Δείτε την άσκηση Β2 σελ. 28 από το σχολικό βιβλίο Μαθηματικών Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου όπως δεν την έχετε ξανά δει! Μια κλασική αλλά ταυτόχρονη απαιτητική άσκηση για τους μαθητές όπως διαπιστώνω κάθε χρόνο που τη διδάσκω στον πίνακα.
Φέτος, για πρώτη φορά αφιέρωσα λίγο παραπάνω χρόνο μέσα στην τάξη για να τονίσω το αντίστροφο και την γεωμετρική ερμηνεία της άσκησης αυτής. Επίσης, προτείνω μια παρόμοια άσκηση για καλύτερη εξάσκηση.
Το αρχείο αφιερώνεται στους μαθητές που όχι δεν έχουν σταματήσει να ασχολούνται αλλά έχουν εντατικοποιήσει τη μελέτη τους. Το αρχείο αυτό σε αυτούς απευθύνεται.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ομως συμφωνα με τις οδηγιες δεν πρεπει να γινουν ασκησεις απο β ομαδα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά! Αλλά η σωστή έκφραση είναι "Προτείνεται να γίνουν ασκήσεις μόνο από την Α ́ ομάδα."
ΔιαγραφήΟ εκπαιδευτικός παίρνει την τελική απόφαση ποιες ασκήσεις θα κάνει και πως θα τις διδάξει.
Αντίθετα στην παράγραφο 1.3 περιέχονται εξαιρετικές ασκήσεις στην Β ομάδα, όπως οι Β2, Β3, Β8 και Β9.
Και για να δεις πόσο ανάποδος είμαι στην επόμενη παράγραφο, στην 1.4, που οι οδηγίες δεν λένε τίποτα εγώ αποφεύγω τις ασκήσεις της Β ομάδας που είναι ιδιαίτερες. Δες τες μία προς μία και δεν νομίζω να διαφωνήσεις...
Συμπέρασμα: Ένας εκπαιδευτικός που γνωρίζει τι κάνει, γιατί το κάνει, είναι πιο κοντά στο μαθητή από ότι οι οδηγίες.
Συμφωνώ απόλυτα! Κάποιος μαθητής μου κυνηγάει το Πολυτεχνείο και ο διανυσματικος λογισμός θα του χρειαστει, έχει ανάγκη και από ασκήσεις Γ ομάδας! Καλές οι οδηγίες, αλλά ο καθηγητής έχει τον τελευταίο λόγο!
ΔιαγραφήΘεωρείται γνωστό ότι τα σημεία Κ, Λ, Μ είναι συνευθειακά εάν και μόνον εάν ΟΛ = θ·ΟΚ + (1-θ)·ΟΜ για κάποιον αριθμό θ; (Δεν είμαι εκπαιδευτικός και δεν ξέρω τι διδάσκεται σήμερα.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δεν το γνωρίζει Άγγελε, είναι γνώση που θα αποκτήσει στο Πανεπιστήμιο.
Διαγραφή