Στηρίξτε το έργο μας!

Σάββατο 2 Μαρτίου 2024

Τράπεζα Θεμάτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ανανεωμένη για το σχολικό έτος 2023 - 24

Δείτε τα ανανεωμένα αρχεία για την Τράπεζα Θεμάτων μέσω από τον υπολογιστή σας συγκεντρωμένα και ομαδοποιημένα ανά παράγραφο από τους φίλους, ικανούς και μάχιμους συναδέλφους και μέλη του lisari.blogspot.com ή της ομάδα μας lisari team

Τελευταία ενημέρωση: 6-1-2024

  • Γ΄ Λυκείου ΓΕΛ: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (τελευταία ενημέρωση 6/10/23). Επιμέλεια: Τάκης Τσακαλάκος

  • Γ Λυκείου ΕΠΑΛ: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (τελευταία ενημέρωση 23/6/2023). Επιμέλεια: Τάκης Τσακαλάκος

  • Β΄ Λυκείου Προσανατολισμού: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (τελευταία ενημέρωση Οκτώβριος 2023). 

  • Άλγεβρα Α΄ Λυκείου: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (τελευταία ενημέρωση Οκτώβριος 2023). Επιμέλεια: Αντώνης Κάτανας. 

  • Άλγεβρα Α΄ Λυκείου: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ  (τελευταία ενημέρωση 8/10/23). Επιμέλεια: Τάκης Τσακαλάκος

  • Άλγεβρα Α΄ Λυκείου σε word! Για να δείτε το αρχείο πατήστε εδώ (τελευταία ενημέρωση 28/12/23). Επιμέλεια: Αλέξανδρος Νικολάου.

(new) Όλα σε ένα (με foxit reader ) ! Εκφωνήσεις απαντήσεις! 

(κάντε κλικ πάνω στο νούμερο της άσκησης)

Επιμέλεια: Τσακαλάκος Τάκης (lisari team) 

1) All in one Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

2) All in one Γεωμετρία Α΄ Λυκείου

3) All in one Άλγεβρα Β΄ Λυκείου

4) Αll in one Γεωμετρία Β΄ Λυκείου

5) All in one Κατεύθυνση Β΄ Λυκείου

6) All in one Κατεύθυνση Γ΄ Λυκείου

Σχολικό έτος: 2023 - 24

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα, η τράπεζα είναι για τα μαθηματικά ΓΕ. Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύστοχη παρατήρηση. Το διόρθωσα. Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικά όμορφο αρχείο ! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή δουλειά. Παρόμοιο αρχείο για τα ΕΠΑΛ υπάρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ . Η ανταπόκριση ήταν άμεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπαρχει αρχειο για γεωμετρια? Ευχαριστουμε για την προσφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική προσφορά και πάλι. Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά μπράβο και στους δύο!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας συνάδελφοι,
    το θέμα 22261 της τράπεζας θεμάτων που αφορά την Γεωμετρία της Β Γενικού Λυκείου είναι στην ύλη?
    Αν κληρωθεί, μπορούμε να ζητήσουμε επανεξέταση?
    Αν το δώσουμε στους μαθητές, τι βαθμό θα πρέπει να βάλουμε?
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρεται Νίκο. Ποια είναι η ένστασή σου; Οι εγγεγραμμένες γωνίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Μάκη, σωστά, οι εγγεγραμμένες γωνίες είναι στο 6ο κεφάλαιο και είναι εκτός ύλης.
    Τι κάνουμε στην περίπτωση που κληρωθούν ασκήσεις που είναι εκτός ύλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Νικόλα, κανένα πρόβλημα! Θεωρείται γνωστή γνώση (ασχέτως και αν δεν είναι εντός ύλης το Κεφάλαιο 6ο Γεωμετρίας).

    Επίσης, οι οδηγίες διδασκαλίας λένε ότι όποια γνώση από το 6ο κεφάλαιο χρειάζεται στα επόμενα κεφάλαια θα πρέπει να τα συμπεριλάβουμε συνοπτικά. Επομένως, η άσκηση είναι εντός ύλης (αν και κατανοώ την ερώτησή σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέρεις Μάκη όμως σε τι προβλήματα οδηγούν οι οδηγίες διδασκαλίας (όποια γνώση από το 6ο κεφάλαιο χρειάζεται στα επόμενα κεφάλαια θα πρέπει να τα συμπεριλάβουμε συνοπτικά)?
    Θα πρέπει να διδάσκουμε και τις ορίζουσες γιατί σε παραμετρικό σύστημα είναι πιο λογικό να πάει κανείς με ορίζουσες παρά με αντίθετους συντελεστές, θα πρέπει να διδάσκουμε και τα συστήματα 3x3 γιατί και στην Γ Λυκείου στην κατεύθυνση έχει άσκηση (στις παραγώγους), θα πρέπει να διδάσκουμε και την αλλαγή βάσης στους λογαρίθμους γιατί η άσκηση 1 της Α ομάδας στην παράγραφο 5,3 της Β Λυκείου απαιτεί αυτή την ιδιότητα κ.ο.κ.
    Να πάρουν την απόφαση στο ΙΕΠ να μην αφαιρούν τίποτα από την ύλη.
    Αλλιώς δημιουργείται ένα μπάχαλο.
    Σκέψου να βάλεις στο 3ο θέμα γεωμετρίας μια άσκηση που να χρειάζεται τις εγγεγραμμένες γωνίες και ο συνάδελφός σου στο ίδιο σχολείο να διαφωνεί.
    Δεν είναι καλό να δημιουργούνται παρανοήσεις (ειδικά σε ένα μάθημα όπου το 1+1 κάνει 2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος