Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Διαγωνίσματα B΄ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2013 -14 (ανανεώνεται συνεχώς)

Σε αυτό το άρθρο, για τη σχολική χρονιά 2013 -14, θα έχουμε συχνή ενημέρωση με διαγωνίσματα, τεστ και διαγνωστικά τεστ που θέτουν καθημερινά οι καθηγητές των μαθηματικών σε διάφορα σχολεία της χώρας ή Φροντιστήρια για τα μαθηματικά της Β΄ Λυκείου (Άλγεβρα, Γεωμετρία και Κατεύθυνσης) και αφορούν όλα τα κεφάλαια που είναι εντός ύλης,

Θα είναι μια τράπεζα διαγωνισμάτων - τεστ που φιλοδοξεί να ανατροφοδοτεί τους νέους συναδέλφους ή τους μαθητές που ζητάνε το κάτι παραπάνω.

Πηγή άντλησης όλα τα μαθηματικά site και forum του διαδικτύου και όσα διαγωνίσματα μας στέλενετε στο email # lisari.blogspot@gmail.com # και επιθυμείτε να τα δημοσιεύσουμε.

1. Διαγώνισμα στα διανύσματα (έως το μέτρο διανύσματος), του Βασίλη Κακαβά 





Πηγή: mathematica

2. Ολιγόλεπτη Γραπτή δοκιμασία (Πολλαπλασιασμός Αριθμού με Διάνυσμα) του Νικόλαου Κατσίπη από το Γενικό Λύκειο Θήρας

Πηγή: mathematica 

 

3. Διαγώνισμα στα διανύσματα του Χρήστου Καρδάση



Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

H εισήγηση της Κ. Καλφοπούλου στο 30 συνέδριο Μαθηματικών στην Καρδίτσα

Η αγαπητή φίλη Κατερίνα Καλφοπούλου από την Θεσσαλονίκη μας πρόσφερε αποκλειστικά την ομιλία της που έδωσε στο 30 συνέδριο ΕΜΕ Καρδίτσας.


ΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Μια εναλλακτική ανάγνωση
των «παρα-μαθηματικών» κειμένων
ως αντίδοτο στη μαθηματικοφοβία.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Αλληλεπίδραση της διδακτικής των μαθηματικών με την εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών, την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας, τις μαθησιακές δυσκολίες και τις ειδικές ικανότητες

Τι είναι όλο αυτά; Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Η ομιλία του Αντώνη Κυριακόπουλου στο Συνέδριο Μαθηματικών (Καρδίτσα 2013)

Ο αγαπητός φίλος Αντώνης Κυριακόπουλος μας πρόσφερε αποκλειστικά και φέτος την ομιλία του στο 30 συνέδριο Μαθηματικών στην Καρδίτσα.

Παρακάτω θα διαβάσετε την ομιλία που έκανε στο στρογγυλό τραπέζι το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 στις 19:30. Είναι μία σύντομη τοποθέτηση (5 λεπτά) για τα Μαθηματικά και τις εξετάσεις.

Μία πρόταση, του Φροντιστή και συγγραφέα Αντώνη Κυριακόπουλου, να γίνονται εξετάσεις μόλις τελειώνουν οι μαθητές το Γυμνάσιο! Γιατί; Διαβάστε το σκεπτικό και  όλη την ομιλία του παρακάτω.


Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Φύλλα εργασίας στην Γεωμετρία Β Λυκείου - 10.1 έως 10.3

Πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα φύλλα εργασίας από το καλό συνάδελφο Βιτσαξή Μιχάλη στην Γεωμετρία Β Λυκείου στα εμβαδά.

Παρουσιάζει με κομψό και όμορφο τρόπο την εισαγωγή των εμβαδών που συνήθως δυσκολεύουν μαθητή και καθηγητή, επίσης έχει ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών που γίνονται κατά την διάρκεια του μαθήματος και εργασίες για το σπίτι.

Σημειώσεις, φύλλα εργασίας και διαγώνισμα Άλγεβρας Α΄ Λυκείου

Του Ζήνων Λυγάτσικας από το Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής

Χρήσιμες σημειώσεις διαφορετικού στυλ από τις συνηθισμένες, κατάλληλες για ανήσυχους καθηγητές. 

Για άμεση αποθήκευση,

1. Διαγώνισμα για το 1 τετράμηνο

2. Εξισώσεις Α΄ Βαθμού

3. Επαναληπτικές ασκήσεις

4. Θεωρία Πιθανοτήτων 1

5. Θεωρία Πιθανοτήτων 2

6. Εξισώσεις β΄ βαθμού.













Σημειώσεις Ανάλυσης / Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου

Σημειώσεις Ανάλυσης από τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου.

Ένα αρχείο 43 σελίδων, με θεωρία και 195 άλυτες ασκήσεις, με θέματα εξετάσεων και θέματα του ΟΕΦΕ.

Του Γιώργο Καραφέρη από το Γενικό Λύκειο Νεστορίου.

Πατήστε εδώ!

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Μαθηματικά και Παιχνίδια - Μία ομιλία από το 30ο Συνέδριο Μαθηματικών (Καρδίτσα)

Στο 30 συνέδριο Μαθηματικών που ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία, παρακολουθήσαμε μία όμορφη ομιλία από τον Χρήστο Κυριαζή και Λευτέρη Πρωτοπαπά με θέμα: "Η χρησιμότητα των Μαθηματικών Παιχνιδιών στην Άλγεβρα του Γυμνασίου".

Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε όλες τις ασκήσεις  που προτάθηκαν από τους ομιλητές,  επίσης θα δείτε το έργο όπως εμφανίζεται στα πρακτικά και περιέχει εκτός των άλλων τη μαθηματική εξήγηση των ασκήσεων, την τάξη που προτείνεται και τις διαπραγματευόμενες έννοιες που ασχολείται κάθε φορά η άσκηση. 

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

44 τεύχη από το Περιοδικό Quantum - Ελληνική Έκδοση

Στην σελίδα ph403.edu.physics.uoc.gr διαβάζουμε τα εξής: 

Με τη σύμφωνη γνώμη των εκδόσεων Κάτοπτρο, παρουσιάζουμε στην σελίδα αυτή σε μορφή αρχείων PDF τα 44 τεύχη του περιοδικού Quantum που εκδόθηκαν στα ελληνικά κατά την περίοδο 1994-2001. Το περιοδικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον μια που περιέχει εξαιρετικά άρθρα που άπτονται μια σειρά θεμάτων σύγχρονης φυσικής και μαθηματικών. 

Πίνακας Περιεχομένων βρίσκεται εδώ.

Το doodle της Google (4/11/13) αφιερωμένο στη Σακουντάλα Ντεβί

Το doodle της Google αφιερωμένο στην Σακουντάλα Ντεβί

Στα 84α γενέθλια της Σακουντάλα Ντεβί είναι
αφιερωμένο το σημερινό doodle της Google


Η Ινδή Σακουντάλα Ντεβί, γνωστή ως "ανθρώπινος υπολογιστής", κατάφερνε να λύσει σύνθετα μαθηματικά προβλήματα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Πέθανε η Η Ινδή γκουρού των μαθηματικών έχει νικήσει ακόμα και υπολογιστές. Το 1977 στο Πανεπιστήμιο των Μεθοδιστών του Ντάλας, κατάφερε να βρει την 23η ρίζα ενός αριθμού με 201 ψηφία, μέσα σε 50 δευτερόλεπτα. Ο υπολογιστής Univac, χρειάστηκε 62 δευτερόλεπτα για να λύσει το ίδιο πρόβλημα. Το 1982 κέρδισε μια θέση στο Βιβλίο Γκίνες, αφού πολλαπλασίασε δύο αριθμούς με 13 ψηφία σε μόλις 28 δευτερόλεπτα.

Η Ντεβί γεννήθηκε στο Μπανγκαλόρ στις 4 Νοεμβρίου του 1929. Ανακάλυψε το μοναδικό της ταλέντο στην ηλικία των τριών ετών, ενώ έπαιζε χαρτιά με τον πατέρα της. Δύο χρόνια μετά, η πεντάχρονη Σακουντάλα μπορούσε να λύσει εξαιρετικά δύσκολα μαθηματικά προβλήματα.

Ο Άρθουρ Τζένσεν, ερευνητής της ανθρώπινης νοημοσύνης έγραψε για τη Ντεβί, «οι μαθηματικοί υπολογισμοί είναι προφανώς η μητρική της γλώσσα, ενώ για τους περισσότερους από εμάς, είναι στην καλύτερη περίπτωση, μια ξένη γλώσσα που μαθαίνουμε στο σχολείο».

Η Σακουντάλα Ντεβί πέθανε στο Μπανγκαλόρ της Ινδίας τον Απρίλιο σε ηλικία 83 ετών.

Πηγή: http://www.newsbomb.gr

Για περισσότερα και πιο αναλυτικά στοιχεία δείτε παρακάτω

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Βγήκε το πρόγραμμα του 30ου συνεδρίου μαθηματικών στην Καρδίτσα

Η συνάντηση μελών του αγαπητού διαδικτυακού τόπου mathematica ορίστηκε τελικά το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 στην αίθουσα 4 και ώρα 14:00 με 15:30.

Για περισσότερα στοιχεία για το 30 συνέδριο των μαθηματικών στην Καρδίτσα  δείτε εδώ.


 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Θέματα Μαθηματικών με λύσεις από τη Ρουμανία

 

Για άμεση αποθήκευση (από τον σύνδεσμο του pde.gr) πατήστε εδώ.


 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Ένα φυλλάδιο στην ισότητα τριγώνων (Θεωρία + Ασκήσεις)

Του Κατσίπη Νικόλαου από το ΓΕΛ Θήρας

Για άμεση αποθήκευση πατήστε εδώ. 



 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

264 λυμένες ασκήσεις (138 σελίδες) στα τετράγωνα από το Μιχάλη Νάννο

Ένα μεγαλειώδες αρχείο που το περιμένουμε εδώ και καιρό είναι το αρχείο του Μιχάλη που μετά από διάστημα 6 μηνών (29 Μαΐου – 29 Οκτωβρίου) η συλλογή “ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ” ολοκληρώνεται (σε πρώτη φάση τουλάχιστον) σε μορφή e-book και flippingbook.

Θεματοδότες και χώρος ανάπτυξης των θεμάτων είναι το μαθηματικό forum
 www.mathematica.gr που κοσμεί το διαδίκτυο λόγω των άξιων μελών που συμμετέχουν.

Kαμαρώστε τους για την όρεξη και διάθεσή τους να προσφέρουν στα μαθηματικά και κυρίως στην Ευκλείδεια Γεωμετρία. Είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων!

Θεματοδότες - Πλήθος ασκήσεων

1) KARKAR = 109 (Καταπληκτικός!! Ο άνθρωπος που τροφοδοτεί καθημερινά με πλήθος ασκήσεων όλο το mathematica, ένα forum μόνος του)

2) Μιχάλης Νάννος = 50 (Ο στυλοβάτης της Γεωμετρίας και επιμελητής όλης της προσπάθειας)

3) Μπάμπης Στεργίου = 24 (Ο ακούραστος φίλος που είναι μέσα σε κάθε συλλογή)

4) Κώστας Ρεκούμης (rek2) = 14

5) Αποστόλης Τιντινίδης (apotin) = 11

6) Νίκος Φραγκάκης (Doloros) = 7

7) Κώστας Ζερβός (kostas_zervos) = 7

8) orestisgotsis = 7

9) Γιώργης Καλαθάκης (exdx) = 7

10) Ανδρέας Πούλος = 6

11) Ηλίας Καμπελής (hlkampel) = 3

12) Γιώργος Μήτσιος = 3

13) Δημήτρης Ιωάννου (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) = 3

14) Perantonis = 2

15) Σπύρος Βασιλόπουλος (spyros) = 2

16) Στράτης Αντωνέας (stranton) = 2

17) Γιώργος Ρίζος = 2

18) amoulan = 1

19) ctheofi =1

20) ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ = 1

21) Μιχάλης Τσουρακάκης = 1

22) Ανδρέας Βαρβεράκης = 1

(edit): Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 



 Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

30o Πανελλήνιο Συνέδριo Μαθηματικής Παιδείας στην Καρδίτσα

Η αφίσα, με επιμέλεια του Καρδιτσιώτη Ζωγράφου Άκη Κοτρώτσιου συνδυάζει  ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ .Το ποδήλατο χαρακτηρίζει την πόλη μας ως κύριο μεταφορικό μέσο , κουβαλά στη σέλα του φωτογραφίες απο την πόλη (Παυσίλυπο, την αγορά της πόλης, το Στρατηγό Νικόλαο Πλαστήρα ) και της ευρύτερης περιοχής (βουνό, λίμνη, Μονή Παναγίας Πελεκητής,  "θερισμός  στον κάμπο" απο πίνακα του Γιολδάση).
Δείτε στο επίσημο site: www.mathkar.gr

Θέμα: Τα Μαθηματικά στην Εκπαίδευση στην Τεχνολογία και στην Κοινωνία

Ημερομηνία: Παρασκευή 8, Σάββατο 9 και Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Τόπος: Καρδίτσα (Συνεδριακό κέντρο του Ξενοδοχείου Thessalikon Grand Hote) 
Χρήσιμες πληροφορίες

Επικοινωνήστε με την ΕΜΕ Καρδίτσας

Ηρώων Πολυτεχνείου 3 (Γραφεία ΕΛΜΕ)
431 00  -  Καρδίτσα
Κιν. 1  +30 6944730073 (Φαλάγγα Αρετή)
        Κιν. 2  +30 6974423153 (Βλάστος Αιμίλιος)
        Κιν. 3  +306948078006 (Μπάτρας Βάιος)
info@mathkar.gr

Για όλα τα μαθηματικά συνέδρια που έχει διοργανώσει η Ε.Μ.Ε δείτε εδώ.


 Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Τα Μαθηματικά άρθρα του Σαββατοκύριακου

Ας ρίξουμε στα πεταχτά, on the fly που λένε και οι Άγγλοι μια ματιά στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο με τα κυριότερα άρθρα στα μαθηματικά.

1. Τα μαθηματικά «μυαλά» είναι έμφυτα (Πηγή: Εφημερίδα "ΘΕΜΑ")

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ορισμένα νήπια έχουν μια έμφυτη ικανότητα με τους αριθμούς, κάτι που τους συνοδεύει στην υπόλοιπη ζωή τους.
...έκαναν μαθηματικά και νοητικά τεστ σε 48 νήπια ηλικίας έξι μηνών, τα οποία επανέλαβαν μετά από τρία χρόνια.

Τα παιδάκια που κατά τον έκτο μήνα της ζωής τους μπορούσαν να διακρίνουν ανάμεσα στις δέκα και στις 20 κουκίδες σε μια οθόνη υπολογιστή, ήσαν αυτά επίσης που στην ηλικία των 3,5 ετών είχαν καλύτερες επιδόσεις στις απλές πράξεις της αριθμητικής (πρόσθεση, αφαίρεση, διάκριση μεταξύ μεγαλύτερων και μικρότερων αριθμών κ.α.).

2. Καμπάνια «Τα μαθηματικά των θερμίδων» (Πηγή: Εφημερίδα "ΝΕΑ")

Το medNutrition, με τη νέα του καμπάνια «Τα μαθηματικά των θερμίδων», αναλαμβάνει να σας ενημερώσει για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το ενεργειακό ισοζύγιο και τις θερμίδες, για να βρείτε και να διατηρήσετε την τέλεια ισορροπία στην ...«τραμπάλα» της διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας.

Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι να βοηθήσει τον καταναλωτή να αντιληφθεί και τις δύο πλευρές της «εξίσωσης»: από τη μια να κατανοεί και να ελέγχει την ποσότητα, άρα την ενέργεια (θερμίδες) αυτών που καταναλώνει καθημερινά, και από την άλλη να προωθήσει την αξία της σωματικής δραστηριότητας, τόσο για τη διατήρηση του βάρους όσο και για έναν υγιεινό τρόπο ζωής, παροτρύνοντας να ενσωματώσει απλές και καθημερινές δραστηριότητες στη ζωή του.

Διαβάστε περισσότερα στη διεύθυνση www.caloriemaths.gr


Η δρ. Τσενγκ συνεργάστηκε με την αλυσίδα Pizza Express και εξέτασε τους παράγοντες που καθιστούν τη λεπτή μεγάλη πίτσα διαμέτρου 14 ιντσών σαφώς πιο δημοφιλή από την πίτσα με την κλασική ζύμη διαμέτρου 11 ιντσών.
Μελετώντας τη σχέση διαμέτρου και ζύμης τής κάθε πίτσας, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι κλασικές πίτσες προσφέρουν περισσότερα υλικά σε κάθε μπουκιά σε σχέση με τις λεπτότερες και με μεγαλύτερη διάμετρο πίτσες.

Ωστόσο, οι δεύτερες προσφέρουν στους λάτρεις της πίτσας μεγαλύτερη ποικιλία υλικών σε σχέση με τις παραδοσιακές πίτσες.

Έτσι, κατέληξε σε μια μαθηματική φόρμουλα που υπολογίζει τη συχνότητα και τη κατανομή/διασπορά υλικών στην επιφάνεια της πίτσας ανάλογα με το μέγεθός της ώστε οι καταναλωτές να γευτούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Όπως τόνισε η ίδια, το πάχος της ζύμης πρέπει να είναι αντιστρόφως ανάλογο με το μέγεθος. Δηλαδή, μια λεπτή πίτσα πρέπει να έχει μεγάλη διάμετρο, ενώ μια πίτσα με πιο αφράτη ζύμη πρέπει να είναι μικρότερη σε μέγεθος.

Στο πλαίσιο του 7ου Μαθητικού Διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά» 8 κολυμβητές-τριες του Ολυμπιακού βραβεύτηκαν για τις επιδόσεις τους από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. 


Περισσότεροι από 300 μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων του Νομού Ιωαννίνων συμμετείχαν το Σάββατο στον διαγωνισμό «Θαλής», στην α’ φάση δηλαδή του 74ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού στα Μαθηματικά, που κάθε χρόνο διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.


Οι νέοι που ασκούνται τακτικά, έχουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, που έρχεται να επιβεβαιώσει την αρχαιοελληνική πεποίθηση «νους υγιής εν σώματι υγιεί». Η μελέτη έδειξε ότι η άσκηση συνδέεται με καλύτερους βαθμούς τόσο στα θεωρητικά μαθήματα (γλώσσα), όσο και στα θετικά (μαθηματικά, φυσική κ.α.) και μάλιστα σε βάθος χρόνου.

7. Το βίντεο που σαρώνει στο YouTube: Η μέρα που πέρασα στα μαθηματικά

Ο λόγος για έναν υπερήφανο πατέρα, που ξεσπά σε κλάματα, όταν μαθαίνει πως ο γιος του έχει περάσει στα μαθηματικά!

Το βίντεο έχει αρχίσει να γίνεται viral, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια επισκέψεις στο YouTube, σε λίγες ημέρες. Τοποθεσία; Αγγλία (όχι Ελλάδα) 



Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

125 λυμένες ασκήσεις στις ανισότητες από τον Γιώργο Μπασδέκη

Ένα πλούσιο αρχείο 74 σελίδων με 125 λυμένες ασκήσεις στις ανισότητες για τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις Μαθηματικές Ολυμπιάδες - διαγωνισμούς, από τον φοιτητή του Μαθηματικού τμήματος στην Πάτρα, Γιώργου Βασδέκη

Μια αποκλειστική προσφορά για το lisari.blogspot.gr.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Ακολουθεί μια μίνι "άτυπη" συνέντευξη για να γνωρίσουμε καλύτερα τον Γιώργο, ένα παιδί 22 ετών που μπορεί να μας διδάξει πολλές έννοιες που αγνοούμε στα Μαθηματικά.

Λέγεσαι;
Το όνομά μου είναι Γιώργος Μπασδέκης.

Κατάγεσαι;
Από την Καρδίτσα.

Σπουδάζεις;
Είμαι φοιτητής του μαθηματικού, πλέον στο 2ο έτος.

Πόσο ετών είσαι;
Γεννηθείς το 1991.

Αγαπάμε τα μαθηματικά;
Τα μαθηματικά για μένα είναι η ευτυχία και η χαρά στη ζωή μου.

Έχεις ασχοληθεί με διαγωνισμούς Μαθηματικών;
Παλαιότερα, κυρίως στο λύκειο ασχολήθηκα με τους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε καταφέρνοντας να αποκτήσω το αργυρό μετάλλιο στον Αρχιμήδη κατά το έτος 2009-2010.

Ποιο κομμάτι των Μαθηματικών σε γοητεύει περισσότερο;
Ασχολούμαι κυρίως με ανάλυση και εντείνω περισσότερο στην απόδειξη αλγεβρικών ανισοτήτων.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ανισότητα;
Είναι η Cauchy-Schwarz.

Που αφιερώνεις το περισσότερο χρόνο σου;
Πλέον, αφιερώνω το περισσότερο χρόνο μου στις ανισότητες και κυρίως στην εύρεση αποδείξεων με μεθόδους που εμπλέκουν την ανισότητα Cauchy-Schwarz. Παλαιότερα, μαζί με ένα Βιετναμέζο φίλο και αυθεντία στις ανισότητες τον Vo Quoc Ba Can, κατασκευάσαμε μια τεχνική πάνω στην ανισότητα Cauchy-Schwarz.

Σε ποια μαθηματικά site δραστηριοποίησε και μπορούμε να σε βρούμε;
Είμαι ενεργό μέλος στο mathematica.gr με όνομα μέλους G.Bas και στο mathlinks με όνομα Γιώργος.


...μάλλον από σήμερα θα σε βρίσκουμε και θα σε διαβάζουμε και στο lisari.blogspot.gr‼



Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ:03 = Μαθηματικών

21-10-2013
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, 22 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ02, 14 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ03, 11 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.01, 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.02 και 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.04 για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε όλα τα ονόματα εδώ

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

40 λυμένα συστήματα για διαγωνισμούς από το Νίκο Ζανταρίδη

Αυτά είναι!! 
Ό,τι καλύτερο για ένα υποψήφιο μαθητή που προετοιμάζεται για τους 
Μαθηματικούς διαγωνισμούς. 

Επιλογή ασκήσεων; Ο μετρ του είδους Νίκος Ζανταρίδης,
Επιμέλεια; Ο συνήθης ύποπτος Parmenides51 (που είναι 35 ετών και όχι 51 όπως φαντάζεστε),
Site; Το μεγαλύτερο μαθηματικό forum www.mathematica.gr

Όποιος έχει μια λύση διαφορετική, θα προστεθεί στην νεώτερη έκδοση ονομαστικά. Στείλτε τις προτάσεις σας.

40 λυμένες ασκήσεις στα συστήματα για διαγωνισμούς


Πηγή: http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=109&t=39117


Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

74ος Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός "ΘΑΛΗΣ" (2013 - 2014) - Θέματα και Λύσεις

Θέματα και Λύσεις Θαλή 19-10-2013

1. Σχόλια και παρατηρήσεις: -

2. Για το πρόγραμμα μαθημάτων της ΕΜΕ πατήστε εδώ.

3. Εξεταστικά κέντρα διαγωνισμού "Θαλή" πατήστε εδώ.

4. Ευκλείδης : Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014
Αρχιμήδης : Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014


6. Πλήθος λυμένων ασκήσεων και σημειώσεων από τους παλιούς διαγωνισμούς της ΕΜΕ δείτε το mathematica.gr από την ταξινόμηση του μέλους Parmenides51 


Ευρετήριο Διαγωνισμών της ΕΜΕ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Υποστηρικτικά μαθήματα + φύλλα εργασίας μαθηματικών για το ΕΠΑ.Λ

Είναι γνωστό ότι οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ έχουν κενά, έχουν αδυναμίες, έχουν αμελήσει τα μαθηματικά τα τελευταία χρόνια, οπότε έρχονται στο Λύκειο και οι γνώσεις τους είναι προβληματικές, έχουν χάσει επεισόδια και δυσκολεύονται πολύ να παρακολουθήσουν. 

Εμείς οι καθηγητές τι πρέπει να κάνουμε; Να τους βαθμολογήσουμε χαμηλά επειδή δεν πρόσεχαν, επειδή δεν είχαν διαβάσει τα προηγούμενα χρόνια; Επειδή δεν τους τράβηξε το μάθημα έτσι πως το δίδαξε κάποιος συνάδελφος; Άρα είναι καταδικασμένοι; 

Η θέση μας είναι δύσκολη, άρα πρέπει να κάνουμε κάτι, τι όμως;; Εγώ σκέφτηκα κάτι και το πράττω ήδη μέσα στην τάξη μου, είναι τα Υποστηρικτικά μαθήματα που ήδη υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του ΕΠΑΛ επίσημα από το Υπουργείο Παιδείας. 

Σε αυτή την ενότητα θα προσπαθήσω να παρουσιάσω 10 υποστηρικτικά μαθήματα που πρέπει να κατέχουν όλοι οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου. Δέκα απλά μαθήματα βασικών γνώσεων, σε απλή και κατανοητή γλώσσα που μπορούν να αντιληφθούν όλοι οι μαθητές. Σκοπός μας; Να κερδίσουμε τον μαθητή που ήθελε να μάθει μαθηματικά αλλά δεν τα κατάφερε, που τα αμέλησε στην πορεία και δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια και τις δυσκολίες που του ορθώθηκαν παρόλο τον γοήτευσαν. Γι αυτόν αξίζει να προσπαθήσουμε, έτσι αποκτά ενδιαφέρον το μάθημα και οι ώρες παρουσία μας μέσα στην τάξη θα είναι πιο ευχάριστες. 

Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Δείτε ακόμα 3 φύλλα εργασίας για τη Στατιστική μαθητών ΕΠΑΛ.



Άδεια Creative Commons
  Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .