Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Θεωρία στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ Λυκείου σε word

Ένα όμορφο αρχείο που επιμελήθηκε (αρχικά) ο φίλος και συνάδελφος Μπάμπης Στεργίου.

Ένα ανοικτό αρχείο που ξεκίνησε το 2012 από τον Μπάμπη Στεργίου, όταν μας το μοίρασε σε μορφή word. Με τη συμμετοχή αρκετών συναδέλφων στη πορεία το αρχείο εξελίχθηκε στη σημερινή του εκδοχή.

Συνεχής ανανέωση!!
Στ΄ έκδοση: 21/1/2019



Ιστορικό μεταβολών
Στην Α΄ έκδοση ο συνάδελφος και μέλος της lisari team Δημήτρης Δούδης, συμπλήρωσε τις ερωτήσεις της συνέχειας.

Στη Β΄ έκδοση ο αγαπητός συνάδελφος και πάλι μέλος της lisari team, Δημήτρης Παπαμικρούλης  μορφοποίησε το τελικό κείμενο.

Στη Γ΄ έκδοση ο αγαπητός συνάδελφος από την lisari team, Θάνος Νικολόπουλος, πρόσθεσε τον a) τον ορισμό της συνάρτησης, β) την απόδειξη της ιδιότητας των μιγαδικών και έκανε μια διόρθωση σ' ένα τύπο.

Επίσης στη Δ΄ έκδοση ο Μάκης Χατζόπουλος συμπλήρωσε τις αποδείξεις στην ανάλυση με τα όρια πολυωνυμικής και ρητής συνάρτησης στο $x_0$ και το τροποποίησε στην ύλη που ακολουθεί το σχολικό έτος 2015 -16..

Ακόμα στην Ε΄ έκδοση ο Τριαντάφυλλος Πλιάτσιος μορφοποίησε καλύτερα τις ερωτήσεις 7, 8 και 9 στον Ολοκληρωτικό λογισμό.

Τέλος στη Στ΄ έκδοση η Κική Καραδήμου από τη Δράμα πρόσθεσε μερικές προτάσεις, μοροφοποίησε ελαφρά το αρχείο.

Προτείνουμε τα παρακάτω αρχεία για να οργανώσετε εύκολα και γρήγορα την επανάληψή σας στην εξεταστέα ύλη της θεωρίας. Η διατύπωση και οι αποδείξεις των προτάσεων όπως θα δείτε, ακολουθούν την ίδια μορφή που ορίζει το σχολικό βιβλίο.

Δ΄ έκδοση (10/03/2015)
Πατήστε εδώ για να αποθηκεύσετε το αρχείο της έκδοσης.

Α΄ έκδοση (02/12/2012) - Προσοχή είναι η αρχική μορφή του αρχείου
Πατήστε εδώ για να αποθηκεύσετε τα 3 αρχεία (σε μορφή .rar) με αποδείξεις σχολικού βιβλίου (σε μορφή word), επιμέλεια: Μπάμπη Στεργίου.

47 σχόλια:

  1. Καλησπέρα συνάδελφε,
    θα μπορούσα να έχω το όμορφο αυτό φυλλάδιο σε αρχείο word;
    nicco1977@yahoo.gr
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο από τις Σέρρες (σωστά;) έχεις e-mail!

    Καλό θα ήταν να γράφετε δύο λέξεις για εσάς, όπως από ποια περιοχή είστε, αν είστε καθηγητής - μαθητής, πόσο συχνά επισκέπτεστε τον ιστότοπο και γενικότερα οτιδήποτε θεωρείται απαραίτητο να ειπωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά!

    Απο τις Σέρρες είμαι , μαθηματικός και εγω, τακτικός επισκέπτης-αναγνώστης του blog σου.

    Επι της ευκαιρίας θα ήθελα να σε συγχαρώ για τη δουλειά σου καθώς και στο γεγονός οτι δεν γεμίζεις το blog με λογής λογής καλούδια. Οι επιλογές των άρθρων σου είναι πολύ καλές!!

    Φιλικοί χαιρετισμοί...απο Σέρρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κύριε συνάδελφε.
    Θα μπορούσατε να μου στείλετε το φυλλάδιο σε word?
    pxousos@yahoo.gr
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ συνάδελφε,
    Δεν θα ήταν νομίζω πρωτότυπο αν ζητούσα κι εγώ να μου το στείλετε σε word στο : fapleon@gmail.com.
    Επειδή είμαι σχεδόν καθημερινός επισκέπτης του blog και παρακολουθώ το υλικό και τις επιλογές σας, το μόνο που έχω να ευχηθώ είναι ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ στην προσπάθεια σας(και φυσικά και στον κ. Στεργίου).
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα συνάδελφε,
    μόλις απόκτησες ακόμα έναν Μαθηματικό στην υπέροχη παρέα σου...
    Μπαίνω πολύ συχνά εδώ μέσα (από τα λίγα blog που έχω στα αγαπημένα) και, θα ήμουν ευγνώμων να είχα αυτό το υπέροχο υλικό και σε word (πως μου είχε ξεφύγει η ανάρτησή;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα κύριε συνάδελφε.
    Θα μπορούσατε να μου στείλετε κ ΜΕΝΑ το φυλλάδιο σε word?ste.tsakou@gmail.com ευχαριστω.κ επειδη ειμαι καινουριος ειναι ολη η θεωρια κ αποδειξεις που χρειαζονται τα παιδια για να δωσουν πανελλαδικες?κ επισης τα συγχαρητηρια μου για την προσπαθεια που κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΩΣΤΑΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ10 Αυγ 2012, 7:06:00 μ.μ.

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ Κ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ Κ ΕΓΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΕ word ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κώστα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Στείλε μου το e-mail σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kalispera sas kyrie Maki...eimai mathitis 3is lykeiou pleon kai thaithela ama ginwrtan na mou stilete kai emena to arxeio..paw frontistirio alla osa pio polla mazevw toso pio kala gia tis panelinies...Gi_orgoss@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα κύριε συνάδελφε.
    Θα μπορούσατε να μου στείλετε το φυλλάδιο σε word?
    orionkirk@hotmail.com
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kalispera kurie Maki, eimai mathimatikos apo Athina. Tha borousa na exou to fylladio se word? Poly kalh douleia.
    Bravo pou thn exete eleytherh sto Internet.

    To mail mou einai ee6145@upnet.gr
    Euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το κατεβάσεις μόνο σου από την ιστοσελίδα μας αφού αποκαταστάθηκαν οι σύνδεσμοι.

      Διαγραφή
  13. αδερφέ, το συγχαρητήρια είναι πολύ λίγο για την συγκεκριμένη καταπληκτική δουλειά. Όσο για την ιστοσελίδα μόνο "ΔΕΟΣ" μπορεί να αισθανθεί κανείς. Θα έλεγα σε ανώτερα, αλλά είσαι κοντά στο άπειρο.

    μια παρατήρηση μόνο: στο β' μέρος, σελίδα 18, σχόλιο β, μήπως υπάρχει παρόραμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν με έκανες να κοκκινήσω, σε ευχαριστώ, με τιμούν τα καλά σου λόγια, δείχνει άτομο καλοσυνάτο και καλή διάθεση.

      Όσο για την παρατήρηση είναι εύστοχη, το σωστό είναι

      f(g(x))g'(x)

      και όχι παράγωγος στην συνάρτηση f όπως λάθος μπήκε.

      Το διορθώνω, σε ευχαριστώ για την παρατήρηση.

      Διαγραφή
  14. Καλημερα σας και απο Βεροια!! μηπως θα μπορουσα να εχω κ εγω αυτο το αρχειο? ειμαι κ εγω νεα μαθηματικος κ νομιζω οτι το αρχειο με τις αποδειξεις θα μου φαινοταν πολυ χρησιμο! το mail μου ειναι athanasaki16@hotmail.com.
    Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρχείο είναι ελεύθερο και σε word. Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο

      https://www.dropbox.com/s/whtmn9kjp7kdsz7/%CE%98%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%20%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85.rar

      Διαγραφή
  15. poli kali doyleia...nomizw pws lepei o orismos tis sinartisis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχετε συστηματοποιημένη και τη μεθοδολογία ασκήσεων της Γ' ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε σε παρακολουθω, ασχετα ότι χαθηκαμε... η δουλεια σου παραμενει εξαιρετικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Νικόλα! Να είσαι καλά, σε παρακολουθώ και εγώ και ας μην τα λέμε τόσο συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μηπως θα μπορουσατε να μου στειλεται το αρχειο με τις αποδειξεις γιατι δεν δουλευει το link
    dinelkarap@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιο αρχείο δεν ανοίγει;; Εμένα όλα καλά μου φαίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θανάση πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου, οι αποδείξεις φυσικά είναι εκτός και όχι οι τύποι όπως έγραψα στην αρχή. Το έχω διορθώσει...

    Όσο για το email, έχω απαντήσει ήδη.

    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΗ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ..ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΕΘΑΥΡΙΟΟΟΟΟΟ

    kallipoli7_osfp@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχεις δίκιο, το ανάρτησα!!! Νιώθω την πίεσή σας και σας δικαιολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα σχόλια που περιλαμβάνονται σε πολλές απαντήσεις οφείλουμε να γράφουμε στην απάντηση της αρχικής ερώτησης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βασίλη πράξε όπως νομίζεις, δεν υπάρχει πρόβλημα (αν κατάλαβα καλά την θέση σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εννοώ, για παράδειγμα, αν ζητηθεί "Πότε μια συνάρτηση αντιστρέφεται και πως;" χρειάζεται να γράψουμε και τα σχόλια α,β,γ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βασίλη νομίζω πως όχι... τα σχόλια είναι ιδιότητες και όχι απάντηση στο "πότε" και "πως"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν μπορω να κατεβασω το αρχειο σας παρακαλω στειλτε το μου στ email
    klsketches@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλησπερα ειμαι μαθητης θα δωσω τη δευτερα και θα ηθελα σας παρακαλω να μου στειλεται τη θεωρια και τους ορισμους
    greek.1horses@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. παρακαλω μπορειτε να μου στειλετε το αρχειο σας;ευχαριστω!!!gewrgia2121@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑΤΕ!!!
    ΒΑΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. για τις πανελλαδικες του 15 ειναι αυτη η θεωρια ? ειναι οτι μπορει να πεσει στο 1ο θεμα ?
    και μπραβω για την δουλεια σας με εχετε βοηθησει πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φίλε μου, αυτή είναι η θεωρία για το σχολικό έτος 2014 - 15.

      Διαγραφή
  34. Εξαιρετική δουλειά τα Θερμά Συγχαρητήρια!!! Από Συνάδελφο Συνταξιούχου πλέον.
    Να έχετε δύναμη και υγεία να συνεχίσετε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σας κύριε Μάκη με λένε Δημήτρη και είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου από τα Ιωάννινα. Επειδή έχω λογισμικό Linux (αυτά υποστηρίζει το λάπτοπ μου) μήπως μπορείτε να μου τα στείλετε?? (αν όχι δεν πειράζει!!). Ευχαριστώ πολύ. Το e-mail μου είναι (jimraidos75@gmail.com).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα σας παρακαλούσα αν γίνεται να τα στείλετε λίγο γρήγορα. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα σας κύριε Χατζόπουλε, το φυλλάδιο αυτό είναι υπέροχο και λίαν αποτελεσματικό!!!
    Το χρησιμοποιώ χρόνια (Όπως και όλο το υλικό που απλόχερα μας προσφέρετε και σας ευχαριστώ πολύ) σε μικρό περιφερειακό λύκειο με πολύ καλά αποτελέσματα.
    Αν μου επιτρέπετε στο 13(α) θεώρημα στη σελίδα 19 νομίζω ότι θα έπρεπε να διορθωθεί σε χεR-Z αντί για χεR-Q.
    Και πάλι σας ευχαριστώ και εγώ και οι μαθητές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποστόλη σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και κυρίως για τη διόρθωση που έστειλες. Θα ήταν τέλειο να έκαναν όλοι το ίδιο! Θα είχαμε τα πιο ενημερωμένα αρχεία και θα ήταν χρήσιμα σε όλους. Αλλά δυστυχώς ότι βρίσκει ο καθένας το κρατάει για τον εαυτό του αν και το αρχείο το πήρε από μία πηγή. Δεν πράττει όπως πράξαμε και εμείς. Να προσφέρει ό,τι έχει!

      Διαγραφή
    2. Η διόρθωση πέρασε στο τελικό αρχείο (έκδοση στ)

      Διαγραφή
  37. Υπέροχο αρχείο,φοβερή δουλειά! Το ευχαριστώ είναι λίγο στους συναδέλφους για την προσφορά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος