Στηρίξτε το έργο μας!

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Οι εισηγήσεις της lisari team στο συνέδριο διδακτικής της ΟΕΦΕ στην Πάτρα 2016

(Στο 2:17 και μετά εμφανίζονται τα μέλη της lisari team)

Με χαρά σας παρουσιάζουμε τις εισηγήσεις των μελών της lisari team στο συνέδριο διδακτικής της ΟΕΦΕ που διεξάχθηκε στην Πάτρα 26 - 27 Νοεμβρίου 2016.

Ευχαριστούμε όλους που παραβρέθηκαν στις παρουσιάσεις μας. Ευχόμαστε κάθε χρόνο το επίπεδο και η ποιότητα των θεμάτων που παρουσιάζουμε να είναι καλύτερες.

1. Εισήγηση Θωμά Ποδηματά και Μάκη Χατζόπουλου
2. Εισήγηση Θεόδωρου Παγώνη





Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Εργασία στις απόλυτες τιμές της Α΄ Λυκείου

Μια εργασία που θα γίνει κατά ομάδες από τους μαθητές της Α΄ Λυκείου του 1ου ΓΕΛ Πετρούπολης.

Σκοπός; Να συνεργαστούν, να προβληματιστούν και να ερευνήσουν τις ιδιότητες των απόλυτων τιμών.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Ημερίδα μαθηματικών

Μια αξιόλογη ημερίδα μαθηματικών πραγματοποιείται στις 26 Νοεμβρίου 2016 στο αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Χαλανδρίου (Έλλης 3 - Στάση μετρό: Αγ. Παρασκευή).

Θα είναι εκλεκτοί καλεσμένοι και πιστεύω ότι θα γίνει μια όμορφη και γόνιμη συζήτηση στα θέματα των Μαθηματικών.

Συντονιστές Ημερίδας:
  • Δημητρόπουλος Βασίλειος (Πρόεδρος της ΠΑΠΕΔΕ)
  • Κεΐσογλου Στέφανος (Επίτ. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03)
  • Φερεντίνος Σπύρος (Επίτ. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Παρατηρήσεις
1) Στους συμμετέχοντες θα σταλεί ηλεκτρονικά Βεβαίωση Παρακολούθησης.
2) Εντός της αυλής του Σχολείου διατίθεται χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
3) Περισσότερες πληροφορίες στο https://papede.wordpress.com/



Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Εξέταση στα όρια και στον ορισμό της συνέχειας...

Υποβάλλεται τους μαθητές σας στην παρακάτω εξέταση. Αποτελείται από δύο ερωτήσεις θεωρίας στον ορισμό της συνέχειας (τίποτα το ιδιαίτερο) και δύο απλές αλλά διδακτικές ασκήσεις στο άπειρο. Ποιον βγάζουμε κοινό παράγοντα και γιατί; Τον μεγιστοβάθμιο όρο όταν έχουμε πολυωνυμικές, όταν δεν έχουμε;

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Θέματα και λύσεις Θαλή (2017) και Α΄ Γυμνασίου από τα τοπικά παραρτήματα της ΕΜΕ

77ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

“Ο ΘΑΛΗΣ”

ΣΑΒΒΑΤΟ,12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016


1) Δείτε τα θέματα του Θαλή (12/11/2016)

2) Τις λύσεις των θεμάτων Θαλή από την ιστοσελίδα της Ε.Μ.Ε.

3) Τα αποτελέσματα (28/12/2016)

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ 
Τα θέματα του διαγωνισμού της Α΄ Γυμνασίου 
από τα τοπικά παραρτήματα της Ε.Μ.Ε

3) Τα θέματα του διαγωνισμού "Ευάγγελος Σταμάτης" από την Ε.Μ.Ε Βοιωτίας για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου

4) Τα θέματα του διαγωνισμού "Υπατίας" από την Ε.Μ.Ε Ημαθίας, για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου.

5) Τα θέματα του διαγωνισμού "Καραθεοδωρή" από την Ε.Μ.Ε Ροδόπης για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Για λύσεις δείτε εδώ.

6) Τα θέματα Θαλή για την Α΄ Γυμνασίου από τον τοπικό παράρτημα της Ε.Μ.Ε Μαγνησίας. Για τις λύσεις πατήστε εδώ.

7) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Εύδημος" από την Ε.Μ.Ε Δωδεκανήσου.

8) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Επιμενίδης" από την Ε.Μ.Ε Ηρακλείου.

9) Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις του διαγωνισμού "Διόφαντος" από την Ε.Μ.Ε Σερρών.

10) Τα θέματα του 1ου (!) τοπικού διαγωνισμού "Δημήτρης Ζούνης" από την Ε.Μ.Ε Ηλείας. Δείτε εδώ τις λύσεις.











Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Διαγώνισμα από το Αρσάκειο Θεσσαλονίκης

Δείτε το νέο διαγώνισμα στο κεφάλαιο Ανάλυσης (μέχρι την αντίστροφη συνάρτηση) από το Αρσάκειο Θεσσαλονίκης.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Υπενθυμίζουμε ότι όλες οι σημειώσεις - φυλλάδια - διαγωνίσματα για τη Γ Λυκείου 
το σχολικό έτος 2016 - 17 βρίσκονται εδώ.


Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Η άσκηση της ημέρας (τεύχος 1ο και 2ο) - Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2016

Η καρτέλα που επιμελείται στο lisari ο αγαπητός συνάδελφος Παύλος Τρύφωνας παρουσιάζει για το μήνα Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου την "Η άσκηση της ημέρας"!

Μορφοποιήσεις - σχήματα: Τάκης Τσακαλάκος.

Το ένθετο περιέχει λυμένες ασκήσεις 
με διαφορετικούς τρόπους.

Στην καρτέλα "Η άσκηση της ημέρας" συμμετέχουν άτομα που διαθέτουν πολύ όρεξη και αρκετό μεράκι για τα μαθηματικά. Μας προτείνουν καθημερινά διάφορα θέματα (όχι πολύ απαιτητικά) και αρκετοί δέχονται την πρόκληση της επίλυσης χρησιμοποιώντας όσο είναι εφικτό ευφάνταστες και πρωτότυπες ιδέες. 

Βρισκόμαστε στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς και οι συμμετοχές ήδη είναι αυξημένες! Διανύουμε τη δεύτερη χρονιά και η καρτέλα έχει τραβήξει τα βλέμματα αρκετών μαθητών - καθηγητών.

Για άμεση αποθήκευση Σεπτέμβριος 2016 και Οκτώβριος 2016.


Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Συνέδριο Ε.Μ.Ε στα Χανιά 2016 (online)


Online ενημέρωση!

Παρασκευή 4/11/2016

14:00: Έλευση Υπουργού Παιδείας (διακριτική παρουσία διμοιρία των ματ λόγω των συγκεντρωμένων της ΕΛΜΕ Χανίων).

15:00: Έναρξη του συνεδρίου

16:20: Ομιλία (τέως) Υπουργού Παιδείας Ν. Φίλης. Πρώτη φορά Υπουργός Παιδείας παρευρίσκεται σε μαθηματικό συνέδριο.

Σημαντικά σημεία:
α) Να αποφύγουμε την ασκησιολογία…
β) Να αποφύγουμε μοντέλα που δεν έχουν σχέση με τα Ελληνικά δεδομένα…
γ) Το έτος 2018 θα ανακηρυχτεί από το Υπουργείο Παιδείας έτος των Μαθηματικών για την Ελλάδα (που αντιστοιχούν με τα 100 χρόνια της ΕΜΕ).


Σημείωση: Μετά από λίγες ώρες ανακοινώνεται ότι ο Ν. Φίλης δεν συμμετέχει στο νέο ανασχηματισμό για το κυβερνητικό σχήμα...

16:40: Ομιλία του Κωνσταντίνου Δασκαλάκη «Οι αλγόριθμοι». Πατήστε εδώ για την ομιλία!

Ανταπόκριση - Ρεπορτάζ για την ομιλία του Κώστα Δασκαλάκη από τον Γιάννη Πλάταρο. 

Πηγή:https://www.facebook.com/plataros/posts/10208717152259195

Ξεκίνησε εντυπωσιακά με τον «Αλγόριθμο Παπά» για ανακήρυξη τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών και υπέδειξε έναν καλύτερο της Αρχαίας Αθήνας : 

1) Οι 9 άρχοντες , έβρισκαν τους 1200 πιο πλούσιους Αθηναίους να χρηματοδοτήσουν έργα της Πολιτείας.
2) Ο επιλεγόμενος Α, μπορούσε να υποδείξει έναν πλουσιότερο Β.
3) Αν ο Β δεχόταν να πληρώσει, τότε όλα καλώς.
4) Αν ο Β δεν δεχόταν, υποχρεούταν σε ανταλλαγή περιουσιών!
Ο Αλγόριθμος έβρισκε πάντα λύση.!
Έπεσε πολύ γέλιο στους Συνέδρους με τις διαφάνειες, όπου εμφανιζόταν με μορφή καρτούν Καλογρίτας, Μαρινάκης κτλ.

Συνέχισε με τον αλγόριθμο της Μηχανής μετάφρασης της Γκούγκλ, όπου μετά το 2010 δίνει μεταφράσεις, όπου δεν γελάμε. Εκτός από το Συντακτικό και το Λεξικό, μπήκαν πλέον και ΕΤΟΙΜΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΓΚΥΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. Για παράδειγμα, εισάγονται ακριβείς και έγκυρες ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ μεταφράσεις. Ο «χαζούλης» αλγόριθμος της Γκούγκλ «μεταφράζει» έτοιμες φράσεις και αυτό διευρύνεται στο διηνεκές και βελτιώνεται η μετάφραση με τον ίδιο αλγόριθμο που μαθαίνει χωρίς να εξελίσσεται κατ΄ανάγκην αυτός. (σ.σ. Επί χρόνια έλεγα στο διαδίκτυο ότι όταν θα γίνει ΑΥΤΟ τελείωσε κατά 90% το πρόβλημα της Μηχανικής Μετάφρασης! Σήμερα έμαθα από τον Κώστα Δασκαλάκη, ότι ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ μετά το 2010!) 

Ανέφερε για την βελτίωση του αλγορίθμου δωρητών νεφρού, όπου ο λήπτης δεν είναι συμβατός και πώς με ανταλλαγή ζευγαριών μέσω δύσκολου αλγορίθμου μπορεί να επιτευχθεί εξεύρεση συμβατών δότη και λήπτη. (Ο Α δίνει στον Β, που για να γίνει αυτό, ο Γ που ήθελε να ζώσει στον Β και ήταν ασύμβατος , πρέπει να δώσει στον Δ, που σε αυτόν προορίζονταν ο Α, που έδωσε στον Β). Έδωσε λύση βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του αλγορίθμου.
Ψάχνει για αντίστροφη πορεία στην εξέλιξη του DNA . Πώς προήλθαν οι ακολουθίες των δομικών βάσεων του DNA στην εξέλιξη του Ανθρώπου . Δύσκολο πρόβλημα, αφού αν το ανθρώπινο DNA αναλυθεί σε βιβλία θα πιάνει 3.000 τόμους των 1.000 σελίδων για κάθε άνθρωπο.
Εξήγησε το «Ξυράφι του Occam» δηλαδή ,ότι αν έχουμε λύσεις ή θεωρίες ή πρακτικές να διαλέξουμε, διαλέγουμε την πλέον ΑΠΛΗ.
Με εφαρμογή αυτής της Θεωρίας βρέθηκε ένας πολλαπλασιασμός πίνακα με πίνακα, που δίνει προβλέψεις λ.χ. για το πόσο θα μου αρέσει μια ταινία που δεν έχω δει. Χωρίς παραμέτρους γνώσης Σινεμά, Ψυχολογίας κτλ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΛΟΣ ΠΟΥ «ΔΟΥΛΕΥΕΙ»
Νευρωνικά δίκτυα με «χαζούς αλγορίθμους» που δεν ξέρουν κανόνες σκάκι, τακτικές, τεχνάσματα κτλ , ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ! «Ξέρουν» όμως εκατομμύρια παρτίδες διασήμων παικτών. Μόνο με αυτό σε 9 ώρες «εκμάθησης» ο απλούστερος αλγόριθμος κερδίζει τον καλύτερο παίκτη σκάκι και πιο πολύπλοκων παιγνίων από το σκάκι.
Τα παραπάνω ευρήματα επί των αλγορίθων, αλλάζουν την φιλοσοφία για το «τί είναι γνώση» Μαθαίνουμε με το Συντακτικό και την Γραμματική και το Λεξικό ή μαθαίνουμε αν μιλάμε απλώς και ακούμε απλώς; Όπως το μικρό παιδί;
Μίλησε για την «Απόλυτη μάθηση» (Deep Learning) εξηγώντας, ότι η νέο δομή είναι η παρακάτω:

Πολλά Δεδομένα + Απλές υποθέσεις (Ξυράφι του Όκκαμ)
πιθανότητες/Στατιστική+ ΑΠΛΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ +ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΓΝΩΣΗ , δίνει αποτελέσματα ΘΑΥΜΑΣΤΑ!

Τόνισε, ότι από την βάση δεδομένων της Γκούγκλ, μπορούν να αντλούν δεδομένα ακόμα και ΜΑΘΗΤΕΣ και να τα επεξεργάζονται σε ΑΠΟΜΕΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΕΡΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ και να λαμβάνουν αποτελέσματα του τύπου «Σας διαψεύδω κ Πολιτικέ, αυτά που λέτε είναι ψέματα, διότι σε όλο τον κόσμο ισχύει το ....αντίθετο! Ακόμα κι αυτό μπορεί να γίνει -είπε- όταν προκλήθηκε με μια ερώτηση...

Αυτά ήταν τα πλέον ενδιαφέροντα σημεία της εκλαϊκευμένης του ομιλίας που ήταν κατανοητή από όλους. 

Σάββατο
15:30: Η παρουσίαση του ιστότοπου και την ομάδα μας. Η ιστορία και οι δραστηριότητες του blog μας. Ένα οδοιπορικό στα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων. Περιγράψαμε τα 4π! Δηλαδή,

1) Που βγαίνουν τα θέματα...
2) Ποιος τα βγάζει...
3) Πότε δημιουργούνται...
4) Πώς επιλέγονται...


Δείτε ΌΛΕΣ τις εισηγήσεις από τον μαθηματικό ιστότοπο του Σωκράτη Ρωμανίδη!
________________________________________________________________________________

Το προεδρείο της ΕΜΕ Χανίων μας εξασφάλισε μια αίθουσα για να έρθουμε λίγοοο πιο κοντά με το διαδικτυακό τόπο που αγαπάμε και επισκεπτόμαστε, το lisari.blogspot.gr.

Σας περιμένουμε όλους το Σάββατο στις 15:15 - 16:30, ΑΙΘΟΥΣΑ Φρ. Μπαρότσης στη συνάντηση μας.

Θα παρευρίσκονται τα μέλη της μαθηματική μας ομάδα 
lisari team. 

Θα υπάρχουν σύντομες ομιλίες, ένα οδοιπορικό στην ιστορία του blog μας, αναφορά στα βιβλία και τις δραστηριότητες της ομάδας μας.

Η ομιλία έκπληξη θα αφορά τις Πανελλαδικές εξετάσεις!! 
Όποιος την παρακολουθήσει... δεν θα χάσει! 

Μετά θα ακολουθήσει μια χαλαρή συζήτηση κυρίως για να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις χωρίς ποντίκια και πληκτρολόγια!

- Συνέδριο ΕΜΕ το 2017 στη Λευκάδα 
(πιθανές ημερομηνίες: 3-4-5 /11/2017)


- Συνέδριο ΕΜΕ το 2018 στην Αθήνα 
(πιθανές ημερομηνίες: 9-10-11/11/2018)

- Συνέδριο ΕΜΕ το 2019 στη Λάρισα

Το lisari στήριξε από την πρώτη στιγμή με banner στην πλαϊνή στήλη το συνέδριο των Χανίων θέλοντας να προσθέσει ένα λιθαράκι στη διάδοση και στην ένωση των μαθηματικών σε ένα τόσο μεγάλο θεσμό όπως είναι το συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

Ένας θεσμός που καμία άλλη επιστημονική κοινότητα δεν έχει να επιδείξει κάτι ανάλογο. Η ανταπόκριση και αναγνωρισιμότητα του θεσμού είναι μεγάλη όπως κάθε χρόνο. Αυτό δείχνει την ανησυχία και το ενδιαφέρον των μαθηματικών. Δεν επαναπαύονται, δεν είναι ήρεμοι, αναζητούν την ενημέρωση και την γνώση. Ενίοτε γίνονται και ανταγωνιστικοί όπως όλοι οι άνθρωποι που έχουν φιλοδοξίες, όνειρα και έχουν εργαστεί. Παρόλα αυτά οφείλουμε να διαφυλάξουμε το προϊόν μας που δεν είναι εμπόρευμα, δεν είναι δοσοληψία, αλλά μια μεγάλη ευθύνη προς τους μαθητές και τον εαυτό μας, ένα έργο, ένα λειτούργημα. Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να διαδοθεί όσο γίνεται πιο καθαρά η άποψή μας για το μάθημα μας, εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα πώς πρέπει να διδάσκεται και με ποιον τρόπο.

Δεν είναι τυχαίο που το διαδίκτυο πλέον κατακλύζεται με ποικίλα μαθηματικά site. Πριν λίγα χρόνια υπήρχαν λίγα δραστήρια site, blog, ομάδες στο facebook. Πλέον τα μέσα ενημέρωσης στο κλάδο των μαθηματικών έχουν πενταπλασιαστεί! Θεωρείται "μόδα" όλοι οι δραστήριοι μαθηματικοί να κατέχουν ένα χώρο και να προβάλλουν την δουλειά τους. Μια θετική εξέλιξη που μας ευνοεί όλους! Η εποχή που κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο ένα ή δύο φυλλάδια έχει παρέλθει! Ο αγαπητός, για τους παλαιούς χρήστες του διαδικτύου, Aris Nikolaidis δεν είναι πλέον ο μόνος που καταθέτει τις σημειώσεις του στο κυβερνοχώρο....

Το lisari θα καλύψει ζωντανά το συνέδριο δίνοντας κατά διαστήματα φωτογραφίες, υλικό και ανταλλάζοντας απόψεις στα σχόλια της παρούσας ανάρτησης. 

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Η βίβλος των σημειώσεων στον Διαφορικό Λογισμό!!!

Ο συνήθης ύποπτος αυτών των συλλογών είναι ο Δημήτρης Μοσχόπουλος από το mathsteki που μας δωρίζει για ακόμη μια φορά μια ποικιλία αρχείων (2016) στο κεφάλαιο 2ο του Διαφορικού Λογισμού!

Περιέχουν:
1) Αναλυτική θεωρία
2) Αναλυτική Μεθοδολογία
3) Λυμένα Παραδείγματα
4) Παρουσίαση λυμένων παραδειγμάτων μέσω video


Το κεφάλαιο περιλαμβάνει:

• 242 σελίδες θεωρίας.
• 685 λυμένες ασκήσεις.
• 182 βίντεο

και όλα αυτά χωρισμένα ανά παράγραφο!

Για να δείτε αναλυτικά λυμένες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου για το Διαφορικό Λογισμό πατήστε εδώ.

Για να τα δείτε όλα αυτά πατήστε εδώ!


Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Ενδιαφέρον αρχείο του Πρόδρομου Ελευθερίου στην ύλη της Γ Λυκείου

Ο αγαπητός συνάδελφος Πρόδρομος Ελευθερίου τ. (Επίτιμος Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών) μας έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον αρχείο το οποίο αναφέρεται στις εξής έννοιες:

1. Σύνθεση συναρτήσεων, 
2. Συναρτησιακές σχέσεις, 
3. Μονοτονία, 
4. Αντίστροφες συναρτήσεις, 
5. Συνέχεια και Παραγωγισιμότητα, 
6. Απαγωγή σε άτοπο και «λίγο» Θ.Μ.Τ. Τελικά όταν εφαρμόζουμε το Θ.Μ.Τ σε μεταβλητό διάστημα έχουμε ξ ή ξ(x);

Αρκετά "κομμάτια" έχουν παρουσιαστεί στην 6η και 8η Μαθηματική Εβδομάδα.

Πατήστε εδώ για απευθείας αποθήκευση (σελ. 31).



Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Δείτε τις 1.800 άλυτες ασκήσεις στη Γ Λυκείου Προσανατολισμού του Θεόδωρου Παγώνη

Ο αγαπητός φίλος, άριστος συνάδελφος και μέλος της lisari team Θεόδωρος Παγώνης μας προσφέρει και φέτος τις σημειώσεις (οι περσινές έσπασαν τα κοντέρ από τα download) του στα μαθηματικά της Γ Λυκείου θετικής κατεύθυνσης.

Οι φετινές σημειώσεις περιέχουν 1.800 ασκήσεις
(Κεφ. 1ο: 668 άλυτ. ασκ. 
Κεφ. 2ο:  885 άλυτ. ασκ. 
Κεφάλαιο 3ο: 247 άλυτ. ασκ.) 
από όλα τα κεφάλαια της διδακτέας - εξεταστέας ύλης.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (σελ. 143).


Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Ερωτήσεις κλειστού τύπου στα διανύσματα


Το παρακάτω αρχείο - quiz περιέχει 15 ερωτήσεις κλειστού τύπου στα διανύσματα και είναι επιμέλεια του αγαπητού συναδέλφου Γιάννη Λαζαρίδη. 


Κάθε quiz περιέχει 15 ερωτήσεις 
από μία τράπεζα 72 ερωτήσεων!

Οι ερωτήσεις είναι τύπου σωστό - λάθος, πολλαπλής επιλογής και
αντιστοίχισης. Οι ερωτήσεις ανακυκλώνονται και η σειρά των απαντήσεων τους δεν είναι σταθερή, άρα το quiz είναι διαφορετικό και ευνοεί την επανάληψη από τους μαθητές.

Μερικές οδηγίες
  1. Επιλέξτε τη σωστή απάντηση σε κάθε μία ερώτηση και κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή" στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης.
  2. Στις ερωτήσεις αντιστοίχισης δίνεται και μία δεύτερη ευκαιρία στην περίπτωση λανθασμένης απάντησης.
  3. Μπορείτε να μεγεθύνετε τα σχήματα αν κάνετε "κλικ" πάνω σε αυτά.
  4. Να είστε προσεκτικοί, oι ερωτήσεις κλειστού τύπου μπορεί να κρύβουν "παγίδες".

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το Study4exams

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το study4exams. Δείτε τη νέα μορφή των θεμάτων από το επίσημο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας.

Η πρόταση των νέων θεμάτων παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πρέπει να την παρακολουθήσουμε.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

  • Για περισσότερα θέματα (επαναληπτικά) πατήστε στο σύνδεσμο http://www.study4exams.gr

Η επιστημονική ομάδα του study4exams για την περίοδο του Ιουνίου 2011 και μετά υπενθυμίζουμε ότι είναι:
  1. Γεωργιάδη-Τσάτσαρη Δέσποινα
  2. Κουτσανδρέας Γεράσιμος
  3. Κωνσταντόπουλος Κωνσταντίνος
  4. Μοτσάκος Βασίλειος
  5. Μπαραλός Γεώργιος
  6. Μπερκέτης Νικόλαος
  7. Σβέρκος Ανδρέας


Δείτε εδώ το επικαιροποιημένο αρχείο (17/10/2016) του study4exams με όλα τα θέματα θεωρίας και ασκήσεις από το 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Άρτιο υλικό για τα Μαθηματικά προσανατολισμού της Β Λυκείου

Η καταπληκτική ομάδα του διαδικτύου "ask4math" που συντονίζει ο Βασίλης Μποζατζίδης, αναρτά νέο υλικό πάνω στα Μαθηματικά προσανατολισμού της Β΄ Λυκείου.

Παρουσιάζουμε το υλικό έτσι όπως μας προτάθηκε από το Βασίλη:

1) Πλήρες βιβλίο (σελ. 172) στα διανύσματα

Περιέχει:
1) Αναλυτική παρουσίαση της θεωρίας
2) Μεθοδολογίες που συνοδεύονται από αντιπροσωπευτικά λυμένα παραδείγματα
3) Επαναληπτικά λυμένα παραδείγματα
4) Ασκήσεις για λύση
5) Κριτήρια αξιολόγησης


2) Πλήρες βιβλίο (σελ. 152) στην ευθεία

Περιέχει:
1) Αναλυτική παρουσίαση της θεωρίας 
 2) Μεθοδολογίες με αντιπροσωπευτικά λυμένα παραδείγματα 
 3) Επαναληπτικά λυμένα παραδείγματα 
 4) Ασκήσεις για λύση 
 5) Κριτήρια αξιολόγησης

Το αρχείο συνοδεύεται με αρχείο power point με παρουσίαση της μεθοδολογίας και των λυμένων παραδειγμάτων, αλλά και με αρχεία geogebra με παρουσίαση της ύλης της ευθείας.