Στηρίξτε το έργο μας!

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Σας αποκαλύπτουμε αποκλειστικά γιατί συνεδρίασαν 17 ώρες οι 9 ηγέτες της Ευρωζώνης!!

Διαβάζουμε στο http://www.tanea.gr


Σύμφωνα με το πρόγραμμα διαχείρισης της εξεταστέας ύλης (2014 - 2015) της Γ΄ Λυκείου διαβάζουμε

Σας αποκαλύπτουμε αποκλειστικά το λόγο που συνεδρίασαν για 17 ώρες οι 9 ηγέτες της Ευρωζώνης.

Η ελληνική κυβέρνηση δίδαξε το κεφάλαιο των μιγαδικών αριθμών και την παράγραφο 3.5 στους εταίρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να δικαιολογήσουν την αυξημένη δυσκολία των παραγράφων που αφαιρέθηκαν από την εξεταστέα ύλη το σχολικό έτος 2015 - 16!! 

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι λύθηκε το υποερώτημα Β3 από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013 και όλα τα Δ θέματα τις τελευταίας πενταετίας για να πείσουν για την κίνηση αυτή... 
 __________________________________________________________________________________

Αν και η εποχή μας δεν επιτρέπει αστεία και χαλαρότητα, εμείς προσπαθούμε να ελαφρύνουμε το κλίμα για να μείνουμε ήρεμοι και ενωμένοι. 
Επίσης κάνουμε αυτοσαρκασμό στα "αποκλειστικά" που έχουμε δώσει κατά καιρούς!! 
Να μας συγχωρέσετε αν το χιούμορ δεν γίνεται τη κατάλληλη στιγμή, δεν έχουμε σκοπό να "παίξουμε" με κάτι τόσο σημαντικό.

Σημείωση: Το παραπάνω άρθρο ξεκίνησε με αφορμή ένα σχόλιο από το facebook, του αγαπητού φίλου, συναδέλφου Θανάσης Κοπάδης.

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Τα θέματα των μαθηματικών για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια 2015


Τα θέματα των δοκιμασιών για τις εξετάσεις των Προτύπων Γυμνασίων στα Μαθηματικά όπως επίσης και οι απαντήσεις και επισημάνσεις προς τους βαθμολογητές.





Η βαθμολογία των μαθητών στις δοκιμασίες για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια (κάντε κλικ εδώ)

Πηγή: http://depps.minedu.gov.gr/

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

H 1η Πανελλαδική συνάντηση της lisari team!!!


Το Σάββατο 04 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε η 1η Πανελλαδική Συγκέντρωση της ομάδας μας. Μέλη από διάφορα μέρη της Ελλάδας (Άρτα, Αγρίνιο, Βόλος, Σέρρες, Κρήτη, Κοζάνη, Κόρινθος, Άργος) έφτασαν στην Αθήνα, προκειμένου να γνωριστούμε από κοντά και να μιλήσουμε για τις προοπτικές και τους επιδιωκόμενους στόχους.

Δεδομένων των αντικειμενικών δυσκολιών λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, αλλά και εν όψει του δημοψηφίσματος, παρευρέθησαν εντούτοις τα 2/3 της ομάδας!

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό, ενδεικτικό του κλίματος.

Το εκπληκτικό χιουμοριστικό βίντεο επιμέλεια του Πάνου Γκριμπαβιώτη

΄Το δικό μας δημοψήφισμα
Η αφίσα στο Φροντιστήριο
Η αφίσα στη Ταβέρνα

Το βιβλίο της ομάδας! Προσφορά του Δ. Παπαμικρούλη
Η Βεβαίωση συμμετοχής!!
(αριστερά προς τα δεξιά) Σπλήνης - Ζαμπέλης - Μανώλης - Χατζόπουλος - Ράπτης - Κάκανος - Κουστέρης

Όρθιοι (αριστερά προς τα δεξιά): Ζαμπέλης - Τρύφων - Κουλούρης - Νικολόπουλος - Σταυρόπουλος Π. - Κανάβης - Νάννος - Παγώνης - Γκριμπαβιώτης - Μανώλης - Ράπτης - Αυγερινός / Κάτω (αριστερά προς τα δεξιά): Βελαώρας - Παπαμικρούλης - Αντωνόπουλος - Ποδηματάς - Χατζόπουλος - Κάκανος - Σπλήνης - Κοπάδης

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Τα επίσημα Στατιστικά στοιχεία των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015

Αποκλειστικό

 Συνεχής ενημέρωση: 21- 08 - 2016 
Επιμέλεια: lisari team
 _______________________________________________________________________________

Τα τελικά επίσημα στατιστικά από το Υπουργείο Παιδείας τα βλέπετε εδώ


Και επειδή έγινε πολύ κουβέντα για τη δυσκολία των θεμάτων, επισυνάπτουμε ένα συγκριτικό πίνακα* με τα στατιστικά αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα των μαθηματικών από το 2010 έως το 2015. 
 
* Ο πίνακας προέρχεται από τα επίσημα αποτελέσματα του Υπουργείου Παιδείας (δείτε εδώ) απλά έχουν επεξεργαστεί ως προς τις κλάσεις και έχει προστεθεί η χρονιά 2015.    

_______________________________________________________________________________

ΑΡΧΕΙΑ excel
1) Για να αποθηκεύσετε το αρχείο μαθηματικών σε excel πατήστε εδώ

2) Για να δείτε τα Στατιστικά ως προς το βαθμό πρόσβασης σε όλα τα μαθήματα πατήστε εδώ
Επιμέλεια:Νικόλαος Κρουσουλούδης

ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ερώτηση: Πόσοι έγραψαν 200 (άριστα) στα Μαθηματικά Κατεύθυνση (ΓΕΛ - ΕΠΑΛ);;

Απάντηση
74 άτομα (49 στα Ημερήσια ΓΕΛ , μηδέν στα Εσπερινά ΓΕΛ και 25 στα ΕΠΑΛ (ομάδα Α)) έγραψαν ακριβώς 200 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015! 
_______________________________________________________________________________

Σε αυτή την ανάρτηση θα σας ενημερώνουμε για την πορεία των βαθμολογήσεων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης που πραγματοποιούνται στα περισσότερα κέντρα της Ελλάδας.

Η ενημέρωση θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθούν οι εξετάσεις (μετά από την Τρίτη 02-06-2015) για να μην επηρεαστούν οι υποψήφιοι. Αν και η εικόνα που θα μεταφέρουμε από τα Β.Κ πιο πολύ θα τους ενθαρρύνει παρά θα τους απογοητεύσει...

Επιπλέον, θα σημειώσουμε κάποια λεπτά σημεία που πρέπει να προσέξουν οι βαθμολογητές για να μη στερήσουν πολύτιμα μόρια από τους μαθητές που κόπιασαν αρκετά και φέτος.
_______________________________________________________________________________

Α. Σημεία άξια προσοχής - Για τους βαθμολογητές

1) Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης στην απόδειξη του υποερωτήματος Α1 στο σημείο

 "...η συνάρτηση g(x) = f(x) - η είναι συνεχής στο [α, β]" 

οι μαθητές ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να δικαιολογούν γιατί η g είναι συνεχής στο [α, β] (συνεχής ως διαφορά συνεχών), αφού στο βιβλίο δεν το αναφέρει.

Δείτε και το σχετικό απόσπασμα από το σχολικό βιβλίο....


_____________________________________________________________________________

Β. Στατιστικά από τα Β.Κ στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

i. Πρώτη εικόνα (Επεξεργασία: 09 - 06 - 2015 / ώρα: 07:40)
Απογοητευτική η εικόνα που λαμβάνουμε από τα περισσότερα Β.Κ στο μάθημα της Γενικής Παιδείας. Υπάρχει μια συσσώρευση βαθμών στο 13,5, ενώ λίγοι είναι οι υποψήφιοι που ξεπερνούν το 80.

Επίσης παρατηρούνται πολλές αναβαθμολογήσεις (3,8%) σε σχέση με τις αναβαθμολογήσεις του 2014. Οι λόγοι; Πολλοί... 

ii. Συγκεντρωτικό δείγμα (μέγεθος = 1325 γραπτά)
[0, 10): 39,6%
[10, 13): 12%
[13, 15): 9,6%
[15, 17): 10,6%
[17, 20]: 28,3%

_____________________________________________________________________________

Γ. Στατιστικά από τα Β.Κ στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης (Θετικής - Τεχνολογικής)

i.Πρώτη εικόνα (Επεξεργασία: 16 - 06 - 2015 / ώρα: 11 : 55)
Τα αποτελέσματα, όπως λένε χαρακτηριστικά οι βαθμολογητές, θυμίζουν εποχή 2013. Προφανώς δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία βαθμολόγησης άρα είναι πρώιμη κάθε συζήτηση ή συμπέρασμα.

ii. Συγκεντρωτικό δείγμα (μέγεθος = 3560 γραπτά)
[0, 10): 58,88%
[10, 12): 10,11%
[12, 14): 13,56%
[14, 16): 8,55%
[16, 18): 5,93%
[18, 20]: 2,97%

Ο μεγαλύτερος βαθμός είναι το 100.



Σημείωση: Τα παραπάνω στατιστικά που παρουσιάζονται είναι  δείγματα από διαφορετικά Β.Κ, οπότε δεν μπορεί να θεωρεί με τίποτα αξιόπιστο (δεν είναι τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα όλων των Βαθμολογικών Κέντρων), οπότε να ληφθεί ως μια μικρή τάση, ως ένα αρχικό δείγμα. Επίσης τα δείγματα προέρχονται από τη Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση.

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Θέματα προαγωγικών και ενδοσχολικών εξετάσεων σε Γυμνάσιο - Λύκειο

Δείτε τα θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 από διάφορα σχολεία της χώρας, όπως τα μοιραστήκατε αποκλειστικά μαζί μας.

Συνεχής Ανανέωση: 23 Ιουνίου 2015

Α΄ Γυμνασίου
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2014, από διάφορα σχολεία της χώρας.

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 σε word (αποκλειστικό
Επιμέλεια: Νίκος Μιχαλόπουλος

3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τη Ζάκυνθο (αποκλειστικό) - Εκφωνήσεις - Λύσεις
Επιμέλεια: Θάνος Νικολόπουλος 

4) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από Γυμνάσιο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος
Β΄ Γυμνασίου
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2014, από διάφορα σχολεία της χώρας.

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 σε word (αποκλειστικό
Επιμέλεια: Νίκος Μιχαλόπουλος
Γ΄ Γυμνασίου
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2014, από διάφορα σχολεία της χώρας.

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Γυμνάσιο Μεθώνης (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Νίκος Μιχαλόπουλος

3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από Γυμνάσιο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος

Α΄ Λυκείου
Άλγεβρα
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 - Σχολείο Κρήτης (Νομός Λασιθίου) (αποκλειστικό)  

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 - Σχολείο Κοζάνης (αποκλειστικό

3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Μεθώνης (αποκλειστικό
Επιμέλεια: Νίκος Μιχαλόπουλος

4) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Βόλου (.doc) (αποκλειστικό)
Επιμέλεια:Γιώργος Ράπτης

5) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τη Ζάκυνθο (αποκλειστικόΕκφωνήσεις - Λύσεις
Επιμέλεια: Θανάσης Νικολόπουλος

Γεωμετρία


1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 - 5ο Λύκειο Σερρών - Προσφορά του Γιάννη Κάκανου
(αποκλειστικό

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015 - Σχολή Καλαμαρί (αποκλειστικό
Επιμέλεια: Ιωάννης Σαράφης 


3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Μεθώνης ( .doc) (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Νίκος Μιχαλόπουλος

4) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Βόλου (.doc)(αποκλειστικό
Επιμέλεια:Γιώργος Ράπτης

5) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τη Ζάκυνθο (.doc) Εκφωνήσεις - Λύσεις
(αποκλειστικό
Επιμέλεια: Θάνος Νικολόπουλος 

6) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από Λύκειο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος


Β΄ Λυκείου
Άλγεβρα
1) Θέματα Ενδοσχολικά ενδοσχολικών εξετάσεων από δύο Λύκεια των Σερρών. Για λύσεις πατήστε εδώ και εδώ. (αποκλειστικά)
Επιμέλεια: Γιάννης Κάκανος

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Βόλου (.doc) (αποκλειστικό)
Επιμέλεια:Γιώργος Ράπτης

3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από Λύκειο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος

Γεωμετρία
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τα σχολεία του Βόλου. (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Γιώργος Ράπτης

2) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τη Ζάκυνθο.  Εκφωνήσεις - Λύσεις (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Θάνος Νικολόπουλος 

3) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από Λύκειο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος

Κατεύθυνσης

1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από τα σχολεία του Βόλου. (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Γιώργος Ράπτης

2) 24 ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων (σχ. έτη 2009 - 14) από τα σχολεία Ρεθύμνου. (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σήφης Βοσκάκης 

3) Ενδοσχολικές Εξετάσεις 19-5-15 από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα. Εκφωνήσεις - Λύσεις
(αποκλειστικό)
Μια προσφορά του Παύλου Σταυρόπουλου.  

4) Ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων 2015 - Από δύο σχολεία των Σερρών - Μια αποκλειστική προσφορά του Γιάννη Κάκανου 

5) Ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων 2015 - 1ο και 2ο Λύκειο Σερρών - Προσφορά του Γιάννη Κάκανου (αποκλειστικό
 
6) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από το Λύκειο Βόλου ( .doc)(αποκλειστικό)  
Επιμέλεια:Γιώργος Ράπτης

7) Ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων από Λύκειο Κορινθίας (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Σταύρος Σταυρόπουλος

 
Γ΄ Λυκείου
Γενικής Παιδείας

Κατεύθυνσης
1) Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων 2015  (αποκλειστικό)
Επιμέλεια: Νίκος Φραγκάκης

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Η νέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015 - 16



Ανακοινώθηκε (23 - 06- 2015) η νέα ύλη (εξεταστέα και διδακτέα) για όλα τα μαθήματα της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου.

Στα μαθηματικά αφαιρείται, όπως συζητούσαμε καιρό πριν,
- Οι μιγαδικοί αριθμοί (το Πρωταπριλιάτικο αστείο μας το 2013 βγήκε αληθινό) και
- Οι ασκήσεις που παραγωγίζουν τη συνάρτηση Ολοκλήρωμα... δείτε ακριβώς την οδηγία




Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ ή εδώ από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Δείτε την ύλη όλων των μαθημάτων της Γ Λυκείου για το σχολικό έτος 2015 - 16. 



Επειδή όλοι αναρωτιέστε και προβληματίζεστε τι θα δούμε του χρόνου, αναμένω τις δικές σας θέσεις - σκέψεις πριν τοποθετηθώ δημόσια. Οπότε θα ακολουθήσει συζήτηση στα σχόλια του παρόντος θέματος.

Στη νέα σχολική ύλη μας έκανε εντύπωση τα εξής:
1. Απουσία της άλγεβρας
2. Απουσία της Γεωμετρίας
3. Απουσία των Κωνικών τομών
4. Δεν είναι προαπαιτούμενη η γνώση Μαθηματικών κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου
5. Πολύ μικρότερη ύλη, πανηγύρια για τους μαθητές!! Ή μήπως πιο απαιτητικά θέματα στις εξετάσεις;;
6. Με ποιο σκεπτικό αφαιρέθηκε η παράγραφος 3.5;; 
______________________________________________________________________________

Διαβάστε την  άποψη της Ε.Μ.Ε για τη μείωση της ύλης.  Υποστηρίζουν ότι η οδηγία που έχει δοθεί στην παράγραφο 3.5 πρέπει να απαλειφθεί.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34
106 79 ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 - 3617784 - Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr
Αθήνα, 21 Ιουνίου 2015
Αρ. πρωτ. 15417/21-6-2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Με την ανακοίνωση της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016 διαπιστώνεται ότι οι αλλαγές που υπάρχουν σε σχέση με την ύλη των εξετάσεων των προηγουμένων ετών είναι οι εξής:
Α. Η αφαίρεση του Κεφαλαίου των Μιγαδικών και
Β. η προσθήκη υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 .

Θεωρούμε ότι αποφάσεις που αφορούν Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών, Σχολικά Βιβλία, προτεινόμενα συστήματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την εξεταστέα ύλη, πρέπει να είναι αποτέλεσμα ευρύτερου διαλόγου στον οποίο πιστεύουμε ότι είναι αυτονόητη η θεσμική εκπροσώπηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, όπως τουλάχιστον κατ’ αρχήν δέχτηκε και ο Αν. Υπουργός κ. Κουράκης σε μια πρώτη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Δ.Σ της Ε.Μ.Ε., την Πέμπτη 4/6/2015.

Είναι κατανοητό ότι προσπάθεια εφαρμογής ενός μεταβατικού συστήματος εισαγωγικών εξετάσεων για δυο χρόνια που έρχεται να διορθώσει τα σοβαρότατα προβλήματα που θα δημιουργούσε η υλοποίηση της προηγούμενης πρότασης για τις εισαγωγικές εξετάσεις , επηρεάζει και την εξεταστέα ύλη με συνέπεια να εξηγείται η αφαίρεση του κεφαλαίου των Μιγαδικών αριθμών, ώστε να μην επηρεάζονται αρνητικά οι μαθητές που δεν είχαν επιλέξει την Θετική Κατεύθυνση στη Β’ τάξη.

Η προσθήκη όμως υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και σύγχυση στους μαθητές, καθώς και δυσκολίες στην επιλογή θεμάτων για τις εξετάσεις.

Προτείνουμε την απάλειψη της υπόδειξης – οδηγίας της παραγράφου 3.5 και έτσι να παραμείνει η παράγραφος 3.5 αυτούσια με τα προηγούμενα χρόνια.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία με αυξημένο αίσθημα ευθύνης απέναντι στη νέα γενιά και την κοινωνία, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες, προτίθεται να ενθαρρύνει και να συντονίσει ευρύτερο διάλογο που θα αφορά στα Αναλυτικά Προγράμματα των Μαθηματικών Γυμνασίου και Λυκείου και τη Διδασκαλία των Μαθηματικών, με στόχο μια υψηλού επιπέδου Μαθηματική Παιδεία και Εκπαίδευση, που θα καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη, τη φαντασία, την επινοητικότητα και το κριτικό πνεύμα, στοιχεία απαραίτητα ώστε μεσο-μακροπρόθεσμα η Μαθηματική μας Εκπαίδευση να συμβάλλει τα μέγιστα, τόσο στην επαγγελματική σταδιοδρομία των παιδιών μας, όσο και γενικότερα στην οικονομική ανόρθωση της χώρας μας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Αλεξανδρής Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς

Ο Γενικός Γραμματέας

Ιωάννης Τυρλής Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών 2015 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος (2015), περιμένουμε καρτερικά τις μεταθέσεις των ΠΕ-03. Από στιγμή σε στιγμή προβλέπονται (λογικά το απόγευμα) να ανακοινωθούν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, άρα και των Μαθηματικών που μας ενδιαφέρει και θα εστιάσουμε στο άρθρο μας.

Αυτή η ανάρτηση μπορεί να ενδιαφέρει λίγα άτομα, αλλά όποιος ενδιαφέρεται έχει υπερβολικό άγχος και αγωνία.

Τι προβλέπω; Μεγάλη αύξηση του ποσοστού μεταθέσεων κυρίως για τους μαθηματικούς. Ελπίζω (και υπολογίζω) να φθάσει το 50%!!! Αν είναι έτσι, αρκετοί θα μείνουν ικανοποιημένοι...

Το esos αναφέρει ότι θα ικανοποιηθεί το 20% των αιτήσεων, αφού ο συνολικός αριθμός των μεταθέσεων θα φθάσει στις 1720!!! 

Για περισσότερα νέα με τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών, δείτε το site που βρίσκεται πάντα ένα βήμα πριν τις εξελίξεις: http://www.esos.gr

Δείτε όλα τα ονόματα! 



Καλή επιτυχία σε όλους, καλά αποτελέσματα!!