Παρουσιάζουμε μία όμορφη λύση ενός μαθητή στο επίμαχο ερώτημα Β3 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι από τις λύσεις που δεν κυκλοφορούν και συνδυάζει γνώσεις Β Λυκείου και κυρίως δεν χρησιμοποιεί απαγωγή σε άτοπο που τελικά αποδείχθηκε δύσκολη κίνηση.
Μόλις ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών θα αναφέρουμε και σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρήκαμε την παρακάτω λύση.
Δείτε την, αξίζει!
Ανανέωση (1/6/2013): Αντικατέστησα την Ευκλείδεια Διαίρεση με το σχήμα Horner για να απεικονίσω την ακριβή λύση του μαθητή.
Εξαιρετική λύση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω μία από τις χαρές του επαγγέλματός μας είναι αυτή η έκπληξη που νιώθουμε όταν βλέπουμε μαθητές μας να παρουσιάζουν τόσο ευφάνταστες ιδέες!
Όλοι μας είχαμε και κάθε τόσο έχουμε τη χαρά να διδάσκουμε ένα τέτοιο προικισμένο μαθητή που επαληθεύει τη ρήση "sky is the limit", δεν υπάρχουν δηλαδή όρια στην ευφυία και τις δυνατότητες των μαθητών μας.
Προσωπικά, είχα αρκετές φορές τη χαρά να βρω μπροστά μου τέτοιες περιπτώσεις μαθητών που από τη μία με άγχωναν και με τσίτωναν ως καθηγητή, με το τι θα έβρισκαν να μου πουν μέσα στην τάξη (και τη συνεχή έγνοια να ανταποκρίνομαι πάντα στις απαιτήσεις του επιπέδου τους) αλλά από την άλλη με έκαναν πάντα χαρούμενο, γιατί ένιωθα διαρκώς ότι γινόμουν καλύτερος εκπαιδευτικός με τη βοήθειά τους.
Το ξέρουμε αυτό το συναίσθημα όλοι όσοι έχουμε μπει σε τάξη.
Δεν είναι υπέροχο;
Μπράβο σε αυτόν τον (άγνωστο σε μας) μαθητή και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον.
Η πιο "στρωτή" λύση από όσες έχω δει να κυκλοφορούν. Πολλά συγχαρητήρια στο παιδί.Μακάρι να έχει το μέλλον που αξίζει στην καθαρότητα της σκέψης του.
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικά σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρέθηκε αυτή η εξαιρετικη λύση;
ΑπάντησηΔιαγραφή(Μάλλον) από το Β.Κ της Χαλκίδας
Διαγραφή