Ανανεωμένο 15/4/2013
Ο φίλος και εκλεκτός συνάδελφος Τσεκούρας Διαμαντής, μας έστειλε τα 3 τελευταία διαγωνίσματα προσομοίωσης , που έθεσε στους μαθητές του, στη Γ Λυκείου Κατεύθυνσης.
Ένα εξαιρετικό υλικό που αξίζει να δείτε. Τις προσεχείς ημέρες θα προστεθούν και τα άλλα διαγωνίσματα προσομοίωσης προηγούμενων ετών.
Δείτε τα θέματα προσομοίωσης του 2013 - 2012 - 2011
(Σημείωση: Το Δ θέμα είναι βελτιωμένο σε σχέση με το αρχικό θέμα που παρουσιάστηκε, εξ ου και τα σχετικά σχόλια των αναγνωστών)
(για τις λύσεις του Δ1 - Δ2 πατήστε εδώ)
to arxeio pdf exei provlima
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την ενημέρωση, το ανανέωσα και το πρόβλημα υπάρχει αν το διαβάζεις απευθείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνω να το "κατεβάσετε" πρώτα και μετά να το μελετήσετε.
Πρόβλημα είχε το site που δεν αναγνωρίζει όλους τους χαρακτήρες.
οι απαντησεις που βρισκονται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δίνονται λύσεις προς στιγμήν...
ΔιαγραφήΚάθε άσκηση κρύβει την δική της μαγεία και γοητεία αν δεν έχεις την λύση παράλληλα! Έχω αγαπήσει πολλές ασκήσεις που δεν μπόρεσα να τις καταφέρω με την πρώτη (και δεύτερη και τρίτη προσπάθεια κ.ο.κ), αντίθετα δεν μου έχει μείνει καμία όταν μαζί με την άσκηση συνοδευόταν λύση.
Θα σου πρότεινα να τις προσπαθήσεις μόνο σου και αν βρεις δυσκολία μας λες το σημείο για να σε βοηθήσουμε...
Α και κάτι ακόμα, μαθηματικά δεν μπορεί να μάθει ένας τεμπέλης, πρέπει να προσπαθήσεις, να δουλέψεις και να εργαστείς, αν δεν κοπιάσεις δεν θα πάρεις μυρωδιά για το τι λέει το μάθημα.
ΔιαγραφήΔεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον... με αφορμή την ερώτηση του "ανώνυμου" τοποθετούμαι.
Στο 4ο ΘΕΜΑ των θεμάτων του 2013 η ανισοτική σχέση που δίνεται μήπως πρέπει να είναι στο R*;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια χ=0 προκύπτει 1>1.
Έχεις δίκιο, υπάρχει πρόβλημα, θα ενημερώσω τον δημιουργό!
ΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση σε ευχαριστούμε.
ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Β ΣΥΝΟΛΙΚΑ(ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ).
ΔιαγραφήΣΤΟ Β2(i) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΟΤΙ >=20 ΚΑΙ ΟΧΙ =20.
ΣΤΟ Β3 Η ΕΥΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΟ (i) ΤΕΜΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΤΟ (ii) ΟΠΟΤΕ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ (iii) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ?
Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΧΤΥΠΗΣΕ. ΤΟ Β2(i) ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
ΔιαγραφήΘα ήταν εύκολο να δώσετε τις λύσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως υπάρχει πρόβλημα και στην συνάρτηση Η(χ) του 4 θέματος πάλι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι έχει κάποιο λάθος πρόσημο.
Πάντως θα την ξανακοιτάξω το πρωί.
Μάκη εάν έχεις επικοινωνία με τον δημιουργό ,κανε μια ενημέρωση.
Μάριε έδωσε λύση και διευκρινήσεις ο Διαμαντής για το Δ θέμα του 2013, δες το αρχείο στην δημοσίευσή μου.
ΔιαγραφήΗ λύση του Δ.Τσεκούρα είναι σωστή. Υπάρχουν κάποιες παρατηρήσεις :
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Απο την σχέση 3Η'(1)=2, παίρνουμε f(1)=1
2)Τότε G(1)=1+e > 0 (H G(x) όπως ορίζεται απο τον Δ.Τσεκούρα στην 3η σελίδα)
3)Τέλος ισχύει G'(x)>0, άρα G(x) αύξουσα, άρα G(x)>G(1)>0, για κάθε χ>1, άρα η G(x) δεν έχει καμμία ρίζα για χ>1.
Προφανώς τα δεδομένα της άσκησης δεν υπάρξουν για τις δοσμένες συναρτήσεις.
Χρόνης Λουλάκης
Χρόνη σε ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες παρατηρήσεις σου, ο συγγραφέας τις έλαβε υπόψιν του.
ΔιαγραφήΚΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΡΕΣ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει άδικο, νομίζω ότι όλοι μας κάνουμε το ίδιο, λέμε στα παιδιά - μαθητές δέκα για να πετύχουμε ένα. Έτσι και στο διαγώνισμα, προσπαθούμε να εξετάσουμε όσο γίνεται περισσότερα για να προετοιμάσουμε τους μαθητές καλύτερα. Τους συνηθίζουμε στην ιδέα των δύσκολων θεμάτων και πως πρέπει να κινούνται σε ανάλογες καταστάσεις....
ΔιαγραφήΝομίζω ότι και ο ίδιος ο θεματοδότης δεν θεωρεί ότι αυτά είναι υποψήφια θέματα Πανελλαδικών, απλά λειτουργεί ανασταλτικά, προληπτικά και ετοιμάζει τους μαθητές πως να κινούνται στις δύσκολες κατατοπιές....
Πάντως την άποψη μου για τα δύσκολα Δ θέματα την έχω εκφράσει και δημόσια (σε ένα πρόσφατο θέμα, όχι άλλο κάρβουνο με το Δ θέμα των Πανελλαδικών), αν βλέπει η ΚΕΕ τα θέματα που προτείνουμε γιατί να μην κάνει και αυτή το ίδιο; Ποιος θα την κακολογήσει όταν εμείς οι ίδιοι θέτουμε τα ίδια στους μαθητές μας; Βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας...
καλα αν πεσουν τετοια καηκαμε...οχι οτι ειναι τερμα δυσκολα αλλα ειναι παρα πολλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως είναι πολλά... Μην ανησυχείς δεν θα πέσουν τόσα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Διαγραφή