Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Διαγωνίσματα B΄ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2013 -14 (ανανεώνεται συνεχώς)

Σε αυτό το άρθρο, για τη σχολική χρονιά 2013 -14, θα έχουμε συχνή ενημέρωση με διαγωνίσματα, τεστ και διαγνωστικά τεστ που θέτουν καθημερινά οι καθηγητές των μαθηματικών σε διάφορα σχολεία της χώρας ή Φροντιστήρια για τα μαθηματικά της Β΄ Λυκείου (Άλγεβρα, Γεωμετρία και Κατεύθυνσης) και αφορούν όλα τα κεφάλαια που είναι εντός ύλης,

Θα είναι μια τράπεζα διαγωνισμάτων - τεστ που φιλοδοξεί να ανατροφοδοτεί τους νέους συναδέλφους ή τους μαθητές που ζητάνε το κάτι παραπάνω.

Πηγή άντλησης όλα τα μαθηματικά site και forum του διαδικτύου και όσα διαγωνίσματα μας στέλενετε στο email # lisari.blogspot@gmail.com # και επιθυμείτε να τα δημοσιεύσουμε.

1. Διαγώνισμα στα διανύσματα (έως το μέτρο διανύσματος), του Βασίλη Κακαβά 





Πηγή: mathematica

2. Ολιγόλεπτη Γραπτή δοκιμασία (Πολλαπλασιασμός Αριθμού με Διάνυσμα) του Νικόλαου Κατσίπη από το Γενικό Λύκειο Θήρας

Πηγή: mathematica 

 

3. Διαγώνισμα στα διανύσματα του Χρήστου Καρδάση



Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

H εισήγηση της Κ. Καλφοπούλου στο 30 συνέδριο Μαθηματικών στην Καρδίτσα

Η αγαπητή φίλη Κατερίνα Καλφοπούλου από την Θεσσαλονίκη μας πρόσφερε αποκλειστικά την ομιλία της που έδωσε στο 30 συνέδριο ΕΜΕ Καρδίτσας.


ΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Μια εναλλακτική ανάγνωση
των «παρα-μαθηματικών» κειμένων
ως αντίδοτο στη μαθηματικοφοβία.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Αλληλεπίδραση της διδακτικής των μαθηματικών με την εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών, την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας, τις μαθησιακές δυσκολίες και τις ειδικές ικανότητες

Τι είναι όλο αυτά; Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Η ομιλία του Αντώνη Κυριακόπουλου στο Συνέδριο Μαθηματικών (Καρδίτσα 2013)

Ο αγαπητός φίλος Αντώνης Κυριακόπουλος μας πρόσφερε αποκλειστικά και φέτος την ομιλία του στο 30 συνέδριο Μαθηματικών στην Καρδίτσα.

Παρακάτω θα διαβάσετε την ομιλία που έκανε στο στρογγυλό τραπέζι το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 στις 19:30. Είναι μία σύντομη τοποθέτηση (5 λεπτά) για τα Μαθηματικά και τις εξετάσεις.

Μία πρόταση, του Φροντιστή και συγγραφέα Αντώνη Κυριακόπουλου, να γίνονται εξετάσεις μόλις τελειώνουν οι μαθητές το Γυμνάσιο! Γιατί; Διαβάστε το σκεπτικό και  όλη την ομιλία του παρακάτω.


Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Φύλλα εργασίας στην Γεωμετρία Β Λυκείου - 10.1 έως 10.3

Πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα φύλλα εργασίας από το καλό συνάδελφο Βιτσαξή Μιχάλη στην Γεωμετρία Β Λυκείου στα εμβαδά.

Παρουσιάζει με κομψό και όμορφο τρόπο την εισαγωγή των εμβαδών που συνήθως δυσκολεύουν μαθητή και καθηγητή, επίσης έχει ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών που γίνονται κατά την διάρκεια του μαθήματος και εργασίες για το σπίτι.

Σημειώσεις, φύλλα εργασίας και διαγώνισμα Άλγεβρας Α΄ Λυκείου

Του Ζήνων Λυγάτσικας από το Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής

Χρήσιμες σημειώσεις διαφορετικού στυλ από τις συνηθισμένες, κατάλληλες για ανήσυχους καθηγητές. 

Για άμεση αποθήκευση,

1. Διαγώνισμα για το 1 τετράμηνο

2. Εξισώσεις Α΄ Βαθμού

3. Επαναληπτικές ασκήσεις

4. Θεωρία Πιθανοτήτων 1

5. Θεωρία Πιθανοτήτων 2

6. Εξισώσεις β΄ βαθμού.













Σημειώσεις Ανάλυσης / Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου

Σημειώσεις Ανάλυσης από τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου.

Ένα αρχείο 43 σελίδων, με θεωρία και 195 άλυτες ασκήσεις, με θέματα εξετάσεων και θέματα του ΟΕΦΕ.

Του Γιώργο Καραφέρη από το Γενικό Λύκειο Νεστορίου.

Πατήστε εδώ!

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Μαθηματικά και Παιχνίδια - Μία ομιλία από το 30ο Συνέδριο Μαθηματικών (Καρδίτσα)

Στο 30 συνέδριο Μαθηματικών που ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία, παρακολουθήσαμε μία όμορφη ομιλία από τον Χρήστο Κυριαζή και Λευτέρη Πρωτοπαπά με θέμα: "Η χρησιμότητα των Μαθηματικών Παιχνιδιών στην Άλγεβρα του Γυμνασίου".

Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε όλες τις ασκήσεις  που προτάθηκαν από τους ομιλητές,  επίσης θα δείτε το έργο όπως εμφανίζεται στα πρακτικά και περιέχει εκτός των άλλων τη μαθηματική εξήγηση των ασκήσεων, την τάξη που προτείνεται και τις διαπραγματευόμενες έννοιες που ασχολείται κάθε φορά η άσκηση.