Άρα τι σχέση έχει το τυρί με το γάλα;
Ο τυπικός θα έγραφε...
Και για να είμαστε κατανοητοί για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου γράφουμε ...
"Κουδούνι ρε στούρνοι, μαζευτείτε στην τάξη. Τσιμπουκίδου σβήσε το τσιγάρο τώρα. Και πηγαίντε και μαζέψτε τον Μπάμπη το Σουγιά από τις σκάλες, πάλι μαστούρωσε ο καμένος"
"Μα κύριε καθηγητά.."
"Κεριά να σας μπουν εκεί που δεν μπαίνει φως ρε!. Παλουκωθείτε"
"αχ πως τα λέτε κύριε καθηγητά..."
"Τσιμπουκίδου εσένα στο μπουλκουμέ ο νους σου. Χρειάζεσαι ιδιαίτερα.. μανούλι..
Λοιπόν σήμερα αγαπητά μου ζώα, θα σας μιλήσω για τους πρώτους αριθμούς. Τους έχετε ακουστά ή ..
"Ε ναι κύριε καθηγητά, 1,2,3,4,5 αυτοί είναι οι πρώτοι"
"Τον κακό σου το φλάρο. Σκάστε και ακούστε ..
Γρηγοριανό ημερολόγιο | 2012 MMXII |
Ab urbe condita | 2765 |
Αρμενικό ημερολόγιο | 1461 ԹՎ ՌՆԿԱ |
Κινεζικό ημερολόγιο | 4708 – 4709 辛卯 – 壬辰 |
Αιθιοπικό ημερολόγιο | 2004 – 2005 |
Εβραϊκό ημερολόγιο | 5772 – 5773 |
Ινδουιστικά ημερολόγια | |
- Βικράμ Σαμβάτ | 2067 – 2068 |
- Σάκα Σαμβάτ | 1934 – 1935 |
- Κάλι Γιούγκα | 5113 – 5114 |
Περσικό ημερολόγιο | 1390 – 1391 |
Ισλαμικό ημερολόγιο | 1433 – 1434 |
Οι συζητήσεις αυτές επικεντρώθηκαν κυρίως στην διδασκαλία της Ανάλυσης μεΌπως θα διαπιστώσετε είναι πέντε πολύ όμορφα θέματα Ανάλυσης, που συνοδεύονται με ενδεικτικές λύσεις.
έμφαση στην εννοιολογική κατανόηση (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2011).
Κατά την ανάλυση-συζήτηση των εν λόγω θεμάτων αναδείχτηκε ο ρόλος της
γεωμετρικής εποπτείας στην διδασκαλία της Ανάλυσης: στην κατεύθυνση της
κατανόησης και της εμπέδωσης μαθηματικών εννοιών και των μεταξύ τους
διασυνδέσεων.
"Ήταν κάποτε μια μαθήτρια που αγαπούσε πολύ τα μαθηματικά. Τα έβλεπε σαν παιχνίδι, σαν σπαζοκεφαλιά, και δεν τα βαριόταν ποτέ. Έτσι, συμπαθούσε και όλους τους μαθηματικούς που της έδιναν την ευκαιρία να παίζει το αγαπημένο της παιχνίδι.
Ένας από αυτούς όμως ήταν ο ξεχωριστός. Ήταν το είδος του καθηγητή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και των καλών μαθητών και δεν τους "ξεχνάει", προσπαθώντας να βοηθήσει τους αδύνατους ή να προσελκύσει τους αδιάφορους. Της έδινε πολλή τροφή για τη σκέψη, την προχωρούσε, την προκαλούσε με ενδιαφέρουσες ασκήσεις, ακόμα και με το έξυπνο χιούμορ του.
Ένας σουλτάνος, θέλοντας να δοκιμάσει τους δύο πιο σοφούς μαθηματικούς του βασιλείου του, τους καλεί και ανακοινώνει ταυτόχρονα και στους δυο τα εξής:"Θέλω να μαντέψετε δυο ακέραιους αριθμούς,οι οποίοι είναι μεγαλύτεροι της μονάδας και το άθροισμα τους ειναι μικρότερο του 60. Στον έναν απο σας θα πω - μυστικά απο τον άλλον - το άθροισμα των δυο αριθμών και στον άλλον - επίσης μυστικά - το γινόμενο τους".
Ένας θησαυρός είναι θαμμένος στις όχθες μιας κυκλικής λίμνης . Τρία σημεία της όχθης της απέχουν από μία καλύβα 3Κm ανατολικά και 1Κm βόρεια το ένα , 4Κm ανατολικά το δεύτερο , 3Κm ανατολικά και 1Κm νότια το τρίτο.Οι οδηγίες για να βρεθεί ο θησαυρός είναι : να περπατήσει κάποιος 1Κm ανατολικά της καλύβας και στη συνέχεια 1Κm νότια. Το σημείο που θα σταματήσει θα ισαπέχει από τη λίμνη και από το θησαυρό. Α)Να προσαρμόσετε κατάλληλο ορθοκανονικό σύστημα βάσει του οποίου να μπορεί να γραφεί η εξίσωση που δίνει την όχθη της λίμνης .
Β)Να βρείτε στη συνέχεια τις πιθανές θέσεις του θησαυρού.
Οι αστεροειδείς έχουν συνήθως σχήμα που μοιάζουν με πατάτες |