοηθήσει στη ζωή σου!

                    Μην κοιτάξεις ακόμα τις απαντήσεις:

                1) Επίλεξε τον αγαπημένο σου αριθμό από το 1 ως το 9.

                2) Πολλαπλασίασε το με το 3.

                3) Πρόσθεσε 3, και μετά πολλαπλασίασε πάλι με το 3.
                     (θα περιμένω να φέρεις το κομπιουτεράκι...)

                4) Ο αριθμός που βρήκες αποτελείται από 2 ή 3 ψηφία.

                5) Πρόσθεσε τα ψηφία του αριθμού που βρήκες μεταξύ τους,
                     ώστε να καταλήξεις σε μονοψήφιο αριθμό.

                6) Τώρα διάβασε παρακάτω τις απαντήσεις.

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Εκπαιδευτικό Υλικό για την Διδασκαλία του Υποστηρικτικού Μαθήματος των Μαθηματικών της Α΄ Λυκείου ΕΠΑ.Λ.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να κατεβάσετε το Εκπαιδευτικό Υλικό για την Διδασκαλία του Υποστηρικτικού Μαθήματος των Μαθηματικών της Α΄ Λυκείου ΕΠΑ.Λ, από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας. 

Αν θέλετε να δείτε αναλυτικά τι περιέχει, πατήστε παρακάτω.

Το κυνήγι του χαμένου θησαυρού!


Ένα όμορφο πρόβλημα για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου, από τον συνάδελφο  Μαθηματικό από το 1ο Λυκείο Ρόδου (Βενετόκλειο) Μάρτη Μαρτάκη σχετικά με τη «Διδακαλία των μαθηματικών, προβληματισμοί και ερωτήματα που αφορούν την καθημερινή διδακτική πράξη», αν θέλετε να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ.
Ένας θησαυρός είναι θαμμένος στις όχθες μιας κυκλικής λίμνης . Τρία σημεία της όχθης της απέχουν από μία καλύβα 3Κm ανατολικά και  1Κm βόρεια το ένα , 4Κm ανατολικά το δεύτερο , 3Κm ανατολικά και 1Κm νότια το τρίτο.Οι οδηγίες για να βρεθεί ο θησαυρός είναι : να περπατήσει κάποιος 1Κm ανατολικά  της καλύβας και στη συνέχεια 1Κm νότια. Το σημείο που θα σταματήσει θα ισαπέχει από τη λίμνη και από το θησαυρό. Α)Να προσαρμόσετε κατάλληλο ορθοκανονικό σύστημα βάσει του οποίου να μπορεί να γραφεί η εξίσωση που δίνει την όχθη της λίμνης .
Β)Να βρείτε στη συνέχεια τις πιθανές θέσεις του θησαυρού.

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Τεστ και διαγωνίσματα στη Β΄ Γυμνασίου

Τεστ και διαγωνίσματα της  Β΄ Γυμνασίου που διεξήχθησαν στο Γυμνάσιο του Μελιγαλά το σχολικό έτος 2011 - 12.

Επιμέλεια: Μιχαλόπουλος Νίκος

Μια προσφορά του συγγραφέα σε μορφή word (.docx).

Γυναίκες = Προβλήματα; Βρείτε το λάθος!


Και όμως το παραπάνω είναι λάθος!! Εξόφθαλμο λάθος, το βρίσκουν ακόμα και οι μαθητές του Δημοτικού!!!!

Το lisari.blogspot.com θα υπερασπιστεί την τιμή και υπόληψη των γυναικών, δεν θα αφήσει να την σπιλώσουν με πρόχειρα Μαθηματικά και απλοϊκές πράξεις, η γυναίκα είναι πιο σύνθετο πρόβλημα!

Μια προσφορά στις Κατερίνες που γιορτάζουν και στον Δήμο Κατερίνης (α, καλό!!) 
Χρόνια πολλά !


Η παραπάνω εικόνα κυκλοφορεί σε πολλά site και σε μερικά προφίλ αντρών στο facebook! Δεν είναι κρίμα;