Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το study4exams. Δείτε τη νέα μορφή των θεμάτων από το επίσημο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας.
Η πρόταση των νέων θεμάτων παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πρέπει να την παρακολουθήσουμε.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Η επιστημονική ομάδα του study4exams για την περίοδο του Ιουνίου 2011 και μετά υπενθυμίζουμε ότι είναι:
Δείτε εδώ το επικαιροποιημένο αρχείο (17/10/2016) του study4exams με όλα τα θέματα θεωρίας και ασκήσεις από το 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης.
Η πρόταση των νέων θεμάτων παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πρέπει να την παρακολουθήσουμε.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
- Για περισσότερα θέματα (επαναληπτικά) πατήστε στο σύνδεσμο http://www.study4exams.gr
- Δείτε εδώ ΌΛΑ τα προσαρμοσμένα θέματα (2015 - 16) του study4exams από το Θανάση Νικολόπουλο.
Η επιστημονική ομάδα του study4exams για την περίοδο του Ιουνίου 2011 και μετά υπενθυμίζουμε ότι είναι:
- Γεωργιάδη-Τσάτσαρη Δέσποινα
- Κουτσανδρέας Γεράσιμος
- Κωνσταντόπουλος Κωνσταντίνος
- Μοτσάκος Βασίλειος
- Μπαραλός Γεώργιος
- Μπερκέτης Νικόλαος
- Σβέρκος Ανδρέας
Δείτε εδώ το επικαιροποιημένο αρχείο (17/10/2016) του study4exams με όλα τα θέματα θεωρίας και ασκήσεις από το 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης.
Μακη να ρωτησω κατι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο θεμα α1 ποιο ειναι το ερωτημα? Μηπως θα επρεπε καπου να υπαρχει κ η φραση #να αποδειξετε οτι#?
Μήπως;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση υπάρχουν οι λύσεις πουθενά?Γιατί έχω κολλήσει στο θέμα Β το 1?Μια μικρή βοήθεια να ξεκολλήσω...?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι ανακοινώνονται οι λύσεις στο study4exams μετά από κάποιες μέρες.
ΔιαγραφήΓια το Β1, αρχικά απλοποίησε τον τύπο της g διαιρώντας πάνω κ κάτω με f και μετά πάρε 2 περιπτώσεις (αν f γν.αύξουσα ή γν. φθίνουσα) και χτίσε τη μονοτονία της g.
(προσωπική εκτίμηση: εκτός πνεύματος θεμάτων πανελληνίων το συγκεκριμένο για Β1 ερώτημα)
Ευχαριστώ ναι μόλις το είδα οτι θα ανακοινωθούν σε 15-20 μέρες! Ο.κ. (και) αυτό έκανα αλλά δεν... μάλλον κάπου έχει κολλήσει το μυαλό μου θα το ξανακοιτάξω
ΔιαγραφήKαι αφού αναφέρεις το πνεύμα των θεμάτων δυσκολεύομαι ειλικρινά να καταλάβω ποιο είναι ,έχω να ασχοληθώ με πανελλήνιες 5 χρόνια, μάλλον αυτό φταίει-πολλά έχουν αλλάξει ή μου φαίνεται?
ΔιαγραφήΜέχρι και το 2015, το Β θέμα μονοπωλούσαν οι μιγαδικοί που πλέον είναι εκτός ύλης.
ΔιαγραφήΤον Μάιο και Ιούνιο του 2016, παρατηρήθηκε γενικά μια στροφή σε πιο βατά ερωτήματα που μοιάζουν -κάποια από αυτά- σε ασκήσεις σχολικού βιβλίου.
Σε κάθε περίπτωση,το 1ο ερώτημα του Β θέματος συνήθως στηρίζεται σε απλή εφαρμογή της θεωρίας ή πράξεις.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Β1 αν πάρουμε για παράδειγμα την f ως γνησίως αύξουσα και έστω x1=g(x2) τότε μπορούμε να καταλήξουμε σε άτοπο. Άρα η g είναι γνησίως αύξουσα. Ομοίως για την περίπτωση που η f είναι γνησίως φθίνουσα. Υπάρχει κάτι λάθος στον παραπάνω τρόπο?
ΑπάντησηΔιαγραφήx1 μικρότερο του x2 και g(x1) μεγαλύτερο ίσο του g(x2) γράφω...όχι χ1=g(x2)
ΔιαγραφήTο θέμα είναι οτι το έκανα και αυτό που λες και δεν καταλήγω σε άτοπο...Το δοκίμασες καταλήγεις σε άτοπο; Τι δεν "βλέπω" δεν ξέρω
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ τώρα το ξανακοίταξα και έκανα λάθος από βιασύνη σε μία ανίσωση !! Αν είναι δυνατόν...ναι βγαίνει μια χαρά
ΑπάντησηΔιαγραφή