Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κριτήρια Αξιολόγησης από το Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής


Εγκαινιάζω μια νέα στήλη που εκτιμώ ότι θα έχει αρκετό ενδιαφέρον από μάχιμους Καθηγητές και μαθητές!

Είναι μια ανάρτηση που θα παρουσιάζω κάποια, αν όχι όλα, τα Κριτήρια Αξιολόγησης, που γράφουν οι μαθητές μου (κάποιων τμημάτων) στο Πρότυπο ΓΕΛ της Βαρβακείου Σχολής. 

Σε αυτή την ανάρτηση βρίσκεται ο μαθητής που έχει φιλοδοξίες, που αναζητάει ένα πιο απαιτητικό θέμα από το σχολικό του βιβλίο, χωρίς όμως να είναι εκτός πλαισίου.

Αναμένω τις εντυπώσεις σας στα σχόλια!
Τελευταία ενημέρωση: 14/4/2024

Α΄ Λυκείου

Άλγεβρα

Γεωμετρία

 Ε2: Σύνολα

2.1 Πράξεις και Ιδιότητες

2.2 Διάταξη Πραγματικών αριθμών

Κεφάλαιο 3ο: Εξισώσεις

Κεφάλαιο 4ο: Ανισώσεις (test)

Ανισώσεις (διαγώνισμα)


Κεφάλαιο 5ο: Διαγώνισμα

Κεφάλαιο 2ο:  Πράξεις ευθυγράμμων τμημάτων και γωνιών

Κεφάλαιο 3ο: Κριτήριο Αξιολόγησης 1ο - 2ο - 3ο  - 4ο 

Διαγώνισμα 1ου τετραμήνου (Κεφάλαιο 3ο) 

Β΄ Λυκείου

Άλγεβρα

Γεωμετρία

Προσανατολισμός

 1.1: Γραμμικά Συστήματα

Κεφάλαιο 2ο: Ιδιότητες Συναρτήσεων

Κεφάλαιο 4ο: Πολυώνυμα

Θ. Θαλή: Εργασία 

έως 1.3: Πολ/σμός αριθμός επί διάνυσμα 

1.1: Διάνυσμα

Σχόλια

  1. Καλορίζικη η νέα στήλη, τουλάχιστον ευπρόσδεκτη!!
    Είδα τα διαγωνίσματα της Άλγεβρας. Για δυνατούς λύτες!
    Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μη γραμμικα ειναι εκτος υλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην βιάζεσαι!! Δες ξανά την άσκηση. Επίσης, στα Πρότυπα η ύλη μπορεί να καθοριστεί βάση των δυνατοτήτων των μαθητών.

      Διαγραφή
    2. το λεω για τους μαθητες που πανε σε μη προτυπα σχολεια και παρακολουθουν τη σελιδα να μην εκπλαγουν,οσο για την υλη το ξερω οτι καθοριζεται κυριως απο τον καθηγητη το λεω κομψα ...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26