Σελίδες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Μεγάλη Επιτυχία για την Ελληνική ομάδα στην 39η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα

Πηγή: hms.gr (από το site της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας)

  • Θέση: 2η! 
  • Τόπος διεξαγωγής: Κύπρος 
  • Ημερομηνία: 4 - 9 Μαΐου 2022
  • Είδος: Βαλκανική Ολυμπιάδα (ΒΜΟ)
  • Μετάλλια: 2 Χρυσά, 2 Αργυρά και 2 Χάλκινα Μετάλλια
  • Συμμετέχοντες από Ελληνικής πλευράς: 6
  • Τρόπος εξέτασης: Δια ζώσης(φυσική παρουσία) 
  • Οι πρωταγωνιστές

Χρυσό Μετάλλιο

  • Λιγνός Ορέστης (Αθήνα)
  • Φωτιάδης Πρόδρομος (Δράμα)

Αργυρό Μετάλλιο

  • Λιάμπας Παναγιώτης (Θεσσαλονίκη)
  • Πετράκης Εμμανουήλ (Αγρίνιο)

Χάλκινο Μετάλλιο

  • Τζαχρήστας Γεώργιος (Ιωάννινα)
  • Γεωργελές Γεώργιος (Ξάνθη)

Οι Βαλκανικές Μαθηματικές Ολυμπιάδες είναι ένας σημαντικός θεσμός διεθνούς αναγνώρισης στις οποίες συμμετέχουν ομάδες από χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης με παράδοση επιτυχιών σε Μαθηματικές Ολυμπιάδες. Ευρωπαϊκές χώρες με σημαντικές επιδόσεις στα Μαθηματικά, όπως η Αγγλία και η Ιταλία συμμετείχαν στην 39η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, που φέτος διοργανώθηκε για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας με φυσική παρουσία. 

Όλοι οι Έλληνες μαθητές κατάφεραν να διακριθούν σε αυτόν τον ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό διαγωνισμό, κατακτώντας 2 Χρυσά, 2 Αργυρά και 2 Χάλκινα Μετάλλια, φέρνοντας την Ελληνική ομάδα στη 2η θέση της γενικής κατάταξης. Η επίδοση αυτή είναι η καλύτερη όλων των εποχών στη συγκεκριμένη διοργάνωση. 

Συγκεκριμένα:

  • Λιγνός Ορέστης (Εκπαιδευτήρια Ελληνική Παιδεία) Χρυσό Μετάλλιο
  • Φωτιάδης Πρόδρομος (Γυμνάσιο –Λ.Τ. Νικηφόρου) Δράμας Χρυσό Μετάλλιο
  • Λιάμπας Παναγιώτης (Εκπαιδευτήρια  Μαντουλίδη) Αργυρό Μετάλλιο
  • Πετράκης Εμμανουήλ (2ο ΓΕΛ Αγρινίου) Αργυρό Μετάλλιο
  • Τζαχρήστας Γεώργιος (Δωδωναία Εκπαιδευτήρια Ιωαννίνων) Χάλκινο Μετάλλιο
  • Γεωργελές Γεώργιος (2ο ΓΕΛ Ξάνθης) Χάλκινο Μετάλλιο

Αρχηγός της Ελληνικής αποστολής ήταν ο μαθηματικός Αλέξανδρος Συγκελάκης και υπαρχηγός ο μαθηματικός Αθανάσιος Μάγκος. Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία προετοιμάζει και υποστηρίζει τις προσπάθειες αυτών των μαθητών, πάντα σε εθελοντική βάση, στο πλαίσιο των στόχων της για την αναβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας και Εκπαίδευσης στη χώρα μας. Σημαντική ήταν η συμβολή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε όλη αυτή την προσπάθεια.

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτές τους για την επιτυχία τους, αλλά πάνω από όλα για την κουλτούρα και το μεράκι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος