Σελίδες

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Ένα χρήσιμο αρχείο για έλεγχο των γνώσεων στη Γ Λυκείου

Μια μοναδική επιμέλεια από τον συνήθης ύποπτο ανάλογων αρχείων! Ο Νίκος Ράπτης από το Αγρίνιο έκανε πάλι το θαύμα του!

Μας προσφέρει για αρχή ένα μοναδικό αρχείο με 10 test για τη Γ Λυκείου!

Το αρχείο θα ανανεώνεται συχνά μέχρι να ολοκληρωθούν.

Τελευταία ενημέρωση: 6/3/2018

1 -10: Για απευθείας αποθήκευση των 10 πρώτων test πατήστε εδώ.

11: Για απευθείας αποθήκευση του 11ου τεστ στην μονοτονία - ακρότατα πατήστε εδώ.

Για να παρακολουθείτε συγκεντρωτικά τα αρχεία της Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου

για το σχολικό έτος 2017 - 18 πατήστε εδώ.

Για τα αρχεία από προηγούμενα έτη πατήστε εδώ.


8 σχόλια:

  1. efxaristoume! poli kalo gia mia proti epanalipsi. periexei vasikes methodous. tha to timisoun oi mathites mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον κ. Ράπτη για τις εξαιρετικές ασκήσεις και την προσφορά του. Αν υπάρχουν και στην υπόλοιπη ύλη, τότε είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.

    ΥΓ. Στο 6ο τεστ και στην άσκηση 4, το δεδομένο f(1)=0 μπορεί να παραλειφθεί αφού προκύπτει από τη δοσμένη σχέση για x=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, στην άσκηση 7 αντί να δοθεί η μονοτονία της f, μπορεί να δοθεί παραγωγίσιμη για να δείξουμε ότι είναι γνησίως αύξουσα

      Διαγραφή
    2. 6ο τεστ άσκηση 4: θα μπορούσε όντως Nick να δίνεται ως ζητούμενο ότι f(1) = 0 και θα είναι μια πολύ καλή άσκηση!

      Διαγραφή
    3. Όσο για την άσκηση 7 Νίκο πώς μπορεί να δώσει ότι είναι παραγωγίσιμη όταν το τεστ είναι στην παράγραφο 1.8;

      Διαγραφή
    4. Στο τρίτο ερώτημα της ίδιας άσκησης έχει ερώτημα με παράγωγο, οπότε θεώρησα ότι η λογική αυτών των τεστ είναι να δωθούν στα παιδιά μετά το πρώτο πέρασμα της ύλης ως έλεγχος στην επανάληψη της κάθε ενότητας με συνδυασμένα ερωτήματα από τις υπόλοιπες.

      Διαγραφή
    5. Nik εσύ πρέπει να έχεις δίκιο! Οπότε σωστή η πρότασή σου!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος