Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2020 - Online ενημέρωση ΛΥΣΕΙΣ


Τα link θα ενεργοποιηθούν την ώρα που δημοσιεύονται τα θέματα και οι λύσεις το γρηγορότερο δυνατό (πληκτρολογημένες) από τη lisari team.

Α. Θέματα - Απαντήσεις - Σχολιασμός 

1) Εκφωνήσεις θεμάτων ΓΕΛ 17/6/2020  
Νέου τύπου: pdf - word*
Παλαιού τύπου: pdf - word*
Εσπερινά: pdf - word
(από το site του Υπουργείου Παιδείας)
 
* τα αρχεία word είναι μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου

2) Απαντήσεις από τη lisari team
Νέου τύπου (ώρα: 11:00) 
Εσπερινά

3) Σχολιασμός 

Α. ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ: Τα θέματα ήταν ένα ποίημα! 
Ξεκινάμε με τα πρώτα σχόλια για τα θέματα αφού τα μηνύματα είναι πάρα πολλά...

Τα θέματα ήταν αντάξια των προσδοκιών μας! Κάλυψαν όλη την ύλη! Φοβερό; Δεν ξάφνιασαν, δεν εντυπωσίασαν και έχουν την κλιμάκωση που ζητούσαν όλοι! Σε σχέση με τα περσινά θέματα ήταν πιο απαιτητικά! Επίσης, οι εκφωνήσεις των θεμάτων ήταν ποιητικές ή εμένα μου φάνηκαν; Τέλος, καλωσορίζουμε τα υπαρξιακά θεωρήματα! Νομίζω ότι είδαμε αρκετά ερωτήματα με ΘΕΤ - Bolzano - Rolle - Fermat - ΘΜΤ. 

Η επιτροπή εκτέλεσε άριστα το έργο της! Μπράβο της!
  • Το θέμα Α ήταν μια φυσιολογική υπόθεση για αρκετούς μαθητές. Κόλλησα με το ερώτημα Α4 ε) που είναι από τις ερωτήσεις κατανόησης του σχολικού βιβλίου και με το ερώτημα ότι η τετραγωνική ρίζα του απολύτου x είναι συμμετρική ως προς τον άξονα των y! Βάση των οδηγιών ΔΕΝ αποτελεί θεωρία αλλά ερώτηση κρίσεως πάνω σε αυτήν!  . Νομίζω ότι πλέον πρέπει να προσθέσουμε περισσότερα τέτοια θέματα στη διδασκαλία μας. 
  • Το θέμα Β ήταν αναμενόμενο και δουλεμένο σχεδόν από όλους τους μαθητές. 
  • Το θέμα Γ ήταν ένα έξυπνο θέμα με βασικές γνώσεις Ανάλυσης. Τα δύσκολα έχουν ξεκινήσει για αρκετούς μαθητές. Εκεί δεν μου άρεσε που έπρεπε να λύσουμε την εξίσωση ημx - συνx = 0, νομίζω ότι είδα repetition ( = Επανάληψη) θέματος εξετάσεων που το είδαμε πριν λίγα χρόνια! Επίσης, κάποια όρια έβγαιναν και με DLH άρα η συζήτηση που έγινε λίγο καιρό πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχιστεί στα Εξεταστικά Κέντρα. Επίσης, το Γ4 είναι ένα πρόβλημα του ρυθμού μεταβολής και θυμίζει την άσκηση του σχολικού βιβλίου (με τα φώτα του περιπολικού). Παρόλα αυτά θα δυσκολέψει αρκετά τους μαθητές. 
  • Το θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό για το σύνολο των καθηγητών εεε μπερδεύτηκα το σύνολο των μαθητών ήθελα να πω!! Μου θύμισε λίγο το περσινό Δ θέμα σε ένα ερώτημα με τις περιπτώσεις... Αν και το Δ1 είναι το πιο απλό ερώτημα (κατά τη γνώμη μου) του Δ θέματος, έχει 7 μονάδες, πιο πολύ από τα άλλα ερωτήματα που είναι πιο απαιτητικά! Ίσως γιατί οι μαθητές πρέπει να αποδείξουν δύο πράγματα (εκεί η βαθμολόγηση δεν έχει "σπάσει", λογικά θα πάει 5 + 2). Ήταν θέμα για τους άριστους μαθητές! Πόσα ερωτήματα κατάφεραν να λύσουν και πόσες μονάδες έχασαν! 

4) Ανακοινώσεις

5) Δείτε επίσημα τα θέματα όπως δόθηκαν και τις λύσεις που έστειλε η Κ.Ε.Ε. σε όλα τα εξεταστικά κέντρα για την εξέταση των ΦΑ.
________________________________________

Β. Καλώς ήλθατε στο Μαθηματικό Καφενείο 2020


Τελευταία ενημέρωση: 17/6/2020 (ώρα: 08:12)


Για άλλη μια χρονιά σας καλωσορίζουμε στο Μαθηματικό Καφενείο που έγινε θεσμός! Μια συνήθεια που αγαπήσατε και θέλετε να την επαναλαμβάνουμε. Σε περσινή δημοσκόπηση προέκυψε ότι το 86% επιθυμεί αυτή τη συγκέντρωση! Μια αγχολυτική συγκέντρωση, μια συζήτηση που θα κάναμε με τους φίλους μας από κοντά! Η συζήτηση προτείνω να ξεκινήσει μετά τις 22:00 (16/6/20).



Ας δούμε μερικά σημεία πριν πάμε στις προβλέψεις!


1) Γρήγορες λύσεις


Από το 2015 και μετά προσπαθούμε να αναρτήσουμε τις απαντήσεις, έγκαιρα και έγκυρα (σαν τα ψηφοδέλτια). Ένα τόλμημα αρκετά ριψοκίνδυνο και φιλόδοξο. Η lisari team μέχρι στιγμής τα έχει καταφέρει και ως προς την ορθότητα των απαντήσεων και ως προς την ταχύτητα. Το όφελος ανάρτησης των γρήγορων απαντήσεων μόλις δοθούν τα θέματα είναι πολλαπλό, αρχικά αρκετά Εξεταστικά Κέντρα (Ε.Κ) αναζητούν διαφορετικές λύσεις την ώρα της εξέτασης των Φυσικώς Αδυνάτων αφού οι ενδεικτικές απαντήσεις που στέλνει η ΚΕΕ δεν είναι επαρκείς. Στη συνέχεια τα Βαθμολογικά κέντρα (Β.Κ) για την συγκέντρωση όλων των απαντήσεων οπότε και κατευθύνσεων πώς θα βαθμολογηθούν. Τέλος, βοηθούν τα Φροντιστήρια, τους ιδιώτες, τους γονείς, για να επαληθεύσουν τις απαντήσεις – σκέψεις τους ή να τους γνωστοποιήσει τις απαντήσεις και να είναι έτοιμοι να συζητήσουν τα θέματα όταν θα συναντηθούν με τους μαθητές. 

Στους μαθητές προτείνουμε μετά την εξέταση να μην δουν καμία απάντηση, λύση. Μόλις βγουν από την αίθουσα πρέπει να σκέφτονται το επόμενο μάθημα που θα εξεταστούν και όχι την έγραψαν, αφού αυτό έγινε, δεν αλλάζει όσο να το συζητήσουν - σκεφτούν.


Η φετινή χρονιά είναι μια περίεργη χρονιά λόγω των καταστάσεων. Εμείς θα προσπαθήσουμε να αναρτήσουμε λύσεις και από τα δύο είδη θεμάτων: νέου και παλαιού τύπου. 


2) Επιτροπές

Κάθε χρόνο υπάρχουν εκτενείς συζητήσεις για το ποιοι θα είναι στην επιτροπή! Αρκετά ονόματα ακούγονται και πολλές υποθέσεις γίνονται. Αυτές οι ατέρμονες συζητήσεις ξεκινούν πολλές φορές πριν καν συσταθούν οι επιτροπές! Ακούω πληροφορίες από κάθε σημείο της Ελλάδος! Ενημέρωση μπορεί να έχει ένας μαθηματικός που βρίσκεται στην Βόρεια Ελλάδα ή σε ένα ακριτικό νησί του Αιγαίου ή στο κέντρο της Αθήνας. Το θέμα δεν είναι τοπογραφικό - χωροταξικό. Πιο πολύ αυτή η συζήτηση γίνεται για αγχολυτικούς λόγους παρά για να αποκτήσουμε ένα πλεονέκτημα από αυτήν τη γνώση. Μέχρι και θέμα που θα πέσει κατά 99,9% άκουσα! 


3) Σχολικό βιβλίο

Η στροφή για να μην πω περιστροφή τα τελευταία έτη είναι γύρω από το σχολικό βιβλίο. Κάτι που δεν πιστεύω να ξεφύγουν και φέτος, ο μπούσουλας θα είναι το σχολικό βιβλίο. Προφανώς θα δούμε ερωτήματα που το σχολικό βιβλίο δεν έχει ούτε για μυρωδιά!


4) Συμμετοχή

Σας προτείνω να μην διστάσετε και να συμμετέχετε στη συζήτηση (μέσα από τα σχόλια). Να μοιραστείτε αυτά που είπατε στους μαθητές σας τα τελευταία εικοσιτετράωρα. Προφανώς και ΔΕΝ έχετε διδάξει μόνο αυτά! Είναι ξεκάθαρο! Απλά λέμε τις προβλέψεις μας, τι θέματα θέλουμε να δούμε, τι περιμένουμε κτλ.


5) Προβλέψεις

Σε αυτό το σημείο και όσο περνάει η ώρα θα «γεμίζω» τα παρακάτω με προβλέψεις για Α, Β, Γ και Δ θέμα. Θα αυτοτροφοδοτούμαι από τις απόψεις σας! Η συμμετοχή μου θα είναι ανάλογη με τη δική σας και θα σταματήσουν λίγο πριν τις επτά το πρωί! Ας βάλουμε φωτιά στα post! 


Πάμε στις δικές μου προβλέψεις


Γενικά σχόλια


1) Δεν βλέπω φέτος αντιπαράδειγμα! Θα συνεχιστεί το μοτίβο των Επαναληπτικών Εξετάσεων 2019 που δεν τέθηκε ανάλογο ερώτημα. Θα έχουμε ένα απλό και αναμενόμενο θέμα Α!


2) Τα θέματα τα αναμένω να είναι δύσκολα! Αλλά φυσιολογικά εύκολα! Όχι ακραία! Αρκετοί μου έλεγαν ότι φέτος τα θέματα τα περιμένουν εύκολα λόγω των περιστάσεων, εγώ τους απαντούσα ως εξής: «Μα γιατί; Οι μαθητές δούλεψαν περισσότερο! Οι εξετάσεις καθυστέρησαν! Το σχολείο άνοιξε τελικά στις 11 Μαΐου! Ασχέτως αν οι μαθητές δεν πάτησαν το πόδι τους! Η ύλη μειώθηκε! Άρα γιατί τα θέματα να είναι απλά; Και πόσο πιο απλά από τα περσινά;»


Άρα η εκτίμησή μου είναι ότι τα θέματα θα είναι πιο δύσκολα από πέρυσι! 

Εύκολα όμως για να πιάσει ο διαβασμένος μαθητής τη βάση… 


3) Ένα ερώτημα θα έχει (ή πρέπει να έχει) πρόβλημα (πχ. με ρυθμό μεταβολής). 


Θέμα Α

Θεώρημα Fermat

Ορισμοί: σύνθεση, συνέχεια και παράγωγος σε σημείο x0

Διατύπωση: Κριτήριο παρεμβολής


Θέμα Β

Ξέρετε τι θα ευχόμουν; Να δούμε ένα θέμα αυτούσιο από το σχολικό βιβλίο! Και μετά ας βάλουν ό,τι θέλουν στο Γ και Δ! Αλλά να είναι ίδια άσκηση με το σχολικό βιβλίο, μέχρι και τα νούμερα! Πόσο ξεαγχωτικό θα ήταν για τους μαθητές που είχαν διαβάσει; Και η επιτροπή θα έψαχνε για δύο θέματα (Γ και Δ) αντί για τρία. Πιο εύκολο το έργο της! 


1) Ένα απλό Β θέμα με πχ. ίσες συναρτήσεις, χάραξη και εύρεση σημείων της εφαπτομένης που σχηματίζουν με τους άξονες συντεταγμένων ισοσκελές τρίγωνο.


2) Ή μια δίκλαδη συνάρτηση (πολλαπλού τύπου) που θα είναι παραγωγίσιμη (ή θα ικανοποιεί κάποιο θεώρημα) και πρέπει να βρεθούν οι παράμετροι.


3) Να δίνεται μια πολυωνυμική 3ου βαθμού και ότι είναι γνησίως μονότονη (ή δεν έχει ακρότατα) και να βρούμε τις τιμές της παραμέτρου (άσκηση σχ. βιβλίου – περσινό θέμα Δ4 ΕΠΑΛ!). 


4) Ή μια δίκλαδη συνάρτηση (πολλαπλού τύπου) και θα ζητούνται τα κρίσιμα σημεία... 


5) Παραμετρικά όρια... 


Θέμα Γ και Δ

1) Να δίνεται η σύνθεση και να πρέπει να βρούμε την εσωτερική ή εξωτερική συνάρτηση. 


2) Να δίνεται η απόλυτη τιμή |f(x) ….| μιας συνάρτησης και να πρέπει να βρούμε πρόσημο για να την απαλείψουμε. Δες θέμα 14ο από το study4exams. 


3) Το υπερβολικό ημίτονο (e^x – e^(-x)) /2 ή συνημίτονο (e^x – e^(-x)) /2 είναι πάντα SOS συναρτήσεις. 


4) Κοινές εφαπτομένες


5) Εύρεση τύπου


6) Εύρεση κοινών σημείων τομής της f με την αντίστροφη αλλά όχι με τις κλασικές μεθοδολογίες.


7) Στο Δ θέμα παίζει και θεωρητική άσκηση (να μην δίνεται τύπος της f) για πιο δύσκολες καταστάσεις. 


___________________________________________________


Ευχόμαστε επιτυχία στους υποψήφιους! 


Ας δούμε θέματα έξυπνα, πρωτότυπα χωρίς ακρότητες, όχι μονότονα, που δεν θα εξετάζουν περιορισμένο εύρος της ύλης. 

______________________________________

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Το lisari εύχεται επιτυχία σε όλους που εμπλέκονται με τις - Κορωνό - Εξετάσεις 2020


Ψυχραιμία! 

Αν και κάθε χρόνο η αγωνία των εκπαιδευτικών – μαθητών – γονιών είναι αυξημένη η φετινή χρονιά λόγω της κατάστασης που βιώσαμε όλοι έχει μια μεγαλύτερη

αγωνία. Όλοι συζητάνε και αναζητούν «πώς θα είναι τα φετινά θέματα!». 

Τα φετινά θέματα θα χαρακτηριστούν ως τα θέματα του Κορωνοϊού (ήδη αρκετά διαγωνίσματα έχουν δώσει αυτό το όνομα) και τα θυμόμαστε μετά από χρόνια ως τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Κορωνοϊού 2019 – 20. 

Προφανώς η επιτροπή των εξετάσεων έχει πολύ δύσκολο έργο από κάθε φορά! Πρέπει να επιλέξει θέματα σύμφωνα με τη νέα ύλη χωρίς να αγγίξει την ύλη που είναι εκτός για να μην υπάρχει αναστάτωση ως προς την διόρθωση των γραπτών. Πρέπει να επεξεργαστεί κάτι καινούργιο που δεν έχει φόρμα και μπούσουλα να πορευτεί. Πρέπει να χαράξει το δικό της και αυτό από μόνο του είναι αρκετά δύσκολο και πολύπλοκο… 

Νομίζω ότι ένα είναι το σίγουρο, τα θέματα ΔΕΝ θα αλλάξουν μορφή, θα είναι του ίδιου μοτίβου με τα περσινά. Δεν θα μας εκπλήξουν προσθέτοντας κάτι νέο ή αφαιρώντας κάτι από αυτά που ζητούνταν συνήθως στις εξετάσεις. Άρα δεν θα εκπλαγούμε από τη μορφή των θεμάτων. 

(edit) Να υπενθυμίσω ότι στις περσινές εξετάσεις, τον Ιούνιο, ζητήθηκαν δύο ορισμοί και δύο ισχυρισμοί με δικαιολόγηση (αντιπαράδειγμα)! Όμως στις επαναληπτικές εξετάσεις δεν τέθηκε η ερώτηση με τον ισχυρισμό (αντιπαράδειγμα)! Άρα και σε αυτό το σημείο περιμένουμε να επαληθεύσουμε αν το «αντιπαράδειγμα» υπάρχει (μονό ή διπλό) ή όχι από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. 

Το lisari σας εύχεται επιτυχία και να απολαύσετε όλο αυτό που γίνεται! Είναι μια εμπειρία που θα τη θυμάστε για μια ζωή! Εσείς απλά προσθέστε τα "χρώματα" σε αυτή την εμπειρία! 

Εμείς από Τρίτη βράδυ θα έχουμε το «online καφενείο μαθηματικών» όπου οι καθηγητές θα συζητούν για τα θέματα, θα μοιράζονται την αγωνία τους και θα κάνουν τις δικές τους προβλέψεις. 

Οι απαντήσεις των θεμάτων ΓΕΛ (17/6) και ΕΠΑΛ (18/6) θα δοθούν την ημέρα εξέτασης κατά τις 12:00 από τη lisari team. 

Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

ΕΠΑνάΛηψη στη Γ Λυκείου [2020]

Μας το ζητήσατε σας το προσφέρουμε!

Ύλη των ΕΠΑΛ (νέο) - Οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ με ποια ύλη εξετάζονται;


Κάθε προσφορά αρχείων για τα ΕΠΑΛ είναι δεκτή!!

16) Και ένα τελευταίο αρχείο για την τελική σας επανάληψη από την Ιωάννα Σιαμπαλή και τον Κώστα Τσόλκα.

15) Το τελευταίο για φέτος διαγώνισμα προσομοίωσης από την Ιωάννα Σιαμπαλή και τον Κώστα Τσόλκα (με απαντήσεις).

13 - 14) Θέματα προσομοίωσης από την ΟΕΦΕ και "είμαστε μέσα"

12) Ένα δεύτερο διαγώνισμα με λύσεις μας προσφέρει ο Νίκος Καραλάκης από τα Μέγαρα Αττικής πάνω στην ανανεωμένη ύλη των ΕΠΑΛ. 

11) Η Μαρία Μαθιουδάκη από το Ηράκλειο Κρήτης μας προσφέρει τέσσερα διαγωνίσματα από παλαιά θέματα εξετάσεων πάνω στην ανανεωμένη ύλη. 

10) Ο Νίκος Καραλάκης είναι Φροντιστής από τα Μέγαρα Αττικής μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στην νέα ύλη των ΕΠΑΛ. 

9) Ο Σανίδας Φίλιππος είναι Φροντιστής στην Έδεσσα και μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στην νέα ύλη των ΕΠΑΛ.

8) Ο Στασινός Παναγιώτης είναι Φροντιστής από την Μεγαλόπολη Αρκαδίας μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στην νέα ύλη των ΕΠΑΛ. Εδώ δείτε τις υποδείξεις

7) Ο αγαπητός θαμώνας του lisari Κωνσταντίνος Τσόλκας από την Πάτρα θα μας προσφέρει τις εκφωνήσεις και λύσεις (μετά από λίγες μέρες) ασκήσεων από τη Γ Λυκείου.
Επαναληπτικές ασκήσεις

6) O Τριαντάφυλλος Πλιάτσιος από την Κοζάνη [1/4/2020] μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα θεωρίας σε δύο μορφές: pdf - word
5) Ένα πλήρες online κουίζ στην Στατιστική από το Μάκη Χατζόπουλο. 

4) Ο Κων/νος Μόσιος από τα Τρίκαλα μας προσφέρει εκ νέου τις λύσεις από τις Επαναληπτικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ για το 2017 και 2018. Θέματα και λύσεις Επαναληπτικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 
2017 και 2018

3) Ο Δημήτρης Κολέντσης μας προσφέρει τα εξής αρχεία:
 - οκτώ προβλήματα με βάση το σχολικό βιβλίο. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
- πέντε επαναληπτικά θέματα. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
- οκτώ επαναληπτικά διαγωνίσματα προσομοίωσης σύμφωνα με την ΝΕΑ ύλη μέσα από το site του dimkolentsis-maths.blogspot.com . Για αποθήκευση πατήστε εδώ.

2) Ένα βοήθημα μαθηματικών για τους μαθητές των ΕΠΑΛ από τον Χρήστο Μπέκα. Ένα βιβλίο περίπου 200 σελίδων.

1) Λυμένα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων από τη lisari team 
(η εύρεση των αρχείων έγινε από τη δεξιά στήλη 
"Αρχειοθήκη ιστολογίου" που είναι ταξινομημένα ανά έτος και μήνα)


Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Τα "επώνυμα" διαγωνίσματα των Φροντιστηρίων για τη Γ Λυκείου

Όποιο Φροντιστήριο νιώθει "επώνυμο" και έχει επιμεληθεί δικά του θέματα, μπορεί να τα αποστείλει στο email lisari.blogspot@gmail.com μαζί με τις απαντήσεις στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ Λυκείου (ΓΕΛ / ΕΠΑΛ). 

Έστω και καθυστερημένα σας παρουσιάζουμε τα "επώνυμα" διαγωνίσματα 
που αναζητούν οι καθηγητές και οι μαθητές.

Μια αποκλειστικότητα από το lisari

#ΟΕΦΕ

Α΄ φάση (Ιανουαρίου 2020)

Β΄ φάση (Μαΐου 2020) - τελική προσομοίωση

#ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ... 

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Αρχεία για τη Γ Λυκείου σύμφωνα με τη νέα αναμορφωμένη ύλη [2020]


Επειδή οι περισσότεροι καθηγητές και μαθητές της Γ Λυκείου αναζητούν υλικό με θέματα μέχρι την παράγραφο 2.7, θα συγκεντρώνουμε σε αυτή την ανάρτηση το σχετικό υλικό για την πιο εύκολη πρόσβαση και εύρεση τους.

Κάθε προσφορά αρχείων είναι ευπρόσδεκτη. 

52 - 55) Επώνυμα διαγωνίσματα από την "ΟΕΦΕ" (α και β φάση) και "είμαστε μέσα"

51) 181 ερωτήσεις Σ - Λ με απαντήσεις από τη lisari team και τους συγγραφείς του 1ου βιβλίου.

46 - 50) Πέντε επαναληπτικά διαγωνίσματα από τα Αρσάκεια ΓΕΛ από τον ιστότοπο eisatopon.blogspot.com

44 - 45) Δύο επαναληπτικά διαγωνίσματα από τους συναδέλφους Σουλτανίδου Κική- Αραμπατζής Φίλιππος. [Δείτε εκφωνήσεις]

43) Διαγώνισμα προσομοίωσης  για τους μαθητές του ΓΕΛ Σύρου από τον Νίκο Τσιμοράγκας. [Δείτε τις εκφωνήσεις - απαντήσεις].

42) Το έκτο επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης με λύσεις από τον Κώστα Ταμπάκο. [Ο σύνδεσμος εδώ]

41) Επαναληπτικό διαγώνισμα από το παράρτημα της ΕΜΕ Ν. Ευβοίας [Ο σύνδεσμος εδώ]

40) Τελευταίο διαγώνισμα προσομοίωσης από τον Νίκο Σούρμπη [Οι εκφωνήσεις εδώ και οι λύσεις εδώ]

39) Αναμένεται να δοθεί η άδεια για τα θέματα "ΟΕΦΕ" [Ο σύνδεσμος εδώ

38) Αναμένεται να δοθεί η άδεια για τα θέματα "Είμαστε μέσα..." [Ο σύνδεσμος εδώ]

37) Ο Βασίλης Βέλμαχος και ο Γιώργος Λαμπρόπουλος από την Πετρούπολη Αττικής, μας προσφέρουν ένα επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης. [Ο σύνδεσμος εδώ]

36) Ο Τσόπελας Γιάννης από το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - Ηλείας μας προσφέρει το τέταρτο επαναληπτικό διαγώνισμα + λύσεις. [Ο σύνδεσμος εδώ]

35) Το τελευταίο (14ο) και καλύτερο (γιατί άραγε;;) διαγώνισμα του study4exams + λύσεις. Ο σύνδεσμος εδώ.

34) Νέο διαγώνισμα (20/5/20) από τον Νίκο Σούρμπη. Για αποθήκευση πατήστε: Εκφωνήσεις + Απαντήσεις

33) 
Προσομοιωμένο Διαγώνισμα + λύσεις από τον Καραγιάννης Ιωάννης Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου  Μαθηματικών , 2ο ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου [Πηγή: esos.gr]

32) Ανακεφαλαιωτικό διαγώνισμα από την Περιφερειακή Διεύθυνση Βόρειου Αιγαίου [Για εκφωνήσεις πατήστε εδώ και για λύσεις πατήστε εδώ

31) Το 13ο διαγώνισμα + λύσεις από το Study4exam + λύσεις. [Ο σύνδεσμος εδώ]

29 - 30) Ο Γιαννάκαρος Σπύρος μας προσφέρει μέσω του mathamagicpath.blogspot.com  δύο διαγωνίσματα + λύσεις. [ Ο σύνδεσμος εδώ]

24 - 28) Ο Κώστας Ταμπάκος μας προσφέρει ένα φάκελο με 5 διαγωνίσματα +λύσεις.  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

21 - 23) Ο Μιχάλης Βιτσαξής μας προσφέρει ένα φάκελο με 3 επαναληπτικά θέματα +λύσεις!  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

20) Πέντε ασκήσεις + λύσεις από τον συγγραφέα Θανάση Ξένο [Ο σύνδεσμος εδώ]

19) Διαγώνισμα προσομοίωσης από την Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί. Υπεύθυνος: Ιωάννης Σαράφης.  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

18) Ο Τσόπελας Γιάννης από το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - Ηλείας μας προσφέρει το τρίτο επαναληπτικό διαγώνισμα + λύσεις.  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

17) Ο Γιώργος Μπαζούκης από την Βέροια μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα + λύσεις.  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

16) Ο Τσόπελας Γιάννης από το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - Ηλείας μας προσφέρει ένα αρχείο για το DLH και τη χρήση του μιας και έγινε πρώτο θέμα!  [ Ο σύνδεσμος εδώ]

15) Στεργίου - Νάκης - Μαργαρώνης μας προσφέρουν αποκλειστικά τέσσερις ασκήσεις + λύσεις. (Ο σύνδεσμος εδώ)

14)
Το 12ο διαγώνισμα από το Study4exam + λύσεις. [Ο σύνδεσμος εδώ]

13) Ένα ακόμη (απαιτητικό) διαγώνισμα προσομοίωσης από το Νίκο Σουρμπή. (Ο σύνδεσμος εδώ)

12) Δύο διαγωνίσματα από τον Τσόπελα Γιάννη Μαθηματικός από το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - Ηλείας + χειρόγραφες λύσεις. (Ο σύνδεσμος εδώ)

11) Δέκα άλυτες ασκήσεις στο Διαφορικό λογισμό από τον Γιώργο Ασημακόπουλο και σε μορφή word! σύνδεσμος εδώ)

10) Πέντε συν δύο θέματα από τον συγγραφέα Νίκο Σκομπρή (αποθήκευση)

9) Ένα επαναληπτικό Κριτήριο Αξιολόγησης + λύσεις από τον συγγραφέα Νίκο Τάσο (αποθήκευση)

8) Πέντε επαναληπτικές ασκήσεις + λύσεις από τον συγγραφέα Βασίλη Παπαδάκη (αποθήκευση)

7) Ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο από τον Μπάμπη Στεργίου (νέο αρχείο) (αποθήκευση)

6) Ένα γιγάντιο αρχείο με θεωρία, Σ - Λ, αντιπαραδείγματα και πάνω από 200 ασκήσεις από το Νίκο Ράπτη (αποθήκευση)

5) 5o Επαναληπτικό διαγώνισμα από τον Θανάση Κοπάδη (αποκλειστικά από την ιστοσελίδα thanasiskopadis.blogspot.com)

4) 4o Επαναληπτικό διαγώνισμα από τον Θανάση Κοπάδη (αποκλειστικά από την ιστοσελίδα thanasiskopadis.blogspot.com)

3) 3o Επαναληπτικό διαγώνισμα από τον Θανάση Κοπάδη (αποκλειστικά από την ιστοσελίδα thanasiskopadis.blogspot.com)

2)
 2o Επαναληπτικό διαγώνισμα από τον Θανάση Κοπάδη (αποκλειστικά από την ιστοσελίδα thanasiskopadis.blogspot.com)

1) 1o Επαναληπτικό διαγώνισμα από τον Θανάση Κοπάδη (αποκλειστικά από την ιστοσελίδα thanasiskopadis.blogspot.com)

#Γενικά αρχεία #
1) Προτάσεις που χρησιμοποιούνται χωρίς απόδειξη (μετά από οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας) σύμφωνα με τη νέα ύλη!

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Αποκτήστε την εμφάνιση της lisari team!!



Ανακοινοποίηση της ανάρτησης από 23/8/15!

Από τη 1η Πανελλαδική συγκέντρωση της lisari team στην Αθήνα

Όταν αναρτήσαμε τις παραπάνω φωτογραφίες στο διαδίκτυο λάβαμε αρκετά μηνύματα με την ίδια ερώτηση: "Πώς μπορούμε να αποκτήσουμε τη μπλούζα της lisari;" 

Νιώστε μέλη της ομάδα μας!
 


Σας δίνετε ξανά η δυνατότητα να την αποκτήσετε!! Πως; Διαβάστε παρακάτω!

Δημιουργός της μπλούζας: http://yellowartworx.gr/

Ιστορία
Το καλοκαίρι 2015 σκεφτήκαμε ως νεοσύστατη ομάδα να αποκτήσουμε τη δική μας εμφάνιση, έτσι σχεδιάσαμε τη μπλούζα που βλέπετε παρακάτω. 



Θυμάμαι χαρακτηριστικά να έχουμε αποστείλει δεκάδες e-mail σε διάφορες εταιρείες εκτυπώσεων για να πάρουμε προσφορές. Συναντηθήκαμε με τρεις εκπροσώπους διαφόρων εταιρειών και τελικά εμπιστευτήκαμε τον Ιωάννη Σπανόπουλο από την εταιρεία yellowartworx (Δορυλαίου 12, Πειραιάς 185 43).

Ο Ιωάννης Σπανόπουλος είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος που κατάλαβε ακριβώς τι θέλουμε. Με όρεξη και πολύ διάθεση καταλήξαμε σε μια ποιοτική μπλούζα, που οι στάμπες αντέχουν στο πλύσιμο και στη φθορά του χρόνου. Η πρώτη παραγγελία μας ήταν 62 μπλούζες!!
___________________________________________________________________

Σήμερα... 
Μετά από επικοινωνία και την αποκλειστική συνεργασία με τον Ιωάννη Σπανόπουλο μας δίνει τη δυνατότητα να τυπώσει νέες μπλούζες για όλα τα μέλη του blog σε οικονομική τιμή! 

# Τιμή
  • 15,5 ευρώ (edit) (περίπου, μαζί με τα έξοδα αποστολής που θα γίνουν από την Ελληνοεκδοτική)
  • 12 ευρώ (χωρίς έξοδα αποστολής - παραλαβή από σημείο της Αθήνας - Πειραιά)
Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται και το Φ.Π.Α. 

Οι τιμές της παραλαβής είναι οι ίδιες μετά από 5 έτη! Ενώ για την αποστολή είναι πιο οικονομικές από το 2015 που ήταν στα 18 ευρώ! Αυτό οφείλεται στη διακίνηση που θα γίνεται μέσω της Ελληνοεκδοτικής (και δεν έχει κανένα κέρδος από τη μεταφορά) και χρεώνονται 3,50 (με ΦΠΑ).

Για παραγγελίες πατήστε εδώ!

# Χρώμα
Μπορείτε να διαλέξετε υποχρεωτικά μεταξύ των χρωμάτων άσπρο ή μαύρο. 

# Διαστάσεις
Προσοχή στις διαστάσεις που θα δώσετε, αφού η γραμμή της μπλούζας είναι φαρδιά. Συμβουλευτείτε τους παρακάτω πίνακες.

Οι διαστάσεις στα ανδρικά και γυναικεία νούμερα
 
Παιδικές διαστάσεις
Ηλικία       Πλάτος
4 ετών         34cm
6 ετών         37 cm
8 ετών         40 cm
10 ετών       43 cm
12 ετών       46 cm





# Όνομα (πλάτη)
Επιλέγεται όποιο όνομα επιθυμείτε στο πίσω μέρος της μπλούζας. Θέλετε μόνο όνομα; Όνομα και επίθετο; Στα ελληνικά ή στα Αγγλικά; Διαλέγετε ό,τι θέλετε και το σημειώνεται στη φόρμα παραγγελίας. Αν δεν θέλετε να εμφανίζεται το όνομα στην πλάτη απλά δεν συμπληρώνεται το αντίστοιχο πεδίο. 

# Νούμερο (πλάτη)
Τα πρώτα 37 νούμερα κατά προτεραιότητα αντιστοιχούν στα μέλη της lisari team. Η αρίθμηση για τα μέλη του blog συνεχίζουν από το 37 και μετά. Επιλέγετε όποιο νούμερο επιθυμείτε. Αν δεν θέλετε να εμφανίζεται το νούμερο στην πλάτη απλά δεν συμπληρώνεται το αντίστοιχο πεδίο. 

# Χρόνος αποστολής
Επειδή συγκεντρώνουμε τις παραγγελίες, οι αποστολές θα γίνονται κάθε 10 με 15 μέρες. Άρα δώστε σήμερα την παραγγελία σας για την έχετε όσο γίνεται πιο γρήγορα! 

Το μοτίβο της μπλούζας είναι αυτό που απεικονίζεται στην παραπάνω φωτογραφία, είναι της μορφής POLO, πολύ καλή ποιότητα (μετά από 5 χρόνια μπορώ να το ισχυριστώ), μάρκας KEYA και το μόνο που αλλάζει είναι το όνομα και το νούμερο στην πλάτη. 


Έχουμε σκοπό να γεμίσουμε τις παραλίες 
και τα Φροντιστήρια με μπλούζες της lisari team

Η συμμετοχή σας στηρίζει την δράση μας

Νέο έτος; Νέα στήλη! Μια μαθηματική πρόταση το μήνα από τον...

Φέτος, μπήκε με το δεξί στο lisari.blogspot.com ο φίλος και αγαπητός μέλος της lisari team, Γιώργος Χασάπης!

Ο Γιώργος κάθε μήνα θα μας παρουσιάζει από μια σημαντική πρόταση των μαθηματικών. Μια πρόταση που θα αφορά είτε τους μαθητές είτε τους φοιτητές. Συνολικά θα παρουσιαστούν από εδώ 12 προτάσεις. Στο τέλος του έτους θα δημιουργήσουμε ένα ενιαίο αρχείο και θα το αναρτήσουμε λίγο πριν τη λήξη του έτους.

Πρόταση 5η (Μαΐου): Ανάλυση
Η πέμπτη πρόταση του Γιώργου είναι βασική και απλή μέχρι και τους μαθητές της Γ Λυκείου! Κυρτή και άνω φράγμα! Είναι εφικτό;

"Δεν υπάρχει κυρτή συνάρτηση f : R→R  (σύμφωνα με τον ορισμό του σχολικού βιβλίου) για την οποία υπάρχει MεR τέτοιο ώστε f (x) < M, για κάθε xεR."

Με λίγα λόγια:

"Δεν υπάρχει κυρτή συνάρτηση και άνω φραγμένη στο R. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τη κοίλη και κάτω φραγμένη¨. 

Για να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ.

Πρόταση 4η (Απριλίου): Ανάλυση
Η τέταρτη πρόταση του Γιώργου καταπιάνεται με την περίοδο συνάρτησης. Η απόδειξη είναι απαιτητική αφού χρειάζονται γνώσεις από Πανεπιστημιακή ύλη. 

"Έστω f :R →R μια μη σταθερή περιοδική συνάρτηση η οποία έχει τουλάχιστον ένα σημείο συνέχειας. Τότε η f έχει ελάχιστη θετική περίοδο, δηλαδή υπάρχει Τ > 0 περίοδος της f τέτοιο ώστε κανένα σημείο του διαστήματος (0,T) να είναι περίοδος της f".

Για να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ.

Πρόταση 3η (Μαρτίου): Ανάλυση
Η τρίτη πρόταση του Γιώργου παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον αφού λέει κάτι πολύ απλό:

" Για μια συνεχή συνάρτηση f: ℝ → ℝ ισχύει η εξής ισοδυναμία: Η f είναι 1 − 1 αν και μόνο αν η f δεν έχει ακρότατα."

Η εξήγηση είναι απλή: Αν η f είναι συνεχής και 1 - 1, τότε (;) είναι γνησίως μονότονη, άρα δεν έχει ακρότατα. Φυσικά αυτή η πρόταση, όπως και το αντίστροφο, θέλει απόδειξη αφού δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο!

Για να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ.

Πρόταση 2η (Φεβρουαρίου): Ανάλυση
Η δεύτερη πρόταση είναι η έκδοση της ανισότητας του Hölder για συνεχείς συναρτήσεις, μία από τις σημαντικότερες ανισότητες της Ανάλυσης.

Για να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ.

Πρόταση 1η (Ιανουαρίου): Ανάλυση
Η πρώτη πρόταση είναι διδακτική και μπορεί να παρουσιαστεί στην τάξη:

"Κάθε πολυωνυμική συνάρτηση f άρτιου βαθμού λαμβάνει μέγιστο ή ελάχιστο"

Συγκεκριμένα, αν ο συντελεστής του μεγιστοβάθμιου όρου της είναι:
•  θετικός, τότε η f λαμβάνει ελάχιστο στο R.
•  αρνητικός, τότε η f λαμβάνει  μέγιστο στο R.

Για να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ.