αʹ 1 ιʹ 10 ρʹ 100 ͵α 1000
βʹ 2 κʹ 20 σʹ 200 ͵β 2000
γʹ 3 λʹ 30 τʹ 300 ͵γ 3000
δʹ 4 μʹ 40 υʹ 400 ͵δ 4000
εʹ 5 νʹ 50 φʹ 500 ͵ε 5000
ϛʹ 6 ξʹ 60 χʹ 600 ͵ϛ 6000
ζʹ 7 οʹ 70 ψʹ 700 ͵ζ 7000
ηʹ 8 πʹ 80 ωʹ 800 ͵η 8000
θʹ 9 ϙʹ 90 ϡʹ 900 ͵θ 9000
Γνωρίζουμε ότι η μετατροπή αριθμών (αραβικών) σε αρχαιοελληνικά ψηφία (αριθμούς πάλι) γίνεται όπως φαίνεται από τον παραπάνω πίνακα. Δείτε και τον παρακάτω σύνδεσμο http://147.52.104.11/arxaia/arxaioi_numbers.htm για καλύτερη ευκρίνεια και ενημέρωση.
Άρα ας γράψουμε το 2011 με αρχαιοελληνικά ψηφία και να δούμε τι θα προκύψει:
2011 = 2000 + 10 +1 άρα ͵β + ιʹ +αʹ = βία!! Οπότε το 2011 θα χαρακτηριστεί ως έτος της βίας!!
Το παραπάνω δεν μπορεί να σταθεί κριτική, αφού δεν είναι επιστημονική μελέτη-άποψη, απλά μια πρόχειρη σκέψη. Δεν είναι κακό πάντως να πάρουμε τα μέτρα μας και να τσεκάρουμε αυτό τον χρησμό κατά την διάρκεια του έτους.
ε,οκ,μετα απο αυτο νομιζω οτι δεν χρειαζεται να ξαναμπω σε αυτο το blog. Κατα τα αλλα μιλαμε για επιστημονες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα, μάλλον δεν μας παρακολουθείς, είναι προφανές! Άρα γιατί και να μας επισκεφτείς και ξανά; Για να αναζητάς τέτοια άρθρα πάει να πει ότι το αντικείμενό σου είναι πολύ διαφορετικό με τα Μαθηματικά.
ΔιαγραφήΕπίσης, αν μας παρακολουθούσες θα παρατηρούσες ότι είναι χαρακτηριστικό το χιούμορ μας, το κάνουμε κάθε φορά που το (μαθηματικό)θέμα σηκώνει αστεία...
Προφανώς και δεν είμαστε επιστήμονες, είναι "βαριά" λέξη και δυστυχώς δεν την τηρούμε. Το να έχεις ένα πτυχίο δεν σε κάνει επιστήμονα, το να ασχολείσαι με τα μαθηματικά δεν σε κάνει επιστήμονα, το να συνεργάζεσαι με μαθητές - καθηγητές να ανακαλύψεις τη γνώση δεν σε κάνει επιστήμονα. Ας πούμε ότι είμαστε καθηγητές, ίσως επιμελείς, ίσως πιο δραστήριοι από κάποιους άλλους και αναζητούμε τρόπους να γίνουμε καλύτεροι εξασκώντας πιο συχνά το λειτούργημά μας. Είναι κακό;
Να είσαι καλά πάντως φίλε μου, με έκανες και γέλασα!! Επιστήμονες;;; Πετυχημένο!!