Πλήθος: 16 άρτια διαγωνίσματα στην Α΄ και Β΄ Λυκείου
Για πρώτη φορά ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να μελετήσει ένα διαγώνισμα όπως ακριβώς θα του τεθεί σε λίγες μέρες στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου.
Υπενθυμίζουμε ότι μετά από εννιά (2013) χρόνια η Τράπεζα Θεμάτων θα λειτουργήσει και ο διδάσκοντας θα προτείνει μόνο το 1ο και 3ο θέμα των εξετάσεων.
Ακόμα δεν έχουν τεθεί οι όροι πώς θα επιλέγονται τα θέματα από την Τράπεζα θεμάτων, αλλά δεν αποκλείεται τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της να πάμε σε πιο χαλαρό πλαίσιο. Για παράδειγμα να επιλέγει ο υπεύθυνος καθηγητής ένα θέμα, όποιο επιθυμεί, από την Τράπεζα Θεμάτων, χωρίς κλήρωση που γινόταν στο παρελθόν. Ή το κάθε σχολείο να προσθέσει φίλτρα μέχρι την ύλη που έχει διδάξει ο υπεύθυνος καθηγητής και έως εκεί να κληρωθεί ένα θέμα. Δηλαδή να μην υποχρεωτικό να επιλέξει ο διδάσκοντας ένα θέμα από όλη τη εξεταστέα ύλη όπως γινόταν την πρώτη φορά που λειτούργησε η Τράπεζα θεμάτων. Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για να μάθουν τους όρους του χαλαρού πλαισίου της Τράπεζας Θεμάτων για να σχολιάσουμε περισσότερο πάνω σε αυτό το θέμα.
Φέτος, το lisari σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε μια πλήρη προσομοίωση των θεμάτων που θα τεθούν στα σχολεία. Έχετε, για αρχή, τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ δύο διαγωνισμάτων και για τα πέντε μαθήματα μαθηματικών που υπάρχουν στην Α΄ και Β΄ Λυκείου. Συνολικά υπάρχουν δέκα διαγωνίσματα να τα υποβάλλετε στους μαθητές σας!
Περιηγηθείτε μέσα από τις εικόνες. Πατήστε την αντίστοιχη εικόνα για να δείτε το διαγώνισμα.
Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος
# Β΄ Λυκείου #
(αν υπάρχει ανταπόκριση και αποδοχή θα εμπλουτίσουμε το αρχείο και με άλλα διαγωνίσματα...)
#Υλικό από τα μέλη της ομάδας#
3ο διαγώνισμα Άλγεβρα Α΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Άλγεβρα Α΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
3ο διαγώνισμα Γεωμετρία Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Γεωμετρία Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
3ο διαγώνισμα Άλγεβρα Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Άλγεβρα Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
Χρόνια πολλά Μάκη Χριστός Ανέστη. Καταπληκτική ιδέα. Πάντα επίκαιρος και ακούραστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πάρα πολύ που μας εμπνεεις και μας προσφέρεις τόσα πολλά!!!
Χρόνια Πολλά lisari!!! Υπέροχη για ακόμα μια φορά προσφορά... Το ευχαριστούμε πάρα πολύ θα έπρεπε να ακούγεται τόσο συχνά που να "κουράζει".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερίμενα τέτοια ανάρτηση! Καταπληκτική δουλειά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά. Κύριε Μάκη, για δείτε στο 2ο διαγώνισμα Γεωμετρίας Α λυκείου, στο 1ο θέμα, τη 2η ερώτηση Σ-Λ. Μήπως λείπει κάτι από τη διατύπωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια στην καταπληκτική δουλειά σας.
Λες για την ερώτηση: "Όταν δύο ευθείες τεμνόμενη από τρίτη σχηματίζουν τις εντός και επί τ’
Διαγραφήαυτά γωνίες ίσες." ;
Ναι
ΔιαγραφήTo διόρθωσα! Ανέβασα και άλλο pdf γιατί είχε "φάει" τα σύμβολα των γωνιών.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ!
Και πάλι, κάτι δεν μου πάει καλά στη σύνταξη. Κατά τη γνώμη μου, πιο σωστή διατύπωση είναι: " Όταν δύο ευθείες παράλληλες τέμνονται από τρίτη ευθεία, τότε σχηματίζουν τις
Διαγραφήεντός και επί τ’ αυτά γωνίες ίσες."
Νομίζω ότι πλέον είναι σωστά διατυπωμένη η εκφώνηση. Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις, κάνουν πολύ καλύτερα τα αρχεία που αναρτούμε.
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά Μάκη! Σούπερ δουλειά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρονια πολλά! Υγεια σε όλες-ους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά,ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετική δουλειά!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Μάκη, για να μην μπερδευτούν κάποιοι, σε πρώτη ευκαιρία "διόρθωσε" τα εξώφυλλα Άλγεβρας του κ. Κοσόγλου, αναφέρουν εκ παραδρομής Β' Λυκείου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο, θα το κάνω άμεσα
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά, ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη δουλειά!!Ήδη τα έχουν οι μαθητές στα χέρια τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη σε όλους. Καλή δύναμη σε όλους ενοψει εξετάσεων. Εξαιρετική προσφορά άλλη μια φορά. Ευχαριστούμε πολύ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη. Εξαιρετική προσφορά. Σας παρακαλώ στο 1ο Κατεύθυνσης Β Λυκείου στο θέμα 3γ, μπορείτε να δείτε αν είναι πλήρης η εκφώνηση. Σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, με την συγκεκριμένη εκφώνηση έχουμε άπειρα σημεία Γ τα οποία ικανοποιούν τα δεδομένα της εκφώνησης. Ίσως μια επιπλέον συνθήκη όπως π.χ. "ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ" θα περιόριζε τα ζητούμενα σημεία και θα οδηγούσε σε υπολογισμό τους.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ παιδιά για τη σημείωση.
ΔιαγραφήΤην διατύπωσα την άσκηση λίγο διαφορετικά για να ταιριάζει όπως την έθεσα και την είχα κατά νου.
Κύριε Χατζόπουλε καλημέρα. Με την νέα εκφώνηση αφού τα σημεία Α και Β δεν είναι στην ευθεία, βγαίνουν περιορισμοί για το α και έτσι το βi) βγάζει τιμές για το α οι οποίες απορρίπτονται. Με εκτίμηση και σεβασμό.
ΔιαγραφήΕίχε ξεχαστεί η πρόταση "εκτός αυτής". Όλη η άσκηση κατασκευάστηκε η ευθεία να εφάπτεται στα σημεία Α και Β, άρα δεν είναι σωστό στην εκφώνηση πλέον να γράφω ότι δεν ανήκουν στην ευθεία.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη, ήταν εύστοχη. Νομίζω ότι η άσκηση είναι ορθή μετά από τις υποδείξεις και τη συμμετοχή σας. Είναι μια άσκηση που ανήκει σε όλους.
Σημείωση: Η πηγή της άσκησης είναι από το Ι.Ε.Π. από τα προτεινόμενα τρίτα θέματα.
Εξαιρετική δουλειά. Ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλα Μάκη. Θαρρώ πως στο δευτερο διαγώνισμα της Α' Λυκείου, στο 4ο θέμα εννοείς ν.δ.ο. γ= - 1 (κι όχι y= - 1 όπως ο δαίμονας εγραψε...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την υπέροχη δουλειά!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!! Το έχω διορθώσει ήδη!! Χρόνια πολλά!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, πολύ καλή δουλειά. Μήπως στο 1ο διαγώνισμα Άλγεβρας Β΄ Λυκείου πρέπει στο Θέμα 4 στο β) να αναφέρεται για α=2;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο Κώστα! Είναι θέμα από την Τράπεζα θεμάτων και δεν έχουμε ευθύνη για το στήσιμο των ερωτημάτων.
ΔιαγραφήΠάντως το αντικατέστησα με τη σωστή βάση όπως έπρεπε να είχε τεθεί.
ΔιαγραφήΕξαιρετική εργασία . Ήδη παρουσίασα αρκετά . Ερώτημα : Οι ορισμοί που απουσιάζουν από αρκετά της Β΄λυκείου είναι συμπτωματικό ή μήπως δεν επιτρέπεται να βάλουμε ( επειδή θυμάμαι κάτι σχετικό σε κάποιο έγγραφο προ κορονωϊού ....) ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο έστειλα και σε προσωπικό μήνυμα το γράφω και εδώ γιατί μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους.
ΔιαγραφήΑρκετοί μπερδεύονται, γι' αυτό το ΙΕΠ έδωσε ενδεικτικά Α θέματα για να θυμηθούν οι καθηγητές τι εξετάζουν στη θεωρία.
Συνοπτικά θα σου πω ότι μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης βάζουμε ορισμό, πουθενά αλλού αλλά τσέκαρε το πριν το δεχτείς.
Μάκη, εδώ (παρ. Ζ) αναφέρει ότι δεν ζητείται ορισμός ούτε στα μαθ. κατεύθυνσης. https://www.esos.gr/arthra/77766/tropos-exetasis-ton-mathimaton-gel
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο! Όταν το είχα κοιτάξει τα είχα φτιάξει χωρίς ορισμούς όπως φαίνεται στα διαγωνίσματα. Τελικά το ξέχασα και έκανα λάθος ενημέρωση.
Διαγραφή