Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όταν οι μαθητές βάζουν τα γυαλιά στους καθηγητές!

Παρουσιάζουμε μία όμορφη λύση ενός μαθητή στο επίμαχο ερώτημα Β3 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι από τις λύσεις που δεν κυκλοφορούν και συνδυάζει γνώσεις Β Λυκείου και κυρίως δεν χρησιμοποιεί απαγωγή σε άτοπο που τελικά αποδείχθηκε δύσκολη κίνηση.

Μόλις ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών θα αναφέρουμε και σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρήκαμε την παρακάτω λύση.

Δείτε την, αξίζει!

Ανανέωση (1/6/2013): Αντικατέστησα την Ευκλείδεια Διαίρεση με το σχήμα Horner για να απεικονίσω την ακριβή λύση του μαθητή. 



Σχόλια

  1. Εξαιρετική λύση!

    Πω πω μία από τις χαρές του επαγγέλματός μας είναι αυτή η έκπληξη που νιώθουμε όταν βλέπουμε μαθητές μας να παρουσιάζουν τόσο ευφάνταστες ιδέες!

    Όλοι μας είχαμε και κάθε τόσο έχουμε τη χαρά να διδάσκουμε ένα τέτοιο προικισμένο μαθητή που επαληθεύει τη ρήση "sky is the limit", δεν υπάρχουν δηλαδή όρια στην ευφυία και τις δυνατότητες των μαθητών μας.

    Προσωπικά, είχα αρκετές φορές τη χαρά να βρω μπροστά μου τέτοιες περιπτώσεις μαθητών που από τη μία με άγχωναν και με τσίτωναν ως καθηγητή, με το τι θα έβρισκαν να μου πουν μέσα στην τάξη (και τη συνεχή έγνοια να ανταποκρίνομαι πάντα στις απαιτήσεις του επιπέδου τους) αλλά από την άλλη με έκαναν πάντα χαρούμενο, γιατί ένιωθα διαρκώς ότι γινόμουν καλύτερος εκπαιδευτικός με τη βοήθειά τους.

    Το ξέρουμε αυτό το συναίσθημα όλοι όσοι έχουμε μπει σε τάξη.

    Δεν είναι υπέροχο;

    Μπράβο σε αυτόν τον (άγνωστο σε μας) μαθητή και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο "στρωτή" λύση από όσες έχω δει να κυκλοφορούν. Πολλά συγχαρητήρια στο παιδί.Μακάρι να έχει το μέλλον που αξίζει στην καθαρότητα της σκέψης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικά σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρέθηκε αυτή η εξαιρετικη λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...