Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Αποτελέσματα Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2017

ΔΕΙΤΕ τις τοποθετήσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 

  1. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ Α ΑΘΗΝΑΣ 2017 
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ Β ΑΘΗΝΑΣ 2017 
  3. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ 2017 
  4. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ Δ ΑΘΗΝΑΣ 2017 
  5. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 2017 
  6. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 2017
  7. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ 2017
Αναρτήθηκαν τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Από τις αντίστοιχες Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα βρείτε τα αποτελέσματα.

Παρακάτω βλέπετε τα αποτελέσματα από την Γ Αθήνας όπως διαμορφώθηκαν μετά από την προφορική συνέντευξη.

Καλή  επιτυχία σε όλους τους Διευθυντές κυρίως του κλάδου ΠΕ03!!  Καλή τοποθέτηση! 


Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Πώς; Το "σωσίβιο" ή το ροζ φλαμίνγκο της Γ΄ Λυκείου


Επιμέλεια: Δημήτρης Μοσχόπουλος

Σχ. έτος: 2017 - 18

Νέα διαδικτυακή κυκλοφορία!


Το βιβλίο που πρέπει να διαβάσουν όλοι όσοι έχουν ήδη ξεκινήσει ή θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις του 2018!

Συγκεντρώνει τα θεμέλια της Άλγεβρας από την Α΄Γυμνασίου έως και την Β΄Λυκείου! Απαντώνται τα πλέον συνηθισμένα ερωτήματα που ξεκινούν με το «Πώς;»:

• Πώς θα λύσω αυτήν την εξίσωση;
• Πώς θα λύσω αυτήν την ανίσωση;
• Πώς θα κάνω ομώνυμα κλάσματα;
• Πώς θα δουλέψω με λογάριθμους;
• Πώς θα δουλέψω με ρίζες;


Αυτά (και άλλα πολλά) θα βρείτε στις 168 σελίδες του, που μπορείτε να διαβάζετε στην όμορφη παρουσίαση ενός flip book.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του site www.mathsteki.gr δυστυχώς δεν δίνεται η δυνατότητα πλέον τα αρχεία να αποθηκεύονται ή να εκτυπώνονται. Δείτε την ανακοίνωση που εξέδωσε το site. 

Καλή ακρόαση!


Ας βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση...

Μια ομιλία που ενδιαφέρει τους γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γενικότερα όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση.

Σας περιμένουμε όλους στον τοπικό σταθμό της Λαμίας Phase Radio 87,7 στην εκπομπή του Γιώργου Μονάντερου!


Ακούστε τη συνέντευξη μαγνητοσκοπημένη

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Οι απόλυτοι βαθμοί στα Μαθηματικά Προσανατολισμού 2017

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές είτε τα κατάφεραν είτε όχι. Η διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι μια διαδικασία για γερά νεύρα, οπότε όσοι άντεξαν και έφτασαν έως εδώ είναι μια επιτυχία, είναι μια νίκη.


Εμείς τιμούμε όλους όσους έχουν λάβει το απόλυτο 100! Δηλαδή και οι δύο βαθμολογητές έβαλαν 100 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού 2017.

Σε λίγες μέρες θα είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε και πόσοι μαθητές το κατάφεραν!!

Όποιος γνωρίζει κάποιον μαθητή που έγραψε 20 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού και επιθυμεί την δημοσιοποίηση του ονόματός του να μας το αναφέρει στο lisari.blogspot@gmail.com. 

Ανανεωμένο: 1/8/2017

  1. Δημήτρης Αθανασόπουλος (2 Λύκειο Παλλήνης)
  2. Ιωάννης Γεωργιόπουλος (1ο Ιπποκράτειο Λύκειο Κω)
  3. Γεώργιος Κουκουγκέλης (3ο ΓΕΛ Ρόδου)
  4. Μιχαέλα Κωνσταντίνου (4ο ΓΕΛ Χαλανδρίου)
  5. Άγγελος Νικομάνης (Πρότυπο ΓΕΛ Αναβρύτων)
  6. Βαγγέλης Ξανθόπουλος (1ο ΓΕΛ Βάρης)
  7. Αφροδίτη Τζομάκα (ΓΕΛ Καναλακίου Πρέβεζας)
  8. Φίλιππος Τόφαλος (Ιωνίδειος Σχολή Πειραιά)

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Μεταξύ γάμων, τελικού Survivor, στατιστικών στοιχείων και καύσωνα συζητούνται τα πιο βασικά πράγματα στην παιδεία!

Πώς ήταν ο γάμος του Ρουβά; Τι νυφικό φόρεσε η Ζυγούλη; Ποιοι είναι στο τελικό του Survivor; Θα αντέξουμε τον καύσωνα το Σ - Κ; Ποια είναι τα Στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις; Γιατί οι μαθητές έγραψαν κατά μέσο όρο 69% κάτω από τη βάση στα μαθηματικά Προσανατολισμού; Γιατί μόνο το 16,5% των μαθητών ημερήσια + εσπερινά ΓΕΛ των σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έγραψαν πάνω από την βάση στα Μαθηματικά;  

Αντί να μας απασχολούν τα παραπάνω ενδιαφέροντα ερωτήματα τις χαλαρές καλοκαιρινές ημέρες του Ιουλίου τελικά διαρθρώνονται σημαντικές αλλαγές στην Παιδεία που πρέπει να παρακολουθήσουμε. Άρθρα και ανακοινώσεις που πρέπει να μελετήσει με το ένα χέρι στο πληκτρολόγιο και το άλλο στις βαλίτσες! Αλλαγές που θα τις διαβάσει η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αρχές Σεπτεμβρίου. Αλλαγές που αφορούν για το νέο σχολικό έτος 2017 – 18! Αλλαγές που διαφοροποιούν τον προγραμματισμό αρκετών μαθητών - οικογενειών!

Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές;

1) Κατάργηση του 4ου επιστημονικού πεδίο! 

Δείτε το άρθρο του esos.gr που αναρτήθηκε στις 1/7/2017 (καλό μήνα!!).

Ποιο σχολές περιέχει το 4ο επιστημονικό πεδίο; Τις σχολές που αφορούν «Επιστήμες της Εκπαίδευσης». Δείτε εδώ.

Και τι θα γίνουν οι σχολές αυτές; 

Σύμφωνα με το άρθρο πάντα τα τμήματα που κατατάσσονταν στο πεδίο αυτό θα εντάσσονται σε όλα τα υπόλοιπα πεδία! Δηλαδή; Τέλος τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα Ιστορία Γ.Π και Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής! Τελείως ξαφνικά και απροειδοποίητα!!

Εντάξει το μάθημα των Μαθηματικών και Στοιχεία Στατιστικής είχε ταλαιπωρηθεί όσο τίποτα άλλο. Είχε ξεκινήσει να είναι βασικό μάθημα και να δίνεται Πανελλαδικά από όλους τους υποψήφιους, μετά περιορίστηκε για κάποιες σχολές και πλέον καταργήθηκε!

Επίσης, υπήρξε και ένα μπλέξιμο με το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων. Διδασκόταν παράλληλα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου και στα Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής στη Γ Λυκείου. Τελικά, αποφασίστηκε, να βγει εκτός ύλης στην Α΄ Λυκείου αφού οι μαθητές θα το διδαχθούν πιο μετά. Μήπως τελικά το ξαναδούμε να διδάσκεται στην Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου αφού το μάθημα χάθηκε στη Γ Λυκείου;

Ένας εκπαιδευτικός που παρακολουθεί από κοντά όλες τις αλλαγές του εκπαιδευτικού συστήματος παθαίνει σίγουρα jet lag! 

Από ότι διαφαίνεται πηγαίνουμε σε ταύτιση συστήματος «Δεσμών». Όπως αναφέρει και ο μαθηματικός Γιάννης Ζαμπέλης έχουμε επιστροφή στο σύστημα των Δεσμών ως εξής:
  • το σημερινό 2ο Ε.Π. να αντιστοιχεί στην 1η Δέσμη
  • το σημερινό 3ο Ε.Π. να αντιστοιχεί στην 2η Δέσμη
  • το σημερινό 1ο Ε.Π. να αντιστοιχεί στην 3η Δέσμη
  • και το σημερινό 4ο Ε.Π. να αντιστοιχεί στην 4η Δέσμη!!
Μας απομένει να δώσουν την επιλογή στους υποψήφιους να κρατάνε και μαθήματα και τότε έχουμε πλήρη ταύτιση των δύο συστημάτων!

Η διαμαρτυρία ξεκίνησε από την Ε.Μ.Ε. Δείτε εδώ. Τι αναφέρει η ανακοίνωση; Το αυτονόητο: Οι μελλοντικοί δάσκαλοι πρέπει να γνωρίζουν Μαθηματικά.

Επίσης, συνεχίζει ο Σχ. Σύμβουλος Ιωάννης Καραγιάννης στον ιστότοπο esos.gr για την ξαφνική κατάργηση του μαθήματος και κυρίως για τα προβλήματα που προκύπτουν.

Να συμπληρώσουμε και ένα παράδοξο!

Ενώ το πρόγραμμα σπουδών των Παιδαγωγικών Σχολών προβλέπει ως υποχρεωτικό μάθημα τα «μαθηματικά» το Υπουργείο Παιδείας κρίνει ότι δεν είναι απαραίτητο να εξετάζουν τους Υποψήφιους! Οι μαθητές που εισάγονται στις Παιδαγωγικές Σχολές από το 1ο εξάμηνο κιόλας διδάσκονται ως υποχρεωτικό μάθημα τα «Μαθηματικά Ι», στο 2ο εξάμηνο είναι υποχρεωτικό το μάθημα «Μαθηματικά ΙΙ» και στο 4ο εξάμηνο το μάθημα «Διδακτική των Μαθηματικών»! Δηλαδή η σχολή θεωρεί αναγκαία την γνώση των μαθηματικών σε 3 τουλάχιστον εξάμηνα, αν εξαιρέσουμε τα μαθήματα επιλογής!  

Αν θεωρήσουμε ότι οι φοιτητές που θα διδαχθούν αυτά τα μαθήματα σημαίνει και επάρκεια γνώσεων των μαθηματικών είναι σαν λέμε ότι ένας απόφοιτος του Μαθηματικού τμήματος μπορεί να διδάξει από τον Σεπτέμβριο το μάθημα των Στοχαστικών Ανελίξεων! Επίσης το παράδοξο διαβάζεται και ως εξής: να εισαχθώ πχ. Χημικός Μηχανικών (στο Πολυτεχνείο) χωρίς να έχω εξεταστεί στις Πανελλαδικές εξετάσεις το μάθημα της Χημείας! Άρα ας καταργήσουμε όλα τα Επιστημονικά Πεδία (Ε.Π) και όλοι οι υποψήφιοι να διεκδικούν όλες τις σχολές!

Η πρότασή μας:

Να διδάσκουν οι Μαθηματικοί το μάθημα των μαθηματικών!

Αυτό να ισχύει από την Πρωτοβάθμια μέχρι την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Να μην συνεχίσει η πρόσφατη οδηγία  που δίνει τη δυνατότητα και άλλες ειδικότητες να διδάσκουν μαθηματικά στο Γυμνάσιο. 

Να ξεφύγουμε από την νοοτροπία τέως Υπουργών Παιδείας που διακήρυτταν:

«…και ο μηχανικός ξέρει μαθηματικά́, άρα θα μπορούσε και να διδάσκει στο σχολείο».

2) Το νέο Λύκειο!
Είναι γνωστό ότι το νέο Λύκειο θα ανακοινωθεί από αυτό το καλοκαίρι. Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, σε πρόσφατο μήνυμά του εκτός από τις ευχαριστίες που έδωσες σε όσους εμπλέκονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις καταλήγει ως εξής:

«Πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς (2017 – 18), δηλαδή εγκαίρως, θα έχει ολοκληρωθεί και νομοθετικά η αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, καθώς και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που θα ισχύσει για τους μαθητές που φέτος θα φοιτήσουν στην πρώτη Λυκείου».

Διαβάζουμε από τον Ελεύθερο τύπο τα εξής:
  • Υποχρεωτική πλέον η φοίτηση των μαθητών της Α΄ Λυκείου (2017 – 18)
  • Υποχρεωτική φοίτηση των μαθητών της Β΄ Λυκείου (2018 – 19)
  • Υποχρεωτική φοίτηση των μαθητών της Γ΄ Λυκείου (2019 – 20)
  • Μείωση των μαθημάτων που θα δίνονται με ενδοσχολικές εξετάσεις. Κάτι ανάλογο είδαμε και φέτος στο Γυμνάσιο με τα 4 μαθήματα. Η λίστα των μαθημάτων, όμως, που θα βρεθούν εκτός, δύο μήνες πριν ανοίξουν τα σχολεία, είναι ακόμα υπό συζήτηση. Κάτι μου λέει ότι η Γεωμετρία κινδυνεύει! Βλέπω για πλήρη απαξίωση του μαθήματος αν τελικά αφαιρεθεί από τις ενδοσχολικές εξετάσεις.
  • Οι μεγάλες αλλαγές θα έρθουν στη Β’ Λυκείου από τον Σεπτέμβριο του 2018. Τα διδασκόμενα μαθήματα αναμένεται να περικοπούν στο μισό! Εδώ το μάθημα της Γεωμετρίας δεν έχει τύχη…. θα κάνει το Υπουργείο Παιδείας το τελικό μνημόσυνο του μαθήματος! Ας δούμε με ποια «σφραγίδα» θα καταργήσει το μάθημα της Γεωμετρίας από τις ενδοσχολικές εξετάσεις.  
Εν κατακλείδι, κάθε έργο, κάθε απόφαση, κάθε κίνηση, κάθε δράση έχει και  αντίδραση, αντίρρηση, άρνηση, άρα κανένα πρόγραμμα δεν θα ολοκληρωθεί αν λάβουν υπόψη οι αρμόδιοι όλα αυτά. Όμως, πρέπει να εξετάζεται κάθε φορά ποιος διαμαρτύρεται και τι λέει. Τα επιχειρήματά του, την αποδοχή που έχει στον κόσμο και αν είναι ανακόλουθος με όσα έχει προτείνει έως τώρα. Και το πιο σημαντικό, όλα αυτά δεν πρέπει να αποφασίζονται στις θερμές ημέρες του Ιουλίου για να εφαρμοστούν τον Σεπτέμβριο! Σκοτώνει τον οποιοδήποτε προγραμματισμό μαθητών – οικογενειών. Αυτό επιδιώκουμε;

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Νέος διαγωνισμός με το νέο βοήθημα του καλοκαιριού!


Ρεκόρ συμμετοχών! Συμμετείχαν 202 άτομα μέσα σε μία 

εβδομάδα και το είδαν πάνω από 1.700 άτομα! 

Η αγάπη και το ενδιαφέρον σας για νέους τίτλους νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Επίσης το όνομα του συγγραφέα Νίκος Σκομπρής που επιστρέφει με νέους τίτλους λειτούργησε καταλυτικά για να απογειώσουν τον 29ο διαγωνισμό!

Οι αριθμοί που συμμετέχουν στην κλήρωση από το Λαϊκό Λαχείο είναι:
(0)1xxx έως 202xx και xxx01 έως xx202

Παρατηρήσεις για την επιλογή των αριθμών από το Λαϊκό Λαχείο (28/6/2017)



1) Επιλέγουμε πάντα το μεγαλύτερο αριθμό από τα αριστερά προς τα δεξιά, δηλαδή αν πχ. εκλεγεί στο Λαϊκό Λαχείο ο αριθμός 16 1 23 τότε οι νικητές είναι ο 161 και ο 23 κατά σειρά στα σχόλια συμμετοχής.

2) Αν ο αριθμός είναι τετραψήφιος (ή και τριψήφιος) τότε θεωρούμε ότι στην αρχή υπάρχει το μηδέν, δηλαδή αν εκλεγεί στο Λαϊκό Λαχείο ο αριθμός πχ. 6163 τότε θεωρούμε ότι είναι ο αριθμός (0)6163, άρα οι νικητές είναι οι 61 και 63.

3) Επειδή η εκλογή των υποψηφίων γίνεται ένα προς ένα από τα σχόλια της εν λόγω ανάρτησης, αν κάποιος έχει ένσταση στην καταμέτρηση των υποψηφίων (πολύ πιθανόν να έχει γίνει λάθος στο μέτρημα) το αναφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα πριν αποδοθούν τα δώρα στους νικητές.
4) Μετά από την λήξη της διαδικασίας Τρίτη 21:00 απαγορεύεται να σβήσετε το μήνυμά σας αφού θα επηρεάσει τι λίστα των νικητών.


5) Τα δώρα – βιβλία τα αποστέλλουν οι εκδοτικοί οίκοι ή οι συγγραφείς. Το lisari δεν εμπλέκεται καθόλου με αυτή τη διαδικασία. Το μόνο που κάνει είναι είναι να λαμβάνει όλα τα στοιχεία των νικητών και να τα προωθεί στον εκδοτικό οίκο ή στον συγγραφέα για να αποστείλουν τα βιβλία.  

Οι νικητές είναι:

56 2 44: (56: Kappos Antonis και 44: Πάνος Φωκαΐδης)

161 41: (161: Zacharakis Christos και  41: deankel ο 1ος αναπληρωματικός)

32 0 57: (32: alexanthra kordonouri  2ος αναπληρωματικός και 57: Demetris Gavala  3ος αναπληρωματικός)

Όλοι οι νικητές (και αναπληρωματικοί) να στείλουν στο lisari.blogspot@gmail.com τα εξής στοιχεία:

Ονοματεπώνυμο: 
Διεύθυνση: 
Περιοχή: 
Τ.Κ:
Κινητό τηλέφωνο (απαραίτητο για να παραδοθεί το δέμα με courier):
____________________________________________

Το νέο βοήθημα του καλοκαιριού για την Γ Λυκείου! 

Μια προσφορά από το μέλος της lisari team Νίκο Σκομπρή!
______________________________________________________________
Το lisari, οι εκδοτικοί οίκοι και οι συγγραφείς
πιστό στο ραντεβού του βρίσκεται για 29η φορά στο πλευρό του μαθητή - καθηγητή! 

Φαίνεται ότι θεσμός των διαγωνισμών όχι μόνο δεν σταματά συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς αφού τον έχουν αγκαλιάσει, οι αναγνώστες, οι συγγραφείς και οι εκδοτικοί οίκοι.
________________________________________________________________________
Δηλώστε συμμετοχή για τις επόμενες 7 ημέρες και πάρτε 

μέρος στην κλήρωση των 3  βιβλίων 

(edit) (ΧΩΡΙΣ χρέωση του παραλήπτη)

όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. 



_________________________________________________



Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

Γεννήθηκα στη Χαλκίδα στις 3 Ιουνίου 1968 και μεγάλωσα στο Καναδά, μιας και οι γονείς μου ήταν μετανάστες εκεί.

Πρώτη μου επιλογή ήταν τα Μαθηματικά και σπούδασα στην Αθήνα ενώ μετά τις σπουδές υπήρξα ιδιοκτήτης φροντιστηρίου για δεκατρία χρόνια ενώ από
το 2007 είμαι δημόσιος υπάλληλος και διδάσκω στο ΓΕΛ Μαντουδίου Ευβοίας.

Ασχολήθηκα με τη συγγραφή βιβλίων και εκδόθηκαν δύο τόμοι με τίτλο ''αλγεβρικές ανισότητες'' και τέσσερις τόμοι για τα μαθηματικά γ λυκείου.

Αγαπημένο μου αντικείμενο είναι οι Γεωμετρικές Ανισότητες και φιλοδοξώ όσο υλικό έχω να το εκδώσω εν ενθέτω χρόνω...

Είμαι παντρεμένος, τη σύζυγό μου τη λένε Ευαγγελία Σταματίου και έχουμε δύο παιδιά τη Μαρία και το Γιάννη.


Λίγα λόγια για το βιβλίο

Το βιβλίο αυτό είναι ένα πλήρες βοήθημα και γράφτηκε με σκοπό να σε βοηθήσει στην προετοιμασία για τις εξετάσεις.

Κάθε ενότητα περιέχει:

-Πλήρη ανάπτυξη της θεωρίας του σχολικού βιβλίου με σχόλια και παρατηρήσεις. Κάθε μέρος της εξεταζόμενης θεωρίας, για την καλύτερη κατανόησή του, συνοδεύεται από βασικό λυμένο παράδειγμα.

-Χαρακτηριστικά θέματα, τα οποία έχουν λυθεί υποδειγματικά και στα οποία παρουσιάζονται βασικές μέθοδοι εργασίας.

-Προτεινόμενες ασκήσεις για λύση, απλές και σύνθετες, οι οποίες είναι χωρισμένες σε κατηγορίες. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην κατηγορία ασκήσεων «Σύνδεση με προηγούμενες έννοιες», η οποία περιλαμβάνει ασκήσεις με συνδυασμό ερωτημάτων από όλη την ύλη της ενότητας που εξετάζεται και την ύλη των ενοτήτων που προηγήθηκαν.

-Θέματα από εξετάσεις προηγούμενων ετών, τα οποία εμφανίζονται πάντα στην τελευταία κατηγορία των προτεινόμενων ασκήσεων για λύση.

-Ένα ή περισσότερα κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία θα σε βοηθήσουν να διαπιστώσεις σε ποιον βαθμό έχεις κατανοήσει την ύλη κάθε ενότητας.

Μετά το τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει ενότητα με επαναληπτικά θέματα, τα οποία είναι χωρισμένα σε δύο ομάδες δυσκολίας και θα σε βοηθήσουν να αξιολογηθείς, με την καθοδήγηση του καθηγητή σου.

Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν απαντήσεις, επαρκείς υποδείξεις ή πλήρεις λύσεις σε όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις.
Εκφράζω ενδόμυχα την ελπίδα το παρόν βιβλίο να είναι ένας από τους συνοδοιπόρους για την Ιθάκη σου.

Στοιχεία του βιβλίου
ISBN: 978-960-493-465-2
Τιμή Βιβλίου: 24,90 Ευρώ
Αριθμός Σελίδων: 800
Τύπος Εξωφύλλου: Μαλακό

Όροι διαγωνισμού
  • Να αγαπάτε τα μαθηματικά
  • Να αγαπάτε τα βιβλία
  • Να είστε (φανερά) μέλη του lisari (τα μη μέλη δεν έχουν αξίωση στο έπαθλο)
  • Ξεκινά σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017  και λήγει Τρίτη 27 Ιουνίου 2017, ώρα 21:00, λίγο πριν την κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου (αφού η εν λόγω κλήρωση θα αναδείξει και τους νικητές, όπως έχει καθιερωθεί σε όλους τους διαγωνισμούς μας έως τώρα).     
  • Δεκτές όλες οι ηλικίες!
  • Δηλώστε συμμετοχή στα παρακάτω σχόλια της παρούσας ανάρτησης λέγοντας ότι "Αποδέχεστε τους όρους του διαγωνισμού και επιθυμείτε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό".
  • Δυστυχώς, η συμμετοχή των ανώνυμων που δεν αναφέρουν τα στοιχεία τους (τουλάχιστον ονοματεπώνυμο και ένα email επικοινωνίας) κρίνεται άκυρη και σβήνονται αυτόματα.
  • Οι νικητές θα παραλαμβάνουν τα βιβλία δωρεάν και με δωρεάν ταχυδρομική αποστολή (αφού δώσουν πλήρη ονομαστικά στοιχεία και ένα κινητό τηλέφωνο για την παράδοση). 
  • Κάθε υποψήφιος πρέπει να έχει ΑΚΡΙΒΩΣ μία συμμετοχή στα σχόλια, αφού από εκεί θα αντληθούν οι νικητές. Πολλαπλά σχόλια του ίδιου υποψηφίου δε θα λαμβάνονται υπόψη, ενώ οι άκυρες συμμετοχές δεν λογίζονται στο μέτρημα για την ανάδειξη των νικητών.  
  • Όποιος νικητής δεν αποστείλει τα στοιχεία του το πολύ σε μία εβδομάδα από τη στιγμή της κλήρωσης το δώρο του μεταβιβάζεται αυτόματα στο 1ο διαθέσιμο αναπληρωτή.
 ________________________________________________________________________
Προς διευκόλυνσή σας, η σελίδα αυτή θα βρίσκεται σταθερά στην πλαϊνή στήλη, έως στις 
30 Ιουνίου 2017.

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Μέλος - σχολιασμός και αναζήτηση

Ωραία το βρήκα το lisari! Μου αρέσει αφού έχει Μαθηματικά που τόοοοσο πολύ αγαπώ! Με προβληματίζουν όμως πολλά, όπως:

1) Πώς όμως θα γίνω μέλος; 

2) Πώς θα σχολιάζω κάτω από κάθε ανάρτηση;

3) Πώς θα βρω αυτό που αναζητώ; 

Σας δίνουμε απλές οδηγίες για να μην αντιμετωπίσετε αρκετά προβλήματα κατά την περιήγησή σας.

Απαντήσεις

1) Προτείνουμε όσοι παρακολουθείτε και αγαπάτε το lisari, να μη διστάσετε να γίνετε μέλη. 

Τα μέλη μας μπορούν να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, να λαμβάνουν αποκλειστικά αρχεία σε word (όταν υπάρχει η αντίστοιχη δυνατότητα) και να έχουν αποκλειστική ενημέρωση μέσω email για πολλά εκπαιδευτικά νέα (πχ. ανάρτηση Τράπεζα θεμάτων, θέματα ΟΕΦΕ κτλ). Τέλος η συμμετοχή στην ομάδα σημαίνει στήριξη, αποδοχή και αναγνώριση. 

Σας ευχαριστούμε για την αμέριστη συμπαράσταση και αγάπη που μας δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια. Μας τιμάτε με την παρουσία σας.

Πολλές φορές μας ρωτάτε πως να γίνετε μέλη στο lisari, η διαδικασία είναι απλή και το έχουν καταφέρει ήδη 1256 άτομα!

Τα βήματα που θα περιγράψουμε ισχύουν για όλα τα blog.

Για να γίνετε μέλος πρέπει να κάνετε τα εξής:

α) Στην πλαϊνή* σελίδα θα βρείτε την παρακάτω εικόνα. 


Είναι τα άτομα που μας ακολουθούν. Κάτω από εκεί υπάρχει ένα μπλε κουμπί που γράφει "Παρακολούθηση". Το πατάτε!

* Αν η περιήγηση γίνεται από σας κινητό τηλέφωνο και δεν εμφανίζεται η πλαϊνή στήλη, πρέπει στο τέλος της σελίδας να πατήσετε "προβολή έκδοσης ιστού" και θα εμφανίζεται όπως και στο σταθερός σας υπολογιστή.

β) Μόλις πατήσετε τον σύνδεσμο βγαίνει μια δεύτερη καρτέλα (δείτε φώτο 2) που πρέπει να συνδεθείτε μέσω κάποιων συγκεκριμένων λογαριασμών gmail. (Προφανώς στην φωτογραφία αναγράφονται οι δικοί μου λογαριασμοί.) 



γ) Συνδεθείτε μέσω Google ή Twitter ή Υahoo κτλ. και μόλις γίνατε μέλη του lisari.blogspot.gr

2) Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε κάτω από κάθε ανάρτηση δείτε την παρακάτω φωτογραφία.


3) Αναζήτηση

Πολλές φορές αναζητείτε κάποιο αρχείο και δεν το βρίσκετε, τι να κάνετε; 

Είναι γνωστό ότι το blog είναι από τα πιο δύσχρηστα site όταν αναζητούμε κάτι, η κατηγοριοποίηση δεν είναι και η πιο εύκολη. Παρόλα αυτά θα υποδείξουμε τρία με τέσσερα τρικ για να έχετε καλύτερη τύχη:

 - μέσω μηχανών αναζήτησης πχ. της google (πχ. όνομα αρχείο που αναζητάτε και δίπλα την λέξη lisari)

- μέσω της μπάρας αναζήτησης που υπάρχει στην αρχή του blog

- από τις καρτέλες που υπάρχουν στην κορυφή. Στις καρτέλες ομαδοποιούνται όλα όσα γράφονται στο blog κατά καιρούς. Δεν είναι πάντα ενημερωμένο μέχρι την τρέχουσα ημερομηνία, αλλά το  95% των αρχείων υπάρχουν εκεί.


- τέλος μπορείτε να κάνετε μια ανασκόπηση, χωρίς κατά ανάγκη να αναζητείτε κάτι συγκεκριμένο, πατάτε στο τέλος το κουμπί "Παλαιότερες δημοσιεύσεις"



Βίντεο
Αν σας δυσκολέψαμε με όλα τα παραπάνω, δείτε και το συμπληρωματικό βίντεο που μπορεί να σας διευκολύνει στην περιήγησή σας! 

Καλή απόλαυση!!