Στηρίξτε το έργο μας!

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ένα νέο βιβλίο εκδόθηκε για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου !!

Οι εκλεκτοί μας φίλοι από το mathematica

1) Ζανταρίδης Νίκος

2) Ραϊκόφτσαλης Θωμάς

3) Μαυροφρύδης Βασίλης


μάζεψαν τις γνώσεις τους, τις επεξεργάστηκαν, τις ένωσαν και δημιούργησαν ένα νέο βιβλίο για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Θετικής - Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Είναι επαναληπτικά θέματα που σκοπό έχουν να προετοιμάσουν ,όσο μπορούν καλύτερα, τον μαθητή στα δύσκολα και απαιτητικά θέματα Γ΄ και Δ΄ των Πανελλήνιων Εξετάσεων.
Έχοντας γνώση το υλικό που περιέχει το βιβλίο, μπορώ να σας πιστοποιήσω ότι αποτελείται από ΝΕΑ και ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΑ θέματα που δεν τα συναντούμε εύκολα στην Ελληνική ή Ξένη βιβλιογραφία. Το μεράκι και η διάθεση των αγαπητών συναδέλφων διακρίνεται σε κάθε άσκηση, η γνώση, η πείρα και το ταλέντο περισσεύει, με αποτέλεσμα να κρατάμε στα χέρια ένα μοναδικό σύγγραμμα με τόσο πλουραλισμό ασκήσεων.

Νομίζω ότι θα το χαρείτε πάρα πολύ όσοι το αποκτήσετε και πολύ πιθανών να συμφωνήσετε με τα παραπάνω σχόλια μου.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο παιδιά, ελπίζω να ανταμειφθούν οι κόποι σας!!!


Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση το βιβλίο 
θα κυκλοφορήσει τη Τετάρτη 19/2/2014 σε 2000 αντίτυπα 

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Επανάληψη Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης

Ένα επαναληπτικό φυλλάδιο Μαθηματικών του Κωνσταντίνου Παπασταματίου για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης.

Περιέχει
  • Θεωρία, 
  • Συνοπτική Μεθοδολογία , 
  • Θέματα Πανελληνίων, 
  • Θέματα ΕΜΕ, 
  • Συλλογή Διαφόρων Θεμάτων 
 Για άμεση αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για το αρχείο Θεωρίας Γ Λυκείου Κατεύθυνσης σε word πατήστε εδώ.




 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Η θέση της ΕΜΕ για την Τράπεζα Θεμάτων στην Α΄ Λυκείου

Πιλοτική εφαρμογή της εξέτασης με επιλογή θεμάτων από τράπεζα θεμάτων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34
106 79   ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 - 3617784 - Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr

        Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2014
Αρ. πρωτ. 14923/31 1-2013
Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
κ. Συμεών Κεδίκογλου
Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
κ. Αθανάσιο Κυριαζή

Κοινοποίηση: Πρόεδρο Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Σωτήρη Γκλαβά

Θέμα: Πιλοτική εφαρμογή της εξέτασης με επιλογή θεμάτων από τράπεζα θεμάτων

  Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως ανακοίνωσε, προτίθεται από φέτος να εφαρμόσει στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ Λυκείου τη διαδικασία της επιλογής θεμάτων από τράπεζα θεμάτων.
   Η δημιουργία τράπεζας θεμάτων έχει πολλά θετικά στοιχεία. Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για περισσότερα από δέκα χρόνια έχει θεσπίσει τράπεζα θεμάτων, που είναι προσβάσιμη στους καθηγητές και μαθητές, στον ιστότοπο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (www.hms.gr).

  Δεκάδες μαθηματικοί έχουν απασχοληθεί όλα αυτά τα χρόνια σε εθελοντική βάση για να διατηρείται μια σύγχρονη τράπεζα θεμάτων, που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κάθε φορά της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και συνεχώς ανανεούμενη.

  Είναι προφανές από τα παραπάνω ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία θα υποστήριζε το προτεινόμενο μέτρο της επιλογής θεμάτων για τις προαγωγικές της Α΄ Λυκείου από τράπεζα θεμάτων, αν οι αρμόδιοι φορείς του Υπουργείου Παιδείας είχαν πραγματοποιήσει, ως όφειλαν, μια σοβαρή προετοιμασία, όπως απαιτείται για την επιτυχία του παραπάνω μέτρου, που αφορά τους μαθητές της Α΄ Λυκείου όλης της χώρας.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία :
•    θεωρεί ότι η σωστή προετοιμασία μιας ποιοτικά δομημένης τράπεζας θεμάτων απαιτεί τουλάχιστον ενός έτους προετοιμασία.
•    προτείνει τη δημιουργία συντονιστικών επιτροπών ελέγχου ανά τακτά διαστήματα της πορείας της ύλης για τα μαθήματα που προβλέπεται να εξετάζονται μέσω τράπεζας θεμάτων.
•    η πρώτη εφαρμογή ενός πανελλαδικής εμβέλειας μέτρου οφείλει να είναι πιλοτική, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές για την επιτυχημένη εφαρμογή του.
•    διαθέτει εκτός της τράπεζας θεμάτων και αρχείο των περιοδικών Ευκλείδη Α και Β που περιέχει υλικό, ικανό να υπερκαλύψει τις ανάγκες μιας ποιοτικής τράπεζας θεμάτων για όλες τις τάξεις.

   Πάγια θέση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας είναι να συμβάλει και όπου κληθεί θεσμικά να συμμετάσχει με επεξεργασμένες θέσεις σε όποιες σοβαρές προσπάθειες γίνονται για τη βελτίωση της Μαθηματικής Παιδείας στη χώρα. Όλα τα χρόνια λειτουργίας της έχει καταθέσει πολλές φορές προτάσεις προς το Υπουργείο Παιδείας για τη διαμόρφωση των καταλλήλων προϋποθέσεων που βελτιώνουν το Εκπαιδευτικό Σύστημα. 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

    Ο Πρόεδρος                                                                      Ο Γενικός Γραμματέας
   Γεώργιος Δημάκος                                                                 Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών                              Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ασκήσεις Ανάλυσης Γ Λυκείου - Αρχείο 286 σελίδων σε word

Ένα πλούσιο αρχείο στην Ανάλυση της Γ Λυκείου από το συνάδελφο Ροδόλφο Μπόρης.

Τα θέματα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες και σε επίπεδο δυσκολίας Α, Β, Γ, Δ. Τα θέματα Γ, Δ είναι επιπέδου ΑΕΙ για απαιτητικούς μαθητές!

Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα αφού η δουλειά που έχει γίνει είναι καταπληκτική!! Ο Ροδόλφος Μπόρης εμπλούτισε το αρχείο με νέες ασκήσεις, οπότε δείτε όλοι το ανανεωμένο βιβλίο Ανάλυσης μαζί με τις υποδείξεις.


Δείτε το ανανεωμένο αρχείο 03/02/2014 μαζί με τις 100 περίπου νέες ασκήσεις των κατηγοριών Γ, Δ από το mathematica.gr!! 

Μπορεί να το κατεβάσετε το νέο αρχείο εδώ (υποδείξεις) και εδώ (εκφωνήσεις)

Όλα είναι σε μορφή word!!!

Η σωστή διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών!!

Σε άρθρο που είναι δημοσιευμένο στον economist.com (το πλήρες άρθρο εδώ) και αναφέρεται στη διδασκαλία και την αξίας των μαθηματικών μεταξύ άλλων γράφει:

- Οι κυβερνήσεις εντυπωσιάστηκαν από τα στοιχεία από την Παγκόσμια Τράπεζα ότι η καλύτερη διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών.

-Η κυβέρνηση της Εσθονίας έχει αναθέσει σε ειδικούς να μελετήσουν και να προτείνουν λύσεις για τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας των μαθηματικών για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

-Μερικές χώρες με καλές επιδόσεις στο διαγωνισμό της PISA επιδιώκουν επίσης μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών . Η Κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανέθεσε σε ειδικό να αξιολογήσει τη διδακτέα ύλη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

-Το Ισραήλ πειραματίζεται με τη βοήθεια πολλών μαθηματικών από την πρώην Σοβιετική Ένωση.

-Το ένα τρίτο των μαθητών δοκιμάζονται στη Σαγκάη, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της PISA δοκιμάζουν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε νέα και δύσκολα προβλήματα, σε σύγκριση με 2-3% στην Αμερική και την Ευρώπη

-Οι νέοι, στην Κίνα και αλλού, πρέπει να μπορούν να εκτιμήσουν κατά πόσον μια απάντηση υπολογιστή είναι σωστή .

Καλόδημος Δ. 

Πηγή: Επαγγελματικός Προσανατολισμός 

 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Δεύτερη γνωστή άσκηση σε γνωστό πρόβλημα + λύση

!! Καλό μήνα σε όλους !!

Σε συνέχεια από εδώ.

Βρείτε τη γωνία x.


Και αυτή η λύση δίνεται από τον αγαπητό συνάδελφο Θοδωρή Κ.


 
Άδεια Creative Commons 



Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τεστ για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2013 - 14

Του αγαπητού συναδέλφου Μιχαλόπουλου Νίκου, από το Γυμνάσιο Μελιγαλά.

Γεωμετρία Β΄ Γυμνασίου



Παραγοντοποίηση Γ΄ Γυμνασίου


και



και του Σαλήμ Σάμι

Α΄ Γυμνασίου - διαγώνισμα


Β΄ Γυμνασίου


Γ΄ Γυμνασίου

 
  Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .