Στηρίξτε το έργο μας!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Διαγωνίσματα προσομοίωσης 2015 από Φροντιστήρια και ΟΕΦΕ

Φέτος για πρώτη φορά σας παρουσιάζουμε τα Επαναληπτικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης 2015 από διάφορα Φροντιστήρια της χώρας. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι μέσα σε αυτά υπάρχουν καταπληκτικά θέματα από ικανούς καθηγητές. Θα ήταν εξαιρετική ευκαιρία να είχαμε ένα μικρό δείγμα από αυτό το υλικό - προετοιμασία από τα μεγαλύτερα Φροντιστήρια. Στο τέλος, θα παρουσιάσουμε και τα θέματα του ΟΕΦΕ.

Τελευταία ενημέρωση: 21 Αυγούστου 2016 
__________________________________________________________________________________

Τα θέματα θα ανεβαίνουν σταδιακά
Ξεκινάμε με τα θέματα της Γ΄ Λυκείου (ΓΕΛ -ΕΠΑ.Λ) για τη 
καλύτερη προετοιμασία των μαθητών.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οργανωτική επιτροπή της ΟΕΦΕ
__________________________________________________________________________________

Θέματα ΟΕΦΕ 2015 (β΄ φάση)

Επιμέλεια: lisari team
Α΄ Λυκείου

Άλγεβρα: Εκφωνήσεις (pdf word) / Λύσεις (pdfword) (ανανεώθηκε)

Γεωμετρία: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)

Β΄ Λυκείου
Άλγεβρα: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)

Γεωμετρία: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)


Κατεύθυνση: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)

Γ΄ Λυκείου

Γενικής Παιδείας: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)

Κατεύθυνσης: Εκφωνήσεις (pdfword) / Λύσεις (pdfword)

ΕΠΑ.Λ Γ΄ Λυκείου

Εκφωνήσεις (pdfword) /  Λύσεις (pdfword
 ________________________________________________________________________________
6) Τα Φροντιστήρια "Group" μας προσφέρουν κατ' αποκλειστικότητα δύο διαγωνίσματα προσομοίωσης (2015) από τους Νίκο Σουρμπή και Γιώργο Βαρβαδούκα.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης (11-5-2015):
Εκφωνήσεις (3 διαγωνίσματα)- Λύσεις

Μαθηματικά Γενικής Παιδείας (14-5-2015): 
Εκφωνήσεις (4 διαγωνίσματα) - Λύσεις


Δεν σας φτάνουν; Δείτε πάρα πολλά επαναληπτικά διαγωνίσματα από από προηγούμενα έτη που φιλοξενούνται στο site του Φροντιστηρίου.
31 διαγωνίσματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης : - Εκφωνήσεις - Λύσεις

19 διαγωνίσματα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας : Εκφωνήσεις - Λύσεις
__________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

5) Ο φροντιστηριακός οργανισμός "Σπουδή" έχει αναρτήσει στο site του 6 διαγωνίσματα προσομοίωσης για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης.

Μαθηματικά Κατεύθυνσης: Εκφωνήσεις - Λύσεις
_________________________________________________________________________________
4) Τα φροντιστήρια "Μπαχαράκης" από τη Θεσσαλονίκη και το αγαπητό μέλος από τη lisari team Χρήστος Σίσκας μας προσφέρουν κατ' αποκλειστικότητα τα θέματα προσομοίωσης!!

Μαθηματικά Κατεύθυνσης: Εκφωνήσεις  Λύσεις  (Επιμέλεια: Χρήστος Σίσκας)
_________________________________________________________________________________

3) Ο εκπαιδευτικός οργανισμός "Ορίζοντες" από το Ηράκλειο Κρήτης και ο αγαπητός φίλος από τη lisari team Νίκος Σπλήνης, μας προσφέρουν κατ' αποκλειστικότητα τα θέματα προσομοίωσης λίγο πριν αναρτηθούν και επίσημα στο site του Φροντιστηρίου.


_________________________________________________________________________________

 2) Τα "Φροντιστήρια Άνοδος" και ο αγαπητός συνάδελφος Ευάγγελος Σακαρίκος μας προσφέρουν κατ' αποκλειστικότητα 5 διαγωνίσματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, με επίπεδα δυσκολίας. 

Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Λύσεις

_________________________________________________________________________________

1) Ο "Φροντιστηριακός Όμιλος Πουκαμισάς" και φέτος παρουσιάζει θέματα προσομοίωσης για τους μαθητές του Λυκείου.Δείτε εδώ.

Αποκλειστικά,  αναρτούμε τα θέματα των μαθηματικών στον παραπάνω σύνδεσμο.λίγη ώρα πριν ανακοινωθούν και επίσημα.

Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Λύσεις
Μαθηματικά Κατεύθυνσης: Εκφωνήσεις - Λύσεις

Ευχαριστώ πολύ το φίλο και καλό συνάδελφο Γιάννη Ζαμπέλη από την ομάδα μας, ο οποίος εξασφάλισε την αποκλειστικότητα και μας προσέφερε τα θέματα.
_________________________________________________________________________________

Σημείωση: Όποιο Φροντιστήριο επιθυμεί να παρουσιάσει τα φετινά (2015) θέματα προσομοίωσης, να αποστείλει e-mail στο lisari.blogspot@gmail.com

Διαγωνίσματα προσομοίωσης νέου τύπου για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου



Σε συνέχεια αυτής της ανάρτησης - ιδέας, σας παρουσιάζουμε τα τελευταία διαγωνίσματα προσομοίωσης για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου, λίγο πριν τις εξετάσεις.

Τύπου Α: Θέματα θεωρίας

Τύπου Β: Θέματα από το σχολικό βιβλίο


Τύπου Γ: Θέματα από Πανελλαδικές Εξετάσεις

Τύπου Δ: Γενικά Θέματα / δείτε την λύση του Δ θέματος / Υποδείξεις για το Β και Γ θέμα









Δείτε την λύση του Θέματος Δ από το τελευταίο διαγώνισμα


Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Διαγωνίσματα - προσομοίωσης (2015) Ιδιωτικών - Δημοσίων σχολείων στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Εδώ θα συγκεντρώνουμε τα διαγωνίσματα Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης.

Προέρχονται από τα πιο γνωστά ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της χώρας μας.

Όποιοι επιθυμούν να αναρτηθούν τα διαγωνίσματα τους να τα στείλουν στο lisari.blogspot@gmail.com 
 
Τελευταία ενημέρωση: 09 - 05 - 2015 
Ε) Προσομοίωσης - Επαναληπτικά διαγωνίσματα 2015

1) Πρώτο διαγώνισμα προσομοίωσης 2015 από τον Διαμαντή Τσεκούρα

2) Αποκλειστικό: Ένα άρτιο διαγώνισμα προσομοίωσης (σε μορφή .pdf) με λύσεις, από τον Βασίλη Μποζατζίδη τον επιμελητή του site askisiologio.gr

3) Δεύτερο διαγώνισμα προσομοίωσης 2015, από τον Διαμαντή Τσεκούρα. 

4)  Αποκλειστικό: Ένα διαγώνισμα προσομοίωσης από τον Βασίλη Καλούδη

5) Διαγώνισμα προσομοίωσης από την Περιφερειακή Διεύθυνσης Βορείου Αιγαίου.

6) Αποκλειστικό: Διαγώνισμα προσομοίωσης σε word, από τον Βασίλη Μποζατζίδη

7) Αποκλειστικό: Το διαγώνισμα προσομοίωσης από το Κολλέγιο Αθηνών (Μάιος 2015)



8) Αποκλειστικό: Το διαγώνισμα εξοικείωσης από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, μια προσφορά του αγαπητού συναδέλφου Παύλου Σταυρόπουλου. Εκφωνήσεις - Λύσεις






Α) Μιγαδικοί αριθμοί 2015

Δείτε εδώ χωριστή ανάρτηση.

Β) Ανάλυση 2015

1) Αποκλειστικό: Από το Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Δούκα. 

Πατήστε εδώ, για άμεση αποθήκευση.



2) Αποκλειστικά: Από το ιδιωτικό Λύκειο "Κολλέγιο Αθηνών"

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 



Γ) Διαφορικός Λογισμός 2015

1) Αποκλειστικό: Από το ιδιωτικό Σχολείο Μωραΐτης. 

Πατήστε εδώ για άμεση αποθήκευση (έως τον ορισμό της παραγώγου)



2) Αποκλειστικό: Από το ιδιωτικό σχολείο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί.  

Εισηγητής: Γιάννης Σαράφης

Πατήστε εδώ για άμεση αποθήκευση (έως τον ορισμό της παραγώγου)



3) Ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (έως τον ορισμό της παραγώγου) από τον αγαπητό συνεργάτη μας από τη Θεσσαλονίκη Χρήστο Σίσκα.

Πατήστε εδώ για τις εκφωνήσεις και εδώ για τις λύσεις, για άμεση αποθήκευση. Όλα σε word!!



4) Αποκλειστικό: Από το ιδιωτικό Λύκειο "Κολλέγιο Αθηνών"

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.



5) Αποκλειστικό: Διαγώνισμα Μιγαδικών - Παραγώγων έως τον ρυθμό μεταβολής, από το ΓΕΛ Σταυρούπολης (σε word). Δείτε τις λύσεις από τον άξιο συνεργάτη μας Χρήστο Σίσκα.

Δ) Ολοκληρωτικός Λογισμός 2015

Σάββατο 2 Μαΐου 2015

5ο Master Class Μαθηματικών

Πηγή: http://www.e-math-ia.gr/  





Δείτε την εκδήλωση των Φροντιστών καθηγητών Μαθηματικών, Γιάννη Απλακίδη και Νίκου Ζανταρίδη που το κόστος συμμετοχής ήταν 30 ευρώ (δείτε αφίσα)!!

«Οι λέξεις είναι ένα εντελώς ασαφές υποκατάστατο για τις μαθηματικές εξισώσεις», δήλωνε δεκαετίες πριν ο Ισαάκ Ασίμοφ και ίσως δε θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερη διατύπωση για να εκφραστεί η τεράστια δυσκολία που θα αντιμετωπίσει κάποιος «αγεωμέτρητος» στην προσπάθειά του να περιγράψει μια δραστηριότητα εστιασμένη στα μαθηματικά. Ούτε όμως θα είχε οποιοδήποτε νόημα η προσπάθεια να προλογιστεί μια τέτοια δράση, με κάποια αναφορά στη γοητεία, την ιστορική συνέχεια, αλλά και τις χρηστικές εφαρμογές μιας επιστήμης πανάρχαιας και πανανθρώπινης. Εξάλλου, η απόπειρα να αξιολογηθεί από έναν άνθρωπο η επιστήμη των μαθηματικών θα είναι ίσως εξίσου αυθαίρετη με το να προσεγγιστεί με μαθηματικό τρόπο η αξία ενός ανθρώπου.

Εκτός όμως από την πανθομολογούμενη γοητεία των μαθηματικών, η συγκεκριμένη επιστήμη αποτελεί –και όχι άδικα- έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της μαθητικής σταδιοδρομίας, ένα βασικό εξεταστέο μάθημα για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου. Έτσι λοιπόν, για πέμπτη χρονιά, οι καταξιωμένοι και ιδιαίτερα δραστήριοι Φροντιστές καθηγητές Μαθηματικών, Γιάννης Απλακίδης και Νίκος Ζανταρίδης ένωσαν τις δυνάμεις τους και ύψωσαν σε δύναμη τη δημιουργικότητά τους, με αποτέλεσμα να παρουσιάσουν το 5ο Master Class Μαθηματικών στο Ξενοδοχείο Αιγές Μέλαθρον την Τετάρτη 15 Απριλίου 2015. Η φετινή, απόλυτα επιτυχημένη εκδήλωση, περιέλαβε τέσσερα μέρη:

Στο πρώτο μέρος, οι συμμετέχοντες μαθητές κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε ένα τρίωρο διαγώνισμα, το οποίο επιμελήθηκε ο Νίκος Ζανταρίδης και κάλυπτε όλη την ύλη των Μαθηματικών Γ’ Λυκείου Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Ασφαλώς, -και ως τεκμηρίωση της λογικής του Master Class- τα θέματα, σύμφωνα με τη δήλωση του πολυγραφότατου επιμελητή του διαγωνίσματος, ήταν αυξημένης δυσκολίας, καθώς ο βασικός στόχος ήταν να έρθουν οι μαθητές αντιμέτωποι με προκλήσεις και να τις αντιπαρέλθουν δημιουργικά, προετοιμαζόμενοι έτσι με τον καλύτερο, βιωματικό τρόπο για τις απαιτήσεις των θεμάτων των Πανελληνίων Εξετάσεων, που βρίσκονται προ των πυλών.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης ο σύμβουλος Μαθηματικών, Γιάννης Θωμαΐδης, μοιράστηκε με τους μαθητές την εμπειρία του από τα βαθμολογικά κέντρα των εξετάσεων, εστιάζοντας την προσοχή τους σε συνήθη λάθη και παραλείψεις που παρατηρούνται στα γραπτά των μαθητών, αποσαφηνίζοντας συγκεκριμένα θέματα της ύλης. Στη συνέχεια, ο κύριος Θωμαΐδης απάντησε σε ερωτήσεις μαθητών.

Το τρίτο μέρος περιέλαβε μια πρωτότυπη πρόταση του Νίκου Ζανταρίδη, υπό τον τίτλο: «τελικά το ξ του Θ.Μ.Τ. βρίσκεται πλησιέστερα στο α ή στο β;» Κάπου εκεί ανανεώθηκε και η πίστη μου στις γνώσεις και το ταλέντο της νέας γενιάς, καθώς όχι μόνο φαινόταν πως οι μαθητές –σε αντίθεση μ’ εμένα- κατανόησαν πλήρως όσα παρουσιάστηκαν, αλλά και έδειξαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με όσα ειπώθηκαν. Ομολογώ πως κάτω από το υποκριτικό βλέμμα της δήθεν κατανόησης, ένιωσα περήφανος που αυτοί που πρέπει, είναι παρόντες, θέλουν και μπορούν να διαδεχτούν τους καταξιωμένους επιστήμονες που διοργάνωσαν την εκδήλωσαν σ’ αυτήν την μαθηματική σκυταλοδρομία μεγάλων αποστάσεων.

Στο τέταρτο μέρος της εκδήλωσης, ο συνδιοργανωτής της, Γιάννης Απλακίδης, αξιολόγησε τα γραπτά των μαθητών και με τη βοήθεια ομάδας συνεργατών ανέλυσε τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία και θα παρουσιαστούν με τη μορφή εργασίας στο επόμενο συνέδριο της Ε.Μ.Ε.

Το 5ο Master Class Μαθηματικών, με την νεοεισαχθείσα διαδικασία της τρίωρης εξέτασης των μαθητών, άφησε όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και τους διοργανωτές ιδιαίτερα ικανοποιημένους. Δεν ήταν μόνο η προσέλευση των μαθητών που ικανοποίησε –άλλωστε τηρήθηκε αυστηρά το ανώτατο όριο των 50 συμμετεχόντων- αλλά κυρίως η ζεστασιά με την οποία όλοι οι παρευρισκόμενοι αγκάλιασαν την εκδήλωση. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τονιστεί πως μαθητές με τους συνοδούς τους ήρθαν ακόμη και από την Έδεσσα, την Αριδαία και άλλες περιοχές εκτός νομού, για να μπορέσουν να συμμετάσχουν σε αυτό το πρωτότυπο, επιστημονικά, αισθητικά και οργανωτικά άρτιο δρώμενο και να μπορέσουν να θωρακιστούν με ακόμη περισσότερες γνώσεις στη δύσκολη μάχη των Πανελληνίων που σύντομα ξεκινά.

Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχηθούμε σε αυτούς τους μαθητές καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους και στους διοργανωτές της εκδήλωσης, Γιάννη Απλακίδη και Νίκο Ζανταρίδη, καλή δύναμη. Άνθρωποι με τέτοιο μεράκι και διάθεση για καινοτομία, μόνο ως παράδειγμα προς μίμηση μπορούν να λειτουργήσουν. Ιδιαίτερα σε νευραλγικούς τομείς, όπως είναι η εκπαίδευση, η ιδιωτική πρωτοβουλία αποτελεί ίσως το σπουδαιότερο αντίβαρο στη γενικευμένη πολιτειακή κρίση.
Ο ανθρώπινος νους έρχεται σε επαφή με το κόσμο του Πλάτωνα κάθε φορά που αναλογίζεται μια μαθηματική αλήθεια και τον αντιλαμβάνεται χρησιμοποιώντας μαθηματικούς συλλογισμούς και διαίσθηση. Με την καταπληκτική του διορατικότητα ο Πλάτων μπόρεσε να προβλέψει στηριζόμενος μάλιστα στις ελάχιστες πειραματικές αποδείξεις της εποχής του, ότι, ενώ η μελέτη και η κατανόηση των μαθηματικών είναι χρήσιμη αυτή καθαυτή, από την άλλη μεριά οι μηχανισμοί του «πραγματικού» κόσμου είναι δυνατόν να κατανοηθούνε μέσα από σωστά μαθηματικά – κατά τον ιδεατό κόσμο του Πλάτωνα με την προσέγγιση μέσω της νόησης»