Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου στη συνάρτηση Ολοκλήρωμα σύμφωνα με τη νέα ύλη (18/3/16)

Από την αρχή του προηγούμενου έτους (2016) δεχόμασταν συχνά αρκετές ερωτήσεις για τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, ακολουθούσαν μακροσκελείς συζητήσεις για το πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα. Οι περισσότεροι που διαβάζετε το κείμενο μπορεί να αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε αυτές τις γραμμές!!

Προσπαθούσαμε όλο αυτό το καιρό να αιτιολογήσουμε και να καταλάβουμε τις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας - ΙΕΠ για την αναστάτωση που έφερε με αυτή η οδηγία. Μια κίνηση που θεωρούμε ότι έγινε για να διευκολυνθεί ο μαθητής και ο καθηγητής. Τελικά δεν είμαι σίγουρος αν τα κατάφεραν αφού μέχρι και σήμερα δεχόμαστε μηνύματα... η αναστάτωση και αβεβαιότητα δεν έχει σταματήσει.

Αυτή η οδηγία που δόθηκε αρχές καλοκαιριού (η μη παραγώγιση της συνάρτησης Ολοκλήρωμα) είναι και ο λόγος της παρούσας ανάρτησης.
Διαβάστε το ιστορικό, μια γρήγορη αναδρομή στις οδηγίες που δόθηκαν για το σχολικό έτος 2015 - 16. Διαβάστε επίσης για τα παράδοξα που προκύπτουν με την τελευταία οδηγία!  Δείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να διδάξετε ΟΛΕΣ τις ασκήσεις της παραγράφου 3.5 με τη συνάρτηση ολοκλήρωμα που είναι εκτός από τις 18/3/16.

Δεκτή κάθε παρατήρηση ή ένσταση. 

Το κείμενο δεν γίνεται με σκοπό να δημιουργήσει αναστάτωση, αντίθετα να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά. Αυτή ήταν και η διάθεση μας όταν πριν καιρό σας είχαμε ενημερώσει για την τελευταία ανακοίνωση και τις διαθέσεις του ΙΕΠ. Ελπίζω να προλάβαμε αρκετούς από την άσκοπη ασκησιολογία και τις περιττές ώρες διδασκαλίας.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 



(29/3/2016) Μια ακόμη άποψη για τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, από τον Παντελή Δέτσιο καθηγητής στο 6ο ΓΕΛ Γλυφάδας.


  

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Δημιουργικές εργασίες από το 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης



Η σημερινή μέρα (7/4/2017) ήταν αφιερωμένη στις δημιουργικές εργασίες για τις τάξεις Α΄ και Β΄ Λυκείου. Για πρώτη χρονιά και πιλοτικά έρχεται ο θεσμός των εργασιών από τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου. Του χρόνου (2017 - 18) προβλέπεται να ακολουθήσουν και οι μαθητές της Γ Λυκείου!
Η εργασία θα συνεχιστεί και στις 27/4/17 (2η μέρα δημιουργικής εργασίας) όπου και θα ολοκληρωθεί.


Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση με όλα τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεται για τις δημιουργικές εργασίες και θέματα από διάφορα σχολεία.

Όποιος συνάδελφος επιθυμεί να αναρτηθεί το θέμα της δημιουργικής εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο του να το κάνει στο email: lisari.blogspot@gmail.gr. 

Α΄ Λυκείου


  1. Άλγεβρα (ατομική):  Αδύνατες εξισώσεις και μιγαδικοί αριθμοί.
  2. Άλγεβρα (ομαδική): Εξισώσεις σε προβλήματα 2ου βαθμού.
  3. Γεωμετρία (ομαδική): Διάταξη των δευτερευόντων στοιχείων ενός σκαληνού τριγώνου (δεν επιλέχθηκε). Πατήστε εδώ με αναλυτικές λύσεις σε όλες τις περιπτώσεις (δεν είναι προσαρμοσμένη για δημιουργική εργασία).

Β΄ Λυκείου
  1. Άλγεβρα (ομαδική): Ο βοηθητικός άγνωστος στις εξισώσεις.
  2. Γεωμετρία (ομαδική): Η χρυσή τομή και η ακολουθία Φιμπονάτσι.

▪ Περιοδικό "Ευκλείδης Β": Ολοκληρώματα

2. Ασκήσεις στα Ολοκληρώματα
(τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1990)

3. Ολοκλήρωμα με Μεταβλητό άνω άκρο
(τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1991)
6. Ολοκλήρωμα και διάταξη
(τ. 4, Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος 1993)
Πηγή: hms.gr

 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Δημιουργικές εργασίες μαθηματικών για Α΄ και Β΄ Λυκείου

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξουν ένα μάθημα και να κάνουν μια δημιουργική εργασία (δ.ε) είτε ατομικά είτε ομαδικά όπως ορίζεται στο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας.

Α. Βασικές πληροφορίες (στα πεταχτά...)


1) Τα θέματα των δημιουργικών εργασιών (δ.ε) είτε προτείνονται από τους διδάσκοντες στους μαθητές είτε προτείνονται από τους μαθητές και εγκρίνονται από τους διδάσκοντες. 

2) Κάθε Δ.Ε. δύναται είτε να αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο είτε να καλύπτει και άλλα, προσλαμβάνοντας έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, διαθεματικό-διεπιστημονικό χαρακτήρα. 

3) Η οργάνωση των θεμάτων των Δ.Ε. εντάσσεται στους ακόλουθους δύο Θεματικούς Πυλώνες για καθεμιά από τις Α΄ και Β’ τάξεις του Λυκείου: 
Θεματικός Πυλώνας Ι - Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες και Καλλιτεχνική Παιδεία, Θεματικός Πυλώνας ΙΙ - Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική.
4) Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και της Β΄ τάξης εκπονούν υποχρεωτικά μία ΔΕ, ενώ για τους/τις μαθητές/-τριες της Γ΄ τάξης η εκπόνηση γίνεται σε προαιρετική βάση. 

5) Ο ακριβής αριθμός των Δημιουργικών Εργασιών που κάθε εκπαιδευτικός επιβλέπει κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους καθορίζεται από τον ίδιο, ωστόσο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι μικρότερος των δέκα (10), παρά μόνο στην περίπτωση που είναι μικρότερος ο αριθμός των μαθητών/-τριών που εκδηλώνουν σχετικό ενδιαφέρον.
6) Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων επιλέγονται και ορίζονται ως «Ημέρες ΔΕ» δύο ημέρες μέσα στο σχολικό έτος.

7) Η δημιουργική εργασία αντικαθιστά το διαγώνισμα στο δεύτερο τετράμηνο! Επομένως, το διαγώνισμα στο δεύτερο τετράμηνο είναι απαγορευμένο! 

Β. Προτάσεις
Το αρχείο θα ανανεώνεται συνεχώς με προτάσεις συναδέλφων από διάφορα σχολεία της χώρας μας. Προτείνουμε να φτιάξουμε ένα κατάλογο με διαφορετικές προτάσεις από αυτές που προτείνει το Ι.Ε.Π για να πάρουμε όλοι ιδέες και να διευκολύνουμε το έργο μας μεσούσης περιόδου.


1ο ΓΕΛ Πετρούπολης /Αμαρουσίου - Μάκης Χατζόπουλος
(για τις τελικές εργασίες που παραδόθηκαν πατήστε εδώ)

Θέματα Άλγεβρας Α΄ Λυκείου
(προσαρμοσμένα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου)
3) Εργασία στη διάταξη των πραγματικών αριθμών
4) Δείτε πολλά θέματα για τους μαθητές του 1ου ΓΕΛ Αμαρουσίου

Θέματα Γεωμετρίας A΄ Λυκείου:
1) Μια εργασία στην διάταξη των δευτερευόντων στοιχείων τριγώνου 
(με απαντήσεις !)

Θέματα Άλγεβρας Β΄ Λυκείου
1) Ο βοηθητικός άγνωστος στις εξισώσεις


Θέματα Γεωμετρίας Β΄ Λυκείου
1) Πατήστε εδώ για όλες τις επιλογές
2) Για το θέμα 1: Η ακολουθία Fibonacci και ο αριθμός "φ". 
3) Στατιστική Γ Λυκείου με γνώσεις Γεωμετρίας

Σχολικός Σύμβουλος Φθιώτιδας - Ευρυτανίας Δ. Σπαθάρα
http://www.pe03.gr

Σχ. Σύμβουλο Δωδεκανήσων Ιωάννη Καραγιάννη 
http://blogs.sch.gr/iokaragi

14ο ΓΕΛ Περιστερίου
Δείτε διάφορες προτάσεις από τους συναδέλφους
Καραγιαννίδου Ανδρομάχη – Μιχαήλογλου Στέλιος


ΓΕΛ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ  - ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Ν. ΣΚΟΥΡΚΕΑΣ

1) Το πρόβλημα της χρυσής τομής, ο χρυσός λόγος φ και η αίσθηση της αρμονίας.
2) Δείκτες αναγνωσιμότητας των Μαθηματικών της Β τάξης του Γενικού Λυκείου
3) Αλγεβρική - Γεωμετρική Επίλυση και Συμμετρία Μη γραμμικών Συστημάτων

4) Γραμμικές εξισώσεις και τύποι λύσεων ν-οστού βαθμού για ν=1,2,3. Η ζωή και το έργο του Galois.
Πηγή: http://askourkeas.webnode.gr


ΔΙΑΦΟΡΑ


Κύκλος Euler - Ευθεία Simson - Κύκλος Steiner
Ενδεικτικές Πηγές:
1) https://giodonkaranton.wordpress.com
3) https://www.geogebra.org  (αρχείο GeoGebra)
4) http://blogs.sch.gr/athsoufari/ (Μαθηματικά και Ψηφιακή Τάξη)

Η ιστορία των τετραγωνικών ριζών
Ενδεικτικές Πηγές:
1) https://el.wikipedia.org
3) https://drive.google.com (Μαθηματική Ξενάγηση)


Γ. Εδώ γελάμε!
Αν οι καθηγητές των μαθηματικών θέλουν 
να αποτρέψουμε τους μαθητές να επιλέξουν το μάθημα τους τότε μερικές εργασίες μπορεί να είναι οι εξής:

1) Να παρουσιάσετε τα 6 πιο γνωστά άλυτα προβλήματα μαθηματικών και να τα λύσετε!
3) Να διατυπώστε την εικασία του Γκόλμπαχ και να την αποδείξετε! 
4) Να παρουσιάσουν την απόδειξη του τελευταίου θεωρήματος του Fermat!
5) Να παρουσιάσουν την απόδειξη της εικασίας του Πουανκαρέ (απόδειξη 473 σελίδων)!
6) Να κατασκευάσετε τρίγωνο με τρεις ορθές! 

Δ. Πηγές με αρχεία:
1) Δείτε το έγγραφο του Ι.Ε.Π  http://iep.edu.gr
2) Διαδικασία εκπόνηση εργασίας 

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

(νικητές) Ο 26ος διαγωνισμός με ένα βιβλίο 26 συγγραφέων!

Ρεκόρ συμμετοχών και προβολών με το νέο έργο που μόλις κυκλοφόρησε από τη lisari team. 


Ο κόσμος αγκαλιάζει τα βιβλία, συμμετέχει και κερδίζει! 
Οι διαγωνισμοί θα συνεχιστούν μέχρι να κερδίσουν όλοι!!



Οι αριθμοί που συμμετέχουν στην κλήρωση είναι από το
(0)1xxx έως 176xx και xxx01 έως xx176

Σημείωση: Επειδή η αρίθμηση γίνεται ένα προς ένα τα σχόλια αν κάποιος έχει κάποια ένσταση στην καταμέτρηση (πολύ πιθανόν να έχει γίνει λάθος στο μέτρημα) να το αναφέρει...

61 8 07:  ( ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΟΤΣΗΣ και 07: ΧΑΡΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ)
21 7 04:  (Χρήστος Μαυροματης και 04: Σεραφείμ Καραπατής  1ος αναπληρωματικός)
37 6 20:  (Θωμάς Πάσχος 2ος αναπληρωματικός και Nikolaos Laspas 3ος αναπληρωματικός) 

Συγκεντρωτικά και σε αύξουσα σειρά: 
04: Σεραφείμ Καραπατής (1ος αναπληρωματικός)
07: ΧΑΡΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ
20:  Nikolaos Laspas (3ος αναπληρωματικός)
21:  Χρήστος Μαυροματης
37:  Θωμάς Πάσχος (2ος αναπληρωματικός)
61: ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΟΤΣΗΣ

Όλοι οι νικητές (και αναπληρωματικοί) να στείλουν στο lisari.blogspot@gmail.com τα εξής στοιχεία:

Ονοματεπώνυμο: 

Διεύθυνση: 
Περιοχή: 
Τ.Κ:
Κινητό τηλέφωνο (απαραίτητο για να παραδοθεί το δέμα με courier):


Υπενθυμίζουμε: Αν δηλώσετε τόπο κατοικίας την Αθήνα θα πρέπει να το παραλάβετε το δώρο σας από τα γραφεία του εκδοτικού οίκου (Ιπποκράτους 82, Αθήνα).
____________________________________________________

Το lisari, οι εκδοτικοί οίκοι και οι συγγραφείς 
συνεχίζουν ακάθεκτοι για 26η φορά  
να βρίσκονται στο πλευρό του μαθητή - καθηγητή


Δηλώστε συμμετοχή και λάβετε μέρος στην κλήρωση των 
3 δίτομων βιβλίων για τη Γ΄ Λυκείου
που μόλις κυκλοφόρησε!

 Είναι μια προσφορά του εκδοτικού οίκου 
"Ελληνοεκδοτική" και της lisari team! 

Οι νικητές από Αθήνα θα παραλαμβάνουν το βιβλίο αποκλειστικά από τα γραφεία της Ελληνοεκδοτικής (Ιπποκράτους 82, Αθήνα), ενώ για τους υπόλοιπους θα σταλεί δωρεάν με courier.

lisari team στο 3ο βήμα της και πλέον 
η επιτυχία... έχει όνομα!

Λίγα λόγια για το βιβλίο
Το τρίτο συγγραφικό βήμα της ομάδας μας, της lisari team, πραγματοποιείται στη Γ' Λυκείου, Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Εστιάζουμε στην άρτια επανάληψη του μαθητή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και όχι μόνο τους τελευταίους μήνες πριν τις Εξετάσεις.

Το κύριο μέλημα της ομάδας μας ήταν η δημιουργία ενός βιβλίου που θα περιείχε επαναληπτικά θέματα Β - Γ ταξινομημένα ανά κεφάλαιο έτσι, ώστε να συμπληρώνει τη μελέτη του μαθητή κατά την ολοκλήρωση ενός κεφαλαίου. Προτείνεται η ταυτόχρονη μελέτη του με το σχολικό βιβλίο, αφού ακολουθεί τη διδακτέα - εξεταστέα ύλη.

Αν και τα θέματα δεν μπορούμε να τα «μετρήσουμε», δεν μπορούμε να τα «ζυγίσουμε», προσπαθήσαμε όμως να κατασκευάσουμε νέα πρότυπα θέματα, που απευθύνονται σε όλους τους μαθητές, χωρίς να περιέχουν απαιτητικά ερωτήματα που, συνήθως, συναντάμε στα Δ θέματα, τα οποία και αποθαρρύνουν πρόωρα τον μαθητή.

Προτείνουμε, λοιπόν, ασκήσεις που παρέχουν την ασφάλεια που χρειάζονται οι μαθητές, για να οδηγηθούν σταθερά σε πιο απαιτητικές ασκήσεις.

Το παρόν βιβλίο έρχεται να συμπληρώσει τον Οδηγό Επανάληψης που εξέδωσε η ομάδα μας τον Φεβρουάριο 2016, ο οποίος αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση μελέτης των μαθηματικών της Γ' Λυκείου.

Τα 200 επαναληπτικά θέματα Β - Γ απευθύνονται σε όλους τους μαθητές.

Για αγορές πατήστε εδώ από ένα ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο με έκπτωση 25%!

Όροι διαγωνισμού
  • Να αγαπάτε τα μαθηματικά
  • Να αγαπάτε τα βιβλία
  • Να είστε (φανερά) μέλη του lisari (τα μη μέλη δεν έχουν αξίωση στο έπαθλο)
  • Ξεκινά σήμερα, Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017  και λήγει Τρίτη 28 Μαρτίου 2017, ώρα 21:00, λίγο πριν την κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου (αφού η εν λόγω κλήρωση θα αναδείξει και τους νικητές, όπως έχει καθιερωθεί σε όλους τους διαγωνισμούς μας έως τώρα).     
  • Δεκτές όλες οι ηλικίες!
  • Δηλώστε συμμετοχή στα παρακάτω σχόλια της παρούσας ανάρτησης λέγοντας ότι "Αποδέχεστε τους όρους του διαγωνισμού και επιθυμείτε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό".
  • Δυστυχώς, η συμμετοχή των ανώνυμων που δεν αναφέρουν τα στοιχεία τους (τουλάχιστον ονοματεπώνυμο και ένα email επικοινωνίας) κρίνεται άκυρη και σβήνονται αυτόματα.
  • Οι νικητές θα παραλαμβάνουν τα βιβλία δωρεάν με ταχυδρομική αποστολή (αφού δώσουν πλήρη ονομαστικά στοιχεία και ένα κινητό τηλέφωνο για την παράδοση). Οι νικητές που δεν κατοικούν στην Ελλάδα επιβαρύνονται τα έξοδα αποστολής. Όσοι δηλώσουν διεύθυνση κατοικίας την Αθήνα πρέπει να παραλάβουν το δώρο από τα γραφεία της εταιρείας (Ιπποκράτους 82, Αθήνα).
  • Κάθε υποψήφιος πρέπει να έχει ΑΚΡΙΒΩΣ μία συμμετοχή στα σχόλια, αφού από εκεί θα αντληθούν οι νικητές. Πολλαπλά σχόλια του ίδιου υποψηφίου δε θα λαμβάνονται υπόψη, ενώ οι άκυρες συμμετοχές δεν λογίζονται στο μέτρημα για την ανάδειξη των νικητών.  
  • Όποιος νικητής δεν αποστείλει τα στοιχεία του το πολύ σε μία εβδομάδα από τη στιγμή της κλήρωσης το δώρο του μεταβιβάζεται αυτόματα στο 1ο διαθέσιμο αναπληρωτή.
 _____________________________________________________________________
Προς διευκόλυνσή σας, η σελίδα αυτή θα είναι σταθερά στην πλαϊνή στήλη,  

έως στις 31 Μαρτίου 2017.

Η μοναδική προσφορά των δίτομων βιβλίων είναι μια προσφορά του εκδοτικού οίκου "Ελληνοεκδοτική"τους οποίους ευχαριστούμε θερμά.

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Το "mathjazz" ζει στις καρδιές μας...

Ο αγαπητός μας φίλος Θωμάς Ραϊκόφτσαλης ενώ αποχώρησε πολύ γρήγορα από τη ζωή μας αφήνει μια πλούσια παρακαταθήκη από μαθηματικές σημειώσεις.

Το site που επιμελούνταν καθημερινά και για αρκετά χρόνια, το mathjazz, ήταν το πρώτο site που πρόσφερε αφιλοκερδώς σημειώσεις και φυλλάδια μαθηματικών. Σε μια εποχή που τα μαθηματικά site που μεσουρανούσαν ήταν μετρημένα του ενός χεριού...

Η αγάπη του Θωμά για τη μουσική jazz τον έκανε να δημιουργήσει ένα χώρο που συνδυάζει τις δύο αγάπες του, τα δύο του χόμπι, τα μαθηματικά και τη μουσική!

Η βοήθεια, η προσφορά και απήχηση του mathjazz ήταν μεγάλη (κάποιοι θα το θυμούνται). Δεν θα ξεχάσω ένα περαστικό να μας είχε αναφέρει ο Θωμάς: Ένα ακριτικό σχολείο έλυνε όλες τις ασκήσεις της Γ Λυκείου που αναρτούσε τότε ο Θωμάς στο site. Μετά από τις εξετάσεις του έστειλε ο Δ/ντης και ο μαθηματικός του σχολείου μια ευχετήρια κάρτα για όσα έχει προσφέρει στο σχολείο τους. Το υλικό που αναρτούσε το αγάπησαν όλοι, καθηγητές και μαθητές!

Κάποιες συζητήσεις με το Θωμά ήταν να βρούμε τρόπους να αναθερμάνουμε το mathjazz που τόσο το αγαπήσαμε... τελικά όταν κάνεις σχέδια ο Θεός γελάει.

Ένα απειροστό από τη συλλογή του mathjazz και του Θωμά Ραϊκόφτσαλη θα προσφέρουμε σε αυτή την ανάρτηση...

Γ΄ Λυκείου
Κεφάλαιο 1ο
1) Πλήρεις σημειώσεις μέχρι την αντίστροφη συνάρτηση (σελ. 174)
2) Μη πεπερασμένα όρια (σελ. 26)
3) Συνέχεια σε κλειστό διάστημα (σελ. 43)

Κεφάλαιο 2ο
1) 73 άλυτα θέματα παραγώγων
2) Ασύμπτωτες (από το βιβλίο του Μαμούρη)
3) Έλεγχος γνώσεων
4) Θεώρημα Rolle
5) Θεώρημα Μέσης τιμής
6) Ρυθμός μεταβολής
7) Συνοπτικές σημειώσεις στις παραγώγους

Κεφάλαιο 3ο
1) Μεθοδεύσεις στο ορισμένο ολοκλήρωμα
2) Γενικές ασκήσεις στα ορισμένα ολοκληρώματα. Μια προσφορά του Πάνο Φωκαΐδη.

Γενικά
1) Επαναληπτικές ασκήσεις

Σημείωση: Οι σημειώσεις δεν αφορούν την φετινή ύλη, άρα υπάρχουν θέματα που είναι εκτός ύλης, όπως είναι το κεφάλαιο των μιγαδικών αριθμών και η συνάρτηση Ολοκλήρωμα που επαφίεται για τους ανήσυχους μαθητές.

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Εκλογές στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στις 19 Μαρτίου 2017

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ 20/3/2017 (ώρα: 14:00)

Την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017 γίνονται εκλογές σε μια από τις μεγαλύτερες επιστημονικές Ενώσεις της χώρας μας. Όλοι οι μαθηματικοί, μέλη της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας, θα κληθούν να αναδείξουν το νέο Δ.Σ. του επιστημονικού τους φορέα.


Φέτος, έχει ιδιαίτερη σημασία αφού οι στις εκλογές διενεργούνται ένα χρόνο πριν τα 100α γενέθλια της εταιρίας. Το νέο Δ.Σ. θα επωμισθεί την ευθύνη της διοργάνωσης των εορταστικών εκδηλώσεων σε όλη τη χώρα σε συνδυασμό με την ανακήρυξη από τη πολιτεία του 2018 ως «Έτους Μαθηματικών».


Στο site της Ε.Μ.Ε μπορείτε να δείτε όλους τους συνδυασμούς. Προτείνουμε τη συμμετοχή όλων στις εκλογές ανεξαρτήτως τι επιλέγει ο καθένας. Η συμμετοχή είναι απαραίτητη για την ανάδειξη ενός συνδυασμού που είναι κοινής αποδοχής. Πρέπει να συμμετέχουμε όλοι για να μπορούμε να έχουμε άποψη – κρίση για τα μαθηματικά δρώμενα.

Κυριακή πάμε όλοι στα γραφεία της ΕΜΕ (Πανεπιστημίου 34 και Ιπποκράτους - Αθήνα 106 79) από τις 08:00 έως τις 19:00. 
Ταυτότητα και χρήματα, αν δεν είμαστε τακτοποιημένοι οικονομικά. 
Για περισσότερες πληροφορίες: τηλ: 210 - 36 17 784, 210 - 36 16 532 email: info@hms.gr


Προσοχή! Το πρωί 06:00 με 13:00 θα είναι κλειστό το κέντρο της Αθήνας λόγω ημιμαραθωνίου. http://www.athinahalfmarathon.gr/index.php/el/?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=6&lang=gr

Αρκετοί έχουν ψηφίσει ήδη επιστολικά αφού δίνεται και αυτή η δυνατότητα. Δεν προβλέπεται μεγάλη συμμετοχή την Κυριακή λόγω και της Μαθηματικής Εβδομάδας που εξελίσσεται παράλληλα.


Το lisari.blogspot.gr στηρίζει και ενθαρρύνει τη συμμετοχή όλων των μαθηματικών στις εκλογές και εύχεται σε όλους τους συνδυασμούς Καλή Επιτυχία. 
Ελπίζουμε να πετύχει ο συνδυασμός που έχει το περισσότερο κέφι – όρεξη και διάθεση να προσφέρει.

Το lisari.blogspot.gr έμεινε διακριτικά αμέτοχο σε όλη αυτή την εκλογική μονομαχία αφού δεν μπορεί εξ ορισμού να στηρίζει κανένα συνδυασμό. Είναι μια προσωπική και σοβαρή υπόθεση και δεν πρέπει να καθορίζεται - επηρεάζεται από blog - site.

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Εισηγήσεις από την ημερίδα Καλαμαρί (11/3/2017)

Αποκλειστικά
Η 7η ημερίδα μαθηματικών από την Ελληνογαλλική Σχολή πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το Σάββατο 11-3-2017.

Θέμα: "Η μαθηματική απόδειξη ως πρόβλημα διδασκαλίας και μάθησης."

Επιμέλεια: Ιωάννης Σαράφης και Αθανάσιος Πέδρος 

Για απευθείας αποθήκευση όλων των εισηγήσεων πατήστε εδώ