ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
· ΠΡΟΛΟΓΟΣ ....................................................................................... 7
· ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ........................................................... 9
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ...................................................................................... 11
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 11
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 13
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 15
Δ.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 16
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΟΡΓΑΝΑ ............. 17
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 17
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 20
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 23
Δ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 25
Ε.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 27
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .............................................................. 31
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 31
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 35
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 37
Δ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 38
Ε.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 39
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Ο ΗΛΙΟΣ .......................................................................................... 41
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 41
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 43
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 45
Δ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 48
Ε.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 50
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
OI ΑΣΤΕΡΕΣ.................................................................................... 53
Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 53
Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 56
Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 60
Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 62
Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 64
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ
................................................................................. 67
Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 67
Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 69
Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 74
Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 75
Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 77
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ............................. 79
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 79
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 80
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 84
Δ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 85
Ε.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 86
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ................................................................................. 87
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 87
Β.
Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 90
Γ.
Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 93
Δ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 95
Ε.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 96
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ............................................. 97
Α.
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 97
Β. Ερωτήσεις
συμπλήρωσης κενού .................................................. 97
Γ.
Ερωτήσεις σωστού - λάθους ........................................................ 99
Δ.
Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 99
· ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ..... 101
1o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 103
2o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 105
3o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 108
4o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 111
5o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 114
6o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 116
7o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 118
· ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 119
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 119
1o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 121
2o Σχέδιο
Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 127
· ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ............................................... 129
1ο Κεφάλαιο...................................................................................... 131
2o
Κεφάλαιο...................................................................................... 133
3ο Κεφάλαιο...................................................................................... 135
4o
Κεφάλαιο...................................................................................... 137
5ο Κεφάλαιο...................................................................................... 139
6o
Κεφάλαιο...................................................................................... 142
7o
Κεφάλαιο...................................................................................... 145
8o
Κεφάλαιο...................................................................................... 147
9o
Κεφάλαιο...................................................................................... 149
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος